Hakutulokset

1. M

Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

Minäkin käyn kurkkimassa, josko jotain mielenkiintoista löytyisi.
  2. M

puhumaan oppiminen?

Meillä on 1,2 v.poika,eikä sano yhtään selvää sanaa.En tosiaankaan ota paineita pojan puhumisen kanssa.....En suuremmin opeta puhumaan,vaikka joskus toistelenkin sanoja pojalleni. Minua kiinnosti kuitenkin aiheen aloittajan kommentti,Häntä on syytetty,että hän puhuu väärin lapselle tai leikki...
  3. M

streptokokkibakteeri

Minua kiinnostaisi tietää,mitä kyseinen bakteeri aiheutti teille?Oliko teillä nielutulehduksia tms.....
  4. M

Varttuneemman vanhemman prototyyppi

Nyt nelikymppisenä sain seitsemännen lapsen ja omasta mielestäni en ole ylihuolehtivainen hössö.Meillä ei hötkyillä joka nuhanenää lääkäriin,ei taivastella pieniä haavereita eikämuutenkaan estetä lasta kasvamasta ja kehittymästä.Huolta kyllä pidetään ,niin vanhemmat kuin isommatkin lapset...
  5. M

Onko "ikääntyminen" muuttanut sinua?

Jatkan sen verran, että "miehen tyhmyyttä kestää huonommin" -asian kanssa olen eri mieltä. Me mieheni kanssa olemme päinvastoin oppineet ymmärtämään toistemme tyhmyydet paremmin!
  6. M

Onko "ikääntyminen" muuttanut sinua?

Olen täysin samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa. Itseäni on muuttanut myös ulkomailla asuminen. Kun näki sitä oikeaa kurjuutta ja köyhyyttä, niin osaa antaa arvoa monelle Suomessa hyvin olevalle asialle.
  7. M

Suositelkaa tuplia!

\ en usko et toimis täällä meillä maalla.
  8. M

Tämähän on kivasti uudistunut!

Minäkin lueskelen näitä sivuja silloin tällöin. Tuo mitäs nyt (vai mikä se nyt onkaan) ei ole minua varten. Aika pinnallisia juttuja, samoin tuolla vauvat-palstalla aikamoista riidantynkää jatkuvasti. Tässä osiossa taidataan ymmärtää muiden erilaisuus ja jokaisen yksilölliset tavat toimia. Ei...
  9. M

Elokuu 2001

6.8 on syntynyt mun poika.

Yhteistyössä