Hakutulokset

1. T

nyt sitten on pienet tissit

Vautsi! loistavaa, että pääsit! Pitäisköhän itekin miettiä, kun niskakivut on joka päiväistä ja tissit on f-j riippuen liiveistä... *Muoks. ja selkäkivut myös :(
  2. T

Valmistun joulukuussa lähihoitajaksi ja sairaanhoitajan opinnot kiinnostavat

Mulla käy just kaveri sairaanhoitajaopintoja AMK:ssa työn ohella.. tekee siis lähärin töitä ja samalla opiskelee AMK:ssa.. tosin palkka on hieman pienempi, mutta kummiski ei tartte opintotuella olla.. mut en tiiä sit, ne taitaa vaatia vakituisen työpaikan tuohon..
  3. T

Tutkintavankeus

Tuollaisissa tilanteissa saattavat olla tutkintavankeudessa oikeudenkäyntiin asti..
  4. T

Miksi jossain hoitopaikoissa pakkolaitetaan sadevaatteet merkkihaalarin tai hanskojen päälle??

En jaksa lukea kaikkia vastauksia.. mutta mun mielestä on kiva, kun haalarin päällä on ne kurikset. eipä tarvi olla koko aikaa pesemässä sitä haalaria niistä hiekoista, pölyistä ja kurasta pois!
  5. T

Montako vuotta olisit jaksanut olla tulottomana?

3 viikkoa on ollut pisin aika.. sitten sain onneks töitä uudestaan ja tuo 3 viikkoakin tuntui liian pitkältä ajalta.. :/ ei oo mulle sopivaa vaan olla kotona toimeettomana.. nyt taas on kääntynyt niin, että minä "elätän" tavallaan perheemme, 5.vuosi kohta lähtee :/ mies ei saa töitä eikä pääse...
  6. T

Onko sulla ollut koskaan 0€ tilillä?

Joka kuukausi se on nollissa ainakin 2 viikkoa Mutta silti minulla on rahaa, ruokaa pöydässä ja laskut maksettuna.. ja myös poika saa vaatteet ja lelut..
  7. T

Kyllä Suomessa eläminen on kallista...

Mä en oo ajatustenlukija, että oisin tiennyt sun asuneen Briteissä ;)

Yhteistyössä