Hakutulokset

1. Theran

Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

Onnea oikein paljon!❤ Mä tuota spinaalia oon miettinyt.. En ole koskaan kokeillut ja kaikista eniten taidan pelkää ponnistuskipua mikä oli viimeksi ihan kamala.. Selkään laitetaan? Oliko sen laitto kamalaa?
  2. Theran

@Mukla Kauhea neuvola kokemus! Onneksi seuraavalla kerralla oma terkkari! :/
  3. Theran

VarrTi joko on vauva sylissä?❤ Täällä vielä yhdessä koossa. Mukla? Kukas muu täällä oli lähtökuopissa? Eilen kyllä illalla kun kauhea väsy iski että en halua synnyttää.. Tajuttomana kiitos oli ajatus. Onneksi sain supistusten kanssa nukuttua suht hyvin. Heräilee niihin mutta sain nukahdettua...
  4. Theran

En mä turhautunut olisi jos suht oireettomasti olisi mennyt mutta tosiaan tätä samaa supistelua on ollut pari viikkoa niin kuin Muklalla. Ja pääsääntöisesti syö mun yöunet. Jotka on 2-4h yhteensä niinä öinä jos sitäkään. Viime viikolla oli kaksi yötä viikon aikana että 6h sain nukkua ja ne on...
  5. Theran

Vagabondan kuulumisia odotellessa!❤
  6. Theran

Ääh.. Täällä vielä.. Vuorokauden supisteli.. Illankin vielä tuli 9-15min välein.. Alkoi jo kyllä puuduttaa ja väsyttää kun ei ollut taas nukkunut. Yöllä sainkin sitten nukkua 6h. Vähän pirteämpi olo nyt. Kohta neuvola. Soitin eilen synnytys vastaanottoon ja kyselin vähän että kuinka vauva...
  7. Theran

Kiitos samoin Mukla! Taitaa olla monen uudelleensynnyttäjän kirous tämä epäsäännöllinen supparointi. Ja tietysti öisin :D Tämä oli mun suunnitelma että yritän olla tekemättä yhtään mitään..ja levätä. Ikinä ei tiedä milloin saa levätä seuraavan kerran Mä kanssa tykkään kun aamut valostuu...
  8. Theran

Mukla kiva että sinä täällä käyt pinoa herättelemässä. :) En usko että täällä ainakaan kauhean pitkällä lähtö on. Tuttuja merkkejä edellisestäkin raskaudesta. Viime yö meni taas suppareiden kanssa, alkoi pikku hiljaa illalla ja aamuyöstä niitä tuli puolentoista tunnin ajan 2-6 min välein. Ei...
  9. Theran

Meillä on 4 kissaa, mäyräkoira 9kk (isännän metsästyskoiraksi lähinnä), tytärpuolella kääpiöhamsteri, ja tosiaan ihan "vanhanajan" tyylinen kanala missä pääsevät turvepohjaa kuopsuttelee ja orrelle pyrähtää nukkuu. Pesät seinällä että pääsevät sinne munimaan vapaasti. Kesällä saavat olla ulkona...
  10. Theran

Mä oon saman kuullut ja siksi vähän ihmettelenkin että ei äippäpolilla eikä neuvolassa mitään sanottu.. Olettaa vissiin että tiedän.. Samaa täälläkin.. Olin ensin ihan hyvällä tuulella kunnes kuopus heräsi ja aloitti känkkäröinnin samantien...ja hän siis täyttää 8 keväällä. Sitä jotenkin jää...
  11. Theran

Jos tämä esim aamulla päättää tulla, mies pääsee vasta iltapäivällä töistä sairaalalle lähtee :( Sillä ei ole ketään joka vois tulla nopealla varoitusajalle tuuraa.. :/ Se voi olla että on paikkakunta kohtaista nuo neuvotkin. :) Mun esikoinen täyttää tiistaina 19v ❤ toivottavasti ei sinä...
  12. Theran

Mulle ei sanonut neuvolassa mitään siitä kun vauva ei ole kiinnittynyt vielä että lanssilla sairaalaan. Uudelleen synnyttäjällä vauva taitaa kuitenkin voida kiinnittyä synnytyksen alettuakin vasta. Meillä ajelee tunnin sairaalaan. Ja miehen pääsy mukaan synnytykseen ei ole niin varma jos arkena...
  13. Theran

Oikein paljon onnea!❤
  14. Theran

Piinamiinalle sydämelliset onnittelut vauvasta!❤ Selkkikselle tsempit synnytykseen!:) Oli paljon muitakin joille kommentoida..aivot ihan puuroa..taas valvottu 2 yöllä eteenpäin suppareiden takia. Selkä ja alavatsa kipuilee suppareiden aikana.. Imee kyllä mehut kun ei nuku kuin 2-4h yöllä...
  15. Theran

:ROFLMAO: en oo pakannut mitään.. :D Tuosta jalkakivusta..samaa täälläkin..vauva painaa johonkin hermoon ja välilllä jalka menee alta. Neuvolassa kaikki hyvin. Verenpaineet alhaiset mut sitä ne koko ajan on olleet. Vauva edelleen tosi ylhäällä mutta oikeinpäin. Oma paino pudonnut viime...
  16. Theran

Kiitos uudesta pinosta! :) Vagabondalle pienempiä paineita ja eipä tosiaan ihme tuossa perhemenossa.. ;) Piinamiinalle isot tsempit huomiselle!❤ Muklalla vähän sama kuin täällä.. Tulee suppareita..kipeitäkin ja saattaa tulla säännöllisen epäsäännöllisesti. Jotkut ottaa alaselkäänkin...
  17. Theran

Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

Mä tilasin vauvalta ajan. Ke illasta- su aamuun olisi hyvä aika alkaa syntyy kun iskäkin pääsisi hyvin mukaan. :D saa nähdä kuunteleeko. ❤ Theran & vauva rv38+1
  18. Theran

Mä mietin samaa.. :D Vauva kun möngertää niin kohdusta saattaa kuulua selkeä naps-ääni.
  19. Theran

Jep. Nasolin on samaa ainetta. Sitä käytin kun flunssa oli päällä ja otrivinia viime viikolla. Ei mitään apua.. Sinne on jäänyt jumittaa onteloihin. :/ Lääkäri sanoi että raskaus heikentää vastustuskykyä niin sillä se jyllää. Toivottavasti juhannukseen mennessä paranee :D
  20. Theran

Lohduttavaa on tosiaan että loppu häämöttää ja kanssakärsijöitä on myös :) Verta joo tulee helposti nenästä. Ei ihan norona mutta päivittäin. Mulla nyt taitaa tuo poskiontelontulehdus tehdä lisämausteensa. 2 viikon päästä olisi taas äippäpolikäynti. Jollei siis päätä syntyä ennen sitä. Epäilen...

Yhteistyössä