Hakutulokset

1. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut 2015

Huomenta! Käyn täällä monta kertaa päivässä lueskelemassa juttuja, ja aina jää vastaamatta kun on vaan kerrassaan niin uupunut . Turvotus on jotain ihan järkyttävää. Mulla on siinä ja siinä, että vanhat farkut menee kiinni, ja olo niissä on tosi epämukava. Nyt vklp on ollut suorastaan...
  2. jammaillen

Tulee ihan olo kuin olisin ainut joka ei ajatellut mennä varhaisultraan. menisin ehkä itsekin jos niitä täälläpäin tehtäisiin. Ajan nt-ultraan sain vajaan neljän viikon päähän, eli niin kauan saa vielä jännittää. Ja jos siellä menee kaikki hyvin, niin sitten kerrotaankin asiasta jo muille...
  3. jammaillen

Marie82: Mulla kans pukkas flunssan päälle. Eilisaamusta asti kurkku ollut kipeä ja tietyn olonen,tänään paleltanut koko päivän ja töistä tullessa pientä lämpöä 37,2. Nenä vuotaa. Todella TODELLA voipunut olo töissä. omanapa: Huomenna eka neuvola ja jännittää kovasti. Kaikki ihan uutta...
  4. jammaillen

Soittelin tänään oman kaupungin yksityiselle lääkäriasemalle alkuraskauden ultrasta. Oli vähän tympeän kuuloinen täti. He eivät suosittele ultraa ennen rv 11, kun "ei siellä välttämättä näy mitään ennen". Nyt sitten pohdinnassa, että odotanko nt-ultraan vai lähdetäänkö vähän kauemmas...
  5. jammaillen

Koko viikkoon ehtinyt koneelle, joten nyt: mut saa lisätä listalle, la 1.7., ikää 24v ja esikoinen tulossa. Mulle ihan ekana oireina iski vatsan omituinen käyttäytyminen, jota oli kolmena aamuna noin viikko oviksesta eteenpäin. Muistan naureskelleeni istuessani toimituksella useampana...
  6. jammaillen

Täällä! :) Soitin eilen jo neuvolaan, viime viikonloppuna plussasin. Neuvolatäti sanoi alustavaksi la:ksi 21.6, mutta se laskettiin sen yleisen 28 keskiarvokierron mukaan. Mulla on kierrot heitelleet pillereitten jälkeen ja olleet lähemmäs 40 pv. Ovistestin perustuen ja laskureiden mukaan oon...
  7. jammaillen

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Aamulla tehty Clearblue kuva Menkkojen oletettu alkamispäivä olis tiistaina, jännää.. :heart: Mulla ei jotenkin löydy edes sanoja.. Tätä on niin odotettu.
  8. jammaillen

Pistin tuon päivitetyn listan tälle uusimmalle sivulle, ettei sitä tarvitse etsiä tuolta vanhempien sivujen joukosta. Kattokaahan, että on taas kp:t ja yk:t oikein :) Ja mitenkäs Perhonenn ja Syli? Jks14? ON: Dpo 10 ja haamu tikutettu. A P U A!!
  9. jammaillen

Lauantai 18.10 Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko... KP 40 --> Perhonenn.......20..............55/28.............3........06/14............2. Jks14...............28.............53/28-30.........9........01/14...
  10. jammaillen

Huhhei. Aika homma pari viikkoa vanhassa listassa :D Virheitä ja puutteita on aivan varmasti, eli kertokaa jos huomaatte jotain niin korjailen.
  11. jammaillen

Sunnuntai 12.10 Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko... KP 40 --> Perhonenn.......20..............49/28.............3........06/14............2. Jks14...............28.............47/28-30.........9........01/14...
  12. jammaillen

Mut voi lisätä piinailijoihin DPO1. Lisäksi mulle voisi laittaa kierroksi 28-38. En usko että tää on se kierto, on vaan jotenkin sellanen fiilis, vaikka pupuiltu on sopivasti oviksen molemmin puolin. Mun päässä on alkanut pyörimään ajatus, että mitä jos ne oikeasti ovuloikaan, vaikka...
  13. jammaillen

Huomasin ovistestien varastotilanteeni huventuneen huolestuttaviin lukemiin, joten tilasin 42 kpl herkkiä testejä 17,50€. Ei paha, on taas mihin pissailla :D Ovis on toivottavasti tällä viikolla. Nyt kp18 enkä vielä oo bongannut. Oletteko te muut kiinnittäneet huomiota Buranan käyttöön...
  14. jammaillen

Chuislean: musta toi keskimmäinen on vahvin, mutta en vielä noista päättelisi, että se olisi ollut ovisplussa. Vaikeeta :D Huomisen testi kertoo varmaan lisää, näkee että mihin suuntaan viiva on vahvistunut/heikentynyt.
  15. jammaillen

Onnea Niiskuilija ja Jennyliini! Chuislean: Ei tarkoita, että ovis olis mennyt jo. Mulla näkyy ovistestissä kontrolliviivaa haaleampi viiva monta päivää ennen ovisplussaa sekä ainakin pari päivää ovisplussan jälkeen :) eli voi olla, että ovis on jo ollut, mutta voi olla vielä tuloillaankin...
  16. jammaillen

Olisi niin kiva raskautua tästä kierrosta. Plussana olisi ehdottomasti se, että joulun aikoihin uskaltaisi jakaa jo hyvät uutiset läheisille :) Olin alkuvuodesta idiootti ja aloitin tupakoinnin uudestaan miehen kanssa. Ja sen vaikutukset hedelmällisyyteen ei tunnetusti ole positiivisia...
  17. jammaillen

No eipä tullut sitten toukovauvaakaan meille. Eli pois piinailijoista ja listalle kp1, yk 6. Ajattelin avautua, mut ehkä vaan tää hymiö riittää kuvaamaan fiiliksiä: :headwall: Pliis, tulisi sitten kesäkuun vauva.. Jooko. Ja täsmennän vielä, että vuoden 2015 kesäkuu! La olisi laskurin...
  18. jammaillen

Onpas paljon uusia täällä, terveruloa kaikille! FantaViona, noista ovistesteistä. Mulla on nyt normia pidempi kierto menossa, mut tässä kierrossa mulla näytti ovistesti varmaan viikon melkeen yhtä vahvaa viivaa kontrolliviivan kanssa. Perjantaina tuli yhtä vahva viiva ja tulkitsin sen...
  19. jammaillen

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Tästä tuleekin näköjään vähän pidempi kierto (toivottavasti sellainen 9kk mittainen ;) ). Viimeksi ovisplussa kp 15, nyt ovisplussa tänään kp 22. Eli mut voi siirtää piinailijoihin DPO -1.
  20. jammaillen

Esikoinen vuodelle 2015

Mulle voi päivittää kp1 ja yk5.

Yhteistyössä