Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

M|RA, sun kuukautisia vois kohta kutsua vuotuisiksi! Joo, paska vitsi, mut piti jotain kevennystö yrittää. Inhottavaa, kun ette pääse kunnolla edes itse yrityshommiin, kun joutuu odotteleen! Annataika , toivottavasti olo helpottuisi pian eikä olis kyse mistään vakavammasta!! Tiedän hyvin ton...
  2. M

Ladygreen, tosi inhottavaa että kroppa tekee tuollasen tempun just silloin kun ei todella tarvis tehdä! Toivottavasti kierto normalisoituu äkkiä! Itsellä muuten sen ainoan kaks kuukautta, kun kierto on ollu joskus sekaisin, niin olin kovin kipeä ja vedin hyviä lääkesekoituksia. Itse ajattelen...
  3. M

Paputoive, oon miettiny tota ihan samaa, ei se jännitys tähän yritykseen todellakaan lopu!! Mutta toivottavasti sitten kun yritys joskus vaihtuu odotukseksi, niin niiden "pettymyksien" rinnalle tulee niitä ilon hetkiä lapsen kanssa. Kunhan ensin vaan tulisi raskaaksi ja sitten vielä vauva pysyis...
  4. M

Voi ei Kelokettu, jaksamista tähän päivään ja tsemppiä uuteen kiertoon! Tervetuloa mukaan Vaniliinikaneli! Paputoive, jostain täysin epäluotettavasta lähteestä luin, että siittiöt vois elää jopa 5 vuorokautta?! Että siis neljä yötä ei ole aika eikä mikään :D No joo, sellasia supersiittiöitä...
  5. M

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Voisin liittyä mukaan jännäilemään! Monta päivää oon jo tahkonnu koko ketjua läpi :D Täällä menossa yk2, kierrot tosi säännöllisesti ollu vuosikausia 29 päivää. Dpo 0 (kp14/29) ovisoireet, ei tikutettu. Maha sekasin, nippailee. Talletukset huolellisesti tehty, koska epäilin ovista jo paria...
  6. M

Onnea Myya uuteen kiertoon! Toivottavasti on napannu Kelokettu! Annataika, mukavaa pupuiluaikaa. Täällä tulee kohta peiton heiluttelut jo korvista, kun tässä pari viikkoa on touhuttu vähintään se joka toinen päivä :D Paputoive, hankalia nämä nykyajan työt. Mulla on mies joskus kans...
  7. M

Mä en myöskään uskalla koittaa noita ovistikkuja, aivan varmasti jäisin koukkuun ja siitä vasta stressi tuliskin. Nyt pystyy kuitenkin suunnilleen päättelee, että kai se ovis on siinä puolessa välissä ja peitto heiluu sillon viikon aikana tiheeseen tahtiin. Myöskään raskaustestejä ei ole kuin...
  8. M

Kelokettu, isänpäivä olis kyllä hieno aika! Vielä jos sattuis olemaan jo sen verran viikkoja alla, että suurimmat keskenmenohuolet olis ohitettu! Ja toisaalta jouluna sitten muutkin sukulaiset sais tietää :) Plussia siis olis tilattuna, jos joku jossain viitsisi niitä toimittaa...
  9. M

Rakettitiedettä tosiaan. Ei onnistu niin kuin seksivalistustunnilla! :D Täällä on hirveet ongelmat. Ovistahan en siis ole tikuttanu ja kuvittelin oviksen olleen viime lauantaina (kp11/29). Nyt kuitenkin keskiviikkona (kp15/29) tuli isommat ovisoireet. Tuo myöhempi tuntuu päivien kohdalla...
  10. M

Kiitoksia teille vastauksista, ehkä se ovis siis tosiaan oli jollei vahvempia tuntemuksia tule alkuviikosta... en ole koskaan mitään testejä käyttänyt, jotenkin pelkään et menee liian high tech jutuksi ja tulee kauheesti paineita! Mutta kerroin sitten la iltana puhelimessa miehelle, että vähän...
  11. M

Meillä on suunnitteilla lomareissu joulun ajaksi, ja oviksen pitäis osua juurikin tuohon kahden viikon aikaan, että jospa siellä stressittömässä ympäristössä nappais paremmin :) Mutta nyt suureen ongelmaani. Eilen oli ihan niin kuin ovisnippailut mahassa ja myös limaa (anteeksi kuvailusta) tuli...
  12. M

Vauva vuodelle 2016 <3

Hei, voisin liittyä seuraanne! Olen hetken jo tuolla esikoisesta haavelijoiden parissa kirjoitellu, eli esikoinen on tosiaan työn alla. Ollaan miehen kanssa molemmat 25v ja katteltu toisiamme viimeiset 7 vuotta. Nyt ajateltiin, että haluttais vähän muutakin seuraa, vaikka elämäntilanteen...
  13. M

Pumpulipallero, paljon onnea haamusta!!! Toivottavasti se sieltä vahvistuu! Jännään täällä sun puolesta! Hipeltäjä89, onnea häihin teille! Ite menin just kesällä naimisiin, ja oli kyllä paras päivä ikinä! Ja vaikka kaikki kovasti vauvaa toivotaankin, niin varmasti päivä sujuu paremmin esim...
  14. M

Voi että Henttis, toivottavasti olis napannu! (Siltähän se ainakin vaikuttaa!) Ei kai siitä raskaudesta tarviikaan mitään oireita olla ainakaan aluksi? Mä perjaatteessa elän melko terveesti muutenkin, eli en elämääni rajota mahdollisen raskauden takia. Eihän sitä tiedä koska nappaa, niin en ala...
  15. M

Ja aivan kuten oppikirjassa, kp30/29 vaihtui aamulla kp1/29 yk2. Onni on tasainen kierto, ettei tarvi "kitua". Ei edes kerenny harmittaan kun oli niin kamala kiire töihin. No, nyt vähän harmittaa, mutta suklaajätski auttaa! Se hyvä puoli tässä on, että mies nyt jotenkin heräs, ja heti oli...
  16. M

Paputoive, miehet on just tollasia, aina väärään aikaan reissussa :D Eihän se torstain iltakaan välttämättä ole vielä liian myöhään vai onko? Tein testin aamulla ja hieno viiva tuli - se kontrolliviiva. Mutta eipä ole hanatkaan vielä auki joten ootellaan jospa kohta alkais... Toinen testiliuska...
  17. M

Niin ja Hipeltäjä89, mulla oviskivut tuntuu yleensä vasemmalla puolella sellasella pingispallon kokosella alueella ja siitä leviää hetkelliseksi yleiseksi alamahajomotukseksi. Joskus muutamia vuosia sitten olen napannu särkylääkkeenkin, kun kipu oli niin kova. Kesto vaihtelee mulla noin...
  18. M

Iiqu, ihan valtavasti onnea, toivottavasti vahvistuu äkkiä!! Joo eli pyörsin melkein päätökseni testaamattomuudesta ennen kuukautisten alkupäivää. Tänään kp28/29, mahaa juilinut viikon, illalla turvottaa hulluna, korvat lukossa ja tissit tosi kipeet. Ostin siis kaupasta raskaustestin, mutta en...
  19. M

Sporttimimmi, pahoittelut kuukautisista :( Pumpulipallero, mulla on kahvin kanssa ihan sama, pienikin flunssa enkä pysty juomaan yhtään kahvia! Nyt tosin kahvi on tänäänkin maistunut, joten voiko tästä päätellä jotain? :D Omaan napaan... Nyt on siis kp26/29, joten totuuden hetki lähestyy...
  20. M

Ihan huikeen paljon onnea Ellanolla ja Swipulit!! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja Swipulit saa vahvan plussaviivan! Raskaana matkustelusta on paha kysyä kavereilta, kun saattais herättää vähän kysymyksiä. Haluttais kuitenkin pitää tämä yrittäminen vielä omana tietona, kun eihän sitä tiedä...

Yhteistyössä