Hakutulokset

1. T

Tässä 4v pojan tulevat joululahjat.

Hyvät on lahjat, jos lapsi on niitä toivonut :) Itse olen ostanut lapselleni (4 v.) vain peruspaketin Legoja ja yhden Hero Factory-hahmon. Muilta saa vaatteita, kirjoja ja piirrettyjä.. ja kaikki on sellaisia mitä lapsi on tahtonut.. En mä käsitä miksi niitä lahjoja pitää olla ihan...
  2. T

ekaa kertaa oon tyytyväinen lapsen joulukalenteriin :) Mites muut?

No en mä siitä täyttä hintaa ois alkanut maksaan :) Sain sen 1.päivä 10 €:lla niin ostettiin pojalle :)
  3. T

ekaa kertaa oon tyytyväinen lapsen joulukalenteriin :) Mites muut?

Meillä on tänä vuonna Lego City-kalenteri.. ja kyllä tuo poitsu siitä on ollut iloinen.. ihan kivoja legojuttuja sieltä on jo tullut, varsinkin kun meillä on jo aikasemmin noita samanlaisia pelastushahmoja :)
  4. T

Esikoinen saa lahjoja n.50€ kuopus 500€.

Mun siskolla on sama juttu.. esikoinen saa aina vähemmän entä kuopus, ja siskoni sitten paikkaa tuon eron itse ostamalla lahjoja tasapuolisesti...
  5. T

Ostetaan pojalle vaan 100€ joululahjoja.

Mulla meni 48 € pojan lahjoihin.. :) Ei aina tartte mennä montaa sataa, jos tietää, että lahjat on sellaisia mistä saaja pitää :) ja meillekin tulee paljon lahjoja muilta...
  6. T

Musta on tulossa kolmannen lapsen kummi tänään. :) Montako kummilasta teillä on? Keskustelua kummiudesta.

Mulla on 3 kummilasta, 8 v. ja 5 v. tytöt ja 10 v. siskonpoika.. tytöt on kavereiden lapsia.. kenenkään sylikummi en ole..
  7. T

ylläriraskaus, mitä te tekisitte tilanteessani?

Mulla oli melkein samanlainen tilanne aikanaan.. olin juuri aloittanut ammattikoulun ja mies oli jäänyt työttömäksi.. tulin sitten raskaaksi kevätlukukaudella ja kävin koulua niin pitkälle asti siinä, että äitiysloma alkoi.. sitten menin vain takaisin kouluun heti seuraavana syksynä äitiysloman...
  8. T

mä kyllä menin tänän pästäni vialle ;(

mä oon 29 v. ja Cheek on yks mun lemppareista :D
  9. T

montako joululahjaa lapsenne saa?

Jos kaikki ostavat ne mitä ehkä tiiän, niin lapsi saa reilu 10 lahjaa.. viime vuonna lahjoja tuli reilu 20 kpl ja se oli AIVAN liikaa meän poitsulle.. ei jaksanut avata kaikkia edes... tässä opetellaan vasta vähentämään lahjamäärää :) mutta kun lahjojen antajia on niin monta niin auttamattomasti...
  10. T

Kl 10.35 perheemme sitten kasvoi pienellä, suloisella tyttärellä. :)

Hirmuisesti onnea! Tulokas on todella kaunis pikku neiti :) :heart:
  11. T

2-3tuntia riidellyt jo Upsin kanssa

Tuollaisia jälkiä tulee kun heitellään laatikoita toisten päälle, eli nuo reiät on tullut toisen laatikon kulmasta.. ja valitettavasti tuollaista se pakettien käsittely kiireessä on, että niitä heitellään miten sattuu.. :( toivottavasti saat korvaukset ja uudet tuotteet nopeasti!
  12. T

Hyvät kuulokkeet tietokoneelle!

eikö ketään?
  13. T

Hyvät kuulokkeet tietokoneelle!

Onko täällä hifistelijää paikalla? :D Tahtoisin ostaa miehelle kuulokkeet tietokoneelle, mut en ymmärrä niistä yhtään mitään :xmas: Mitkä ois suht hyvät musan kuunteluun ja leffojen kattomiseen ja hinta ois max. 50 €? :)
  14. T

Tuoksu teini-ikäiselle pojalle? Ehdottakaa!

jos ei hinnalla niin kauheana väliä niin toinen on Carolina herreran 212 sexy men.. ihan loistava tuoksu varsinki edt. muodossa :D
  15. T

Turku, erityisesti Itäharju/Nummi?

et sattunut huomaamaan tuota pilkkua sanojen aluetta ja Länsikeskuksen välissä ;) En sekoittanut alueita vaan suosittelin juuri tuota aluetta Nummi/Itäharju sekä Länsikeskuksen ympäristö, hirvensaloa ja suikkilaa... Tiedän kyllä missä on Nummi/Itäharju sekä Länsikeskuksen alue, koska itse...
  16. T

Tuoksu teini-ikäiselle pojalle? Ehdottakaa!

Mä suosittelen Ck Onea, mieto mutta kuitenkin hyvä tuoksu.. tosin riippuu hintaluokasta mitä saa maksaa.. :)
  17. T

Pitää paikkansa Hirvensalosta, yksi ainoa silta hoitaa liikenteen ja on myös hieman kauempana keskustasta.. mutta kaunista aluetta :)
  18. T

Mä suosittelen lapsiperheille juuri tuota aluetta, Länsikeskuksen ympäristö (länsinummi,nättinummi, teräsrautela, hepokulta), hirvensalo, suikkila... Kaikkialta on aika helppo liikkua keskustaan, koska bussit kulkee hyvin :) Varissuo, Lauste, Pansio, Perno alueet on huonoja seutuja.. niihin...
  19. T

toisen ketjun inspiroimana... MEIKITÖN KUVAPINO. kuka uskaltaa mukaan?

Aijaa.com - 11307372"]Aijaa.com - 11307372[/URL] Ei paljoa eroa normaalista naamasta, kun käytän vaan ripsiväriä :D (tää on muuten pojan ottama kuva ;) )
  20. T

Onko muilla näin?

Sama täällä.. mies on joskus kaverinsa luona viikonlopun "saunomassa" ja sillon siivoon ja puunaan kotia, teen ruokaa ja leivon.. ja lapsen kanssa tehdään kaikkea kivaa.. Kun mies tulee kotia tai on normaalistikin kotona niin itekkään en jaksais mitään tehdä vapaaehtoisesti, kun mieskään ei...

Yhteistyössä