Hakutulokset

1. AivanSama

"Kehysriihestä uusia tummia pilviä kulttuurin ylle: ministeriön leikkaukset aikaistuvat ja paisuvat"

Aina kannattaa äänestää jaloillaan. Käy usein niissä kulttuuritapahtumissa, jotka sinua miellyttävät. Näin takaat sen, että kulttuurimuoto on kannattava. En oikein näe järkeä siinä, että jotakin kultuurimuotoa seuraa marginaaliväestö ja sitä pitäisi ylläpitää valtion varoin. Eihän siinä ole...
  2. AivanSama

Onko nainen mitoilla 165/84.5 mielestäsi lihava?

Itseasiassa ei ole. Vatsa- rasva tuo mukanaan terveysonglemia. Takapuoleen ja reisiin sijoittunut rasva ei sensijaan ole terveyshaitta. Rintojen kokoon vaikuttaa rasvakertymä ja rintakudoksen määrä. Rintojen rasva tai rintakudos ei myöskään ole terveyshaitta, mutta ne saattavat vaikeuttaa esim...
  3. AivanSama

Ensinnäkin sanoisin, että BMI ei ole millään tasolla hyödyllinen mittari. Pelkästään kehotyyppi vaikuttaa painoon todella merkittävästi. Ja tämän myötä myös lihasmassan määrä. Ainut merkityksellinen mittari on se, miten paljon on rasvaa kehossa ja minne se on sijoittunut. Lihasmassassasta ei...
  4. AivanSama

Ne jotka ennustivat ja toivoivat Orpon hallituksen hajoavan sisäisiin riitoihin joutuivat pettymään

Kokoomus on hallituksessa se, joka pääosin määrää suurimpana puolueena. Perussuomalaiset saa joitakin myönnytyksiä. Merkittäviä ovat humanitäärisen maahanmuuton vähennys, kansalaisuuden saamisten hankaloituminen, itärajan sulkeminen, ansiosidonnaisen porrastus ym. Ei tässä hallituksessa ole...
  5. AivanSama

Sehän riippuu ihan siitä, miten paljon painosta on lihasta ja minne ja miten paino on kerääntynyt.
  6. AivanSama

"Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

Ihmeen paljon sinulla on aikaa seurata minua ja olettaa jotain.
  7. AivanSama

"Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

Eiköhän se omaan elatukseensa osallistumisen halu pitäisi lähteä ihan ihmisestä itsestään?
  8. AivanSama

On varmasti hyvä piirre lähteä siitä liikkeelle, että jokaisella on oikeasti hyvät tarkoitusperät. itse olen turhan usein törmännyt siihen, että ne jotka kovimpaan ääneen huonoa kohteluaan itkee, on aika usein itse täysin hanurista.
  9. AivanSama

En seuraa. Hänen tuotteliaisuutensa lävähti ruudulleni turhan usein. On nyt estettynä, jottei sen pätkät tule vahingossakaan silmiini. Toki nyt hänestä oli juttu iltalehdessä.
  10. AivanSama

Petteri Orpon hallitus on saanut aikaan vipinää vuokralla asuvien keskuudessa

Meillähän on paikkoja, jossa on paljon muuttotappioita. Jopa siinämäärin, että kokonaisia kerrostaloja on tyhjinä. Eikö humanitäärisen maahanmuuton nimissä Suomeen tulleita voisi sijoittaa tällaisiin paikkoihin?
  11. AivanSama

Mielekästä ottaa negatiivista palautetta vastaan? Kunhan vaan on näkyvillä hinnalla millä hyvänsä? Minusta tuo viittaa varsin sitkeään henkilöön, joka on varsin kyvykäs ja jaksavainen. Kenties kyseessä onkin jonkinasteinen rajatilapersoonallisuus?
  12. AivanSama

Kukin tietysti tavallaan, mutta en itse kykene tuntemaan empatiaa sellaisia kohtaan, jotka eivät ole millään tasolla kiitollisia saamastaan avusta ja tuesta. Kyseinen tyyppi on useilla alustoilla muistanut kertoa, että ei hänelle maksettavat tuet ole keneltäkään pois. Lisäksi hän muistaa...
  13. AivanSama

Jokainen on varmasti erilainen. Kyseinen tyyppi on aika aktiivinen somessa ja energiaa näyttää riittävän ihan hyvin. Jopa siinä määrin, että ottaa mieluusti kuraa niskaansa ja naureskelee ylimielisesti niille, jotka käy töissä. Hän vaikuttaa perus diagnoosishoppailijalle ja koittaa niillä...
  14. AivanSama

Politiikan pyrstötähti Sannan tapa työllistää suomalaisia: työllusti 17 ja se hupi maksoi 15 miljoonaa

Kyllähän te tiedätte, että kyse on lain määräämästä korvauksesta (ei tuesta) elinkeinonharjoittajalle? Kyse ei ollut hallituksen päätöksestä, vaan siitä, että hallitus noudatti olemassa olevaa lakia? Ollaan kuitenkin kaikki varmasti sitä mieltä, että on hyvä asia, että hallitus noudattaa...
  15. AivanSama

"Iltalehden tietojen mukaan hyvätuloisten palkansaajien verotusta ollaan kehysriihessä kiristämässä."

Menot mitoitetaan aika pitkälti tulojen mukaan. Hyvä niin.
  16. AivanSama

"Iltalehden tietojen mukaan hyvätuloisten palkansaajien verotusta ollaan kehysriihessä kiristämässä."

Se varmaan riippuu täysin tilanteesta. Voi olla, että tuossa perheessä on asuntolainaa, neljä lasta ja toinen vanhempi pienten lasten kanssa kotona kotihoidontuella. Kun tuosta maksat verot, niin eihän ne kotitalouden tulot ole kovinkaan isot ja menot on valtavat. On aika suppeaa tarkastella...
  17. AivanSama

Pääomatulojen veroprosentti on 30 ja yli 30 000 se on 34%. Pääomatuloista ei luonnollisesti veroteta eläke- ja sairusvakuutusmaksuja, koska ne eivät niitä myöskään kerrytä. Eli en nyt tiedä onko pääomatulojen verotus niin pientä. Usein ihmiset, jotka saavat pääomatuloja tienaavat myös...

Yhteistyössä