Hakutulokset

1. T

Kyllä Suomessa eläminen on kallista...

Onko niitä hevosia montakin, kun monikossa puhutaan? Ja yhdelle tytölle monta hevosta, eikö yksi riitä?
  2. T

Niin mutta sun EI tarvitse itse maksaa koululle 4000 £ vuodessa suoraan.. joten kyllä se mun mielestä tavallaan on ilmaista...
  3. T

Äidit itsekeskeisiä, raskausdiabetes äidin oma syy

Mut onhan niitäkin, jotka ei tosiaan välitä mitä suuhunsa laittavat.. vaikka tulisi niitä varoitusmerkkejä rd:stä niin silti jatketaan samaa rataa ja sittenhän se tulee.. sellanen on vähän välinpitämätöntä..
  4. T

Itse asiassa Briteissä maksaa koulutus ainakin.. mulla on englantilaiset pomot ja ne just sitä valittaa kun monta tuhatta puntaa vuodessa menee pelkkään kouluun, kun Suomessa on onneksi ilmainen koulu.. :)
  5. T

Äidit itsekeskeisiä, raskausdiabetes äidin oma syy

Mitäs sitten, kun on jo diabetes, syöt normaalisti koko raskausajan, paino nousee 9 kg yhteensä ja silti tulee raskausajan diabetes, johon insuliinit? :) Oonks mäki itsekeskeinen äiti, kun olen jo valmiiksi diabeetikko?
  6. T

Moi!

Meillä on kans sekundaarista lapsettomuutta.. kohta 4 v. yritetty kakkosta ja esikoinenkin tuli hoidoilla.. Tsemppiä teille :hug: Huomasin blogista, että olet kotoisin samoilta periltä.. mä oon Kemistä :
  7. T

Uudet uppeet kengät "kuva"

Mäki törsäsin sunnuntaina kunnon talvikenkiin.. ostin Helly Hansenin pitkävartiset kengät :D tai mä ainakin toivon, että olis kunnolliset :)
  8. T

Mikä on teidän unelmalapsimäärä?

2 on aina ollut haaveissa, tyttö ja poika.. nyt on yksi poika 4 v. ja toinen haaveissa.. Mutta ei ole pakko olla tyttö :D pääasia, että saisin kaksi lasta.. :heart: Mulla on aina ollut takarajana 30 v. ikää, sen jälkeen en halua tehdä lapsia..ensi vuonna mulla tulee 30 v. täyteen, joten...
  9. T

Onko kuivausrumpu todellakin tarpeellinen?

Meillä on rumpu ja en luovu siitä enää ikinä.. :) en tiedä onko tarpeellinen, mutta en vaan jaksanut kuivattaa vaatteita pitkin kämppää joka päivä.. ihan hirveetä ja kun sitä tilaa ei ole niin paljoa ettei se haittaisi joka päiväistä elämää.. joten mukavuus syistä meillä ainakin se on :) Ja...
  10. T

Käsi ylös, jos katsot tänään Dallasin!

:wave: :heart:
  11. T

Joululahjabudjettisi?

1 lapsi, 2 siskonpoikaa, 2 kummityttöä.. varmaan menee 200 € yht. tämän hetkisten suunnitelmien mukaan.. oman lapsen lahjoihin meni 55 € yht, siskonpoikiin menee 100 € suurinpiirtein ja loput kummityttöjen lahjoihin.. kummitytöille ostan vaatteita aina lahjaksi, kun muut ostavat kuitenkin...
  12. T

Tietääkö kukaan tosta metforem lääkityksestä ja D2 kyseessä???

Mä söin hetken raskaana ollessa 2 g päivän aikana yht. ja ne sitten ei enää liuennut ne lääkkeet elimistöön.. kokonaisena tuli kakan mukana ulos.. :/ en tiiä mikä siinä sitten oli, mutta se oli liian suuri määrä mulle, kun vain aamusokrut oli koholla..
  13. T

Mulla nostaa aamusokrut, jos illalla syön esim. leipää.. oon sen verran tässä vuosien varrella oppinut huomaamaan, että mitä ei kannata syödä illalla.. mulla on aina aamuisin sitten todella huono olo.. mä tosiaan pystyn syömään ihan normaalia ruokaa koko ajan.. ei ole tarvinnut rajoittaa minkään...
  14. T

Mitä sulla tänään suunnitelmissa?

Jos kunnialla sais työpäivän päätökseen niin sitten vois vaan olla loppupäivä :) ehkä hakea kaupasta viikonlopuksia nannaa ja illalla saa katsoa DALLASIA! :heart: Ja oonhan mä jo tälle aamulle tilannut pojan joululahjat, kun oli BR-leluissa tänään se alepäivä :) sai hyvät alet :)
  15. T

En itekkään tiiä noitten logiikkaa, mut mulla kans joskus määrättiin D2:seen 3xpv 1 tbl 500 mg vaikka vain aamusokerit oli ongelma :/ ja sit mun maha ei kestänyt ollenkaan tuota määrää.. 3 vuotta kärsin ripulista, kun lääkärit ei ottanut tosissaan mua sen asian suhteen.. metforminhan aiheuttaa...
  16. T

Olen elänyt sossutuilla nyt 21v.

Esim. mun äiti pääsi töihin :)
  17. T

Liiton rahasta

Kaiken järjen mukaan saat :)
  18. T

Moniko täällä on virallisesti köyhä?

3 henkeä ja kk-tulot nettona on alle 1800 € (brutto n. 2500 €/kk).. kyllä luen itteni köyhäks..
  19. T

Mitäs tänään lapsilla päällä kun oli jo pakkasta? Lähinnä etelän ihmiset..

Poika lähti tarhaan aamulla ihan välikausikamppeilla.. kolitsihousujen alle tosin laitoin pitkät kalsarit.. ei oo kertaakaan vielä valittanut kylmää, sen verran kuuma kalle on.. nytkin aurinko paistaa, joten en usko, että toppakamppeita pitäisi vielä laittaa kun sää lämpenee päiväks.. Ja...

Yhteistyössä