Hakutulokset

1. T

Kolmas pyörä-blogin mimmi paksuna!

Onko tää se blogi, jossa se tyttö seurustelee salaa varatun miehen kans? Siinä onki sit selittäminen vanhemmille, et mun lapsen isä on muuten 30 v. ja suhteessa jo valmiiksi :D
  2. T

Mitä lapsenne saavat joululahjaksi teiltä?

Meillä poitsu tykkää leikki-imurista ihan hulluna :D tosin kotona sitä ei oo :ashamed: Hoidossa tykkää leikkiä myös tyttöjen kanssa nukeilla.. :)
  3. T

Kyllä meän poika ainakin oli viime vuonna (3 v. silloin) ikionnellinen omasta kiulusetistä saunaan ja Reinoista :D muut lelulahjat jäi siihen kun halus saunaan heittään löylyä ;)
  4. T

Poika 4 v. saa meiltä Lego luovaa rakentamista-palikkalaatikon ja Hero Factory Stormer XL-hahmon :) muut ostaa sitten Angry birds tavaraa, legoja, vaatteita, pelejä jne.. :D lahjoja on ostamassa n. 10 ihmistä, joten kaikilta tulee pari pakettia :)
  5. T

Laitetanko taas kuvia itsestä!

Aries on hottis ;)
  6. T

Jauhelihassa violetteja läikkiä joissa harmaa reunus

varmaan sai ruokamyrkytyksen..
  7. T

Laitetanko taas kuvia itsestä!

Aijaa.com - 11289431"]Aijaa.com - 11289431[/URL] Jos sitä tämän kerran.. aika tuore kuva, kesällä otettu, kun reissattiin kotikonnuille :)
  8. T

G: Pelkäätkö potkuja (siis työpaikasta :D)?

Potkut on tulossa 31.3 muutenkin, kun määräaikanen soppari loppuu :D eli en pelkää.. Ja mä en kattele pomolta paskaa kohtelua ollenkaan.. kyllä siinä pitää olla kunnioitus puolin ja toisin.. yhdestä työpaikasta sanoin itteni irti, koska en alkanut kuuntelemaan joka viikkoisia haukkuja ja...
  9. T

Uudet naapurit seinän takana vaativat remonttia!

Onko teillä ikinä vaihdettu putkia tai sähköjä talosta ja se on kummiski rakennettu -55?! Ihan hyvä, että uus naapuri tuollaisia haluaa tehdä, kyllä mäkin tahtoisin uudet putket jos on noin vanhat jo!
  10. T

Noh, puhutaanpa siirä facebookista

Mulla ei oo päivityksiä siellä tallessa :D poistan ne aina muutaman päivän jälkeen ja nyt ei oo tullu kirjoteltua mitään.. tosin siellä on vaan parit youtube-linkit vaan :D
  11. T

Paljonko käytätte omien lasten joululahjoihin?

1 lapsi, lahjoihin meni 48 € yhteensä.. sitten muilta tulevat lahjat ovat monta sataa euroa yhteensä..
  12. T

Ehdota joululahja 4-vuotiaalle pojalle

Mun omalle 4-v. pojalle pyysin Geomageja, piirrettyjä, kirjoja, legoja ja Hero Facotry-hahmoja.. näistä se tykkää :) Legoja ostin itse sellaisen 650 kpl laatikon, tais olla nimellä Luovaa Rakentamista :)
  13. T

PCO ja Clomifemistä kysyttävää

Tosiaan yksi lapsi 4 v. poika :) En ole koskaan syönyt minkäänlaisia pillereitä tai käyttänyt ehkäisyä, joten kärsin lapsettomuudesta.. ei vaan tärppää.. kovasti sillon lääkäri sanoi, että mun vaiva on vaan se ettei munasolu irtoa ja siihen sain Clomit.. nyt vähän pelottaa lähteä uudestaan...
  14. T

Meillä vähän sama tilanne.. mies ei oikein ole halunnut toista lasta.. nyt sitten suostui toiseen lapseen ja tarkoitus olisi soittaa aika Tyksiin vielä tälle vuodelle :) En tiedä miten sitten menee, kun toista kertaa lähetään Clomeilla kokeileen haluavatko ultrata ja ylipäänsä tärppääkö yhtä...
  15. T

Mulle tepsi todella hyvin, eikä ollut mitään sivuoireita :) Jos en nyt väärin muista (tästä aikaa 4 v.), niin taisi olla 2 hyvänkokoista rakkulaa ja muutama pienempi.. Jännättiin tosiaan ultraan asti onko kaksoset mahassa, kun suvussa on niitä ;) mutta ihan yks poitsu sieltä sitten syntyi :)
  16. T

Monenako vuotena olet sairastanut kausi-influenssan?

En kertaakaan vaikka kuulun riskiryhmään.. kerran on rokotettu..
  17. T

Mulla oli Clomit silloin käytössä Terolutien kanssa.. PCO (aika pahana) on mullakin.. Ekasta kierrosta tärppäs, kun söin kierron alussa 1 tbl/pv.. seurantaultrassa tosiaan kävin vain kerran ja tärppäämisen jälkeen halusivat ultrata uudestaan sikiön :) Kävin ite ihan Tyksissä silloin kunnan...
  18. T

Itsellesi mieluisimmat joululahjat?

Suklaata, villasukat ja Desigualin laukkua :heart:
  19. T

Joku oli käynyt tekemässä kodissani ilkivaltaa sillä aikaa, kun olin poissa.

Mä veikkaan altzheimeria.. Meän mummolla oli se todella pahana ennen kuolemaa.. saattoi soittaa mulle ja selittää, kun hänet on sidottu pyörätuoliin keskelle pimeää metsää.. ja paniikissa itkee ettei pääse pois sieltä, huusi vaan siihen puhelimeen, että pelottaa pelottaa tule auttamaan...
  20. T

Näin Värikkään Pipsan eilen Porissa katsomassa vaunuja!

Mulla vanha luokkakaveri muutti kaksiosta kolmioon, kun hankkivat kolmannen kissan.. kissat saa enemmän elintilaa :) eikä niillekkään oo tulossa lasta...

Yhteistyössä