Hakutulokset

1. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Onnea musicro! :love: Ihania uutisia! Poppie teillä menee ilmeisesti yötkin hyvin? ;) Täällä on oltu taas muutaman päivän tissitakiainen, mutta mikäpä tässä pakkasta pidellä sohvan nurkassa. Piinamiina on kyllä jo hyvillä viikoilla. Pitää jossain vaiheessa tutustua noihin vinkkaamisii...
  2. N

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! :love: Olkoon se loistava jo syntyneille lapsosillemme ja uusille tulokkaille. Musicro nyt on siulla kyllä jännät hetket käsillä. Jos otatki kohta spurtin ja ootte vuoden ekoja ;) Tiitu ihana kuulla että kaikki hyvin. Onko pieni haave supistukset...
  3. N

Voimia tiitu! Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin ja selviät säikähdyksellä. Odottaminen on kyllä kurjaa. :( Me toivotamme myös tonttu-tytön kanssa hyvää ja rentouttavaa joulua kaikille. Nipsunen ja tonttunen 2vko 2pv
  4. N

Voi Poppie! Jäikö siulle mimmonen fiilis synnytyksestä nyt niikun päällimmäisenä mieleen? Komplikaatiot ja kipu vai sitte se sektion helpotus? Nyt on onneksi kuitenkin kaikki hyvin :) Mulla toi pulloruokinta kävi jo niin lähellä ja siis pulloja käytetään kyllä jos joskus saan jotain pumpattua...
  5. N

Täälläkään ei mitään kummempaa koko arvioita. Viikon 36 lääkäri tunnusteli että raivotarjonta on ja hyvältä tuntuu:LOL: Et varmaan sit just jos ois ollu jotain poikkeavaa sf-käyrillä tms. niin sitten olis varmaan tullu. Joku kätilöistä ehti ennen synnytyksen alkua kokeilla ja totesi että ei oo...
  6. N

Hyvin sujuu piinamiina (y) toivotaan et masussa on kasvettu. Miu siellä se sinun pieni touhuaa :love: Me päästiin lauantaina kotiin ja on kyllä ollu jotenkin niin kummallista et tuossa tuo tuhisee nyt. Tunteet sahaa ihan laidasta laitaan ja tirauttelen itkuja välillä onnesta ja välillä pelosta...
  7. N

Vihdoin! Onnea Poppie :love:
  8. N

Kiitos onnitteluista :love: Minä täällä vain odottelen että pääsis kotia totutteleen arkeen. Meillä sujuu täällä jo ihan kivasti ruokailut ja muut. Onkohan poppie jo äippä, toivottavasti! Piinamiina tuo siivousapu toisi varmaan hyvää mieltä ja auttaa sinua rentoutumaan. Kyllä minä olisin sinun...
  9. N

Toosi skarppi yö takana... :whistle: neiti pulautteli lapsivettä ja siksi maitokaan ei oo nyt yön aikana uponnu. Ja ovat sitten 4 eteenpäin käynny katsomassa et joko saan imetettyä. Tosiaan tulin eilen aamulla takasin supistelemattoman yön jälkeen ja minulle laitettiin kohdunsuuta lyhentävä...
  10. N

Tänään meidän prinsessa päätikin tulla sitten ihan reippaalla vauhdilla. :love: Äiti ja isä ihan häpsingillään ja yritän tässä selviytyä ekasta yöstä. Neiti on kiukkuinen :D palaan pian asiaan! Nipsunen ja tuhina prinsessa 7h
  11. N

Kotiin yöksi lepään.. aamulla uus yritys jos supistukset ei nyt yöllä ala. :sleep:
  12. N

Mulla poppie tosiaan lurahtelee limaista nestettä hetkittäin, maha on jo ehkä melko tyhjä mutta siinä se :cautious: muinaki päivinä on supistellu ja tuntunu enemmän painetta. No parin tunnin päästä käyrille niin sitten ollaan viisaampia, että sopiiko kuinka pian toimintaa odottaa. Jostain luin...
  13. N

Täysin valmis :ROFLMAO: näistä tulee piiiitkiä päiviä tätä menoa
  14. N

Täällä ei supistuksen supistusta :cautious: ei ees kivuttomia. Vatta toimii edelleen ja vettä liruttelee aika-ajoin. Onneks oli jo tommosis megasiteitä kaapissa (y)
  15. N

Täällä herättiin ku pöksyt kastu. :eek: Veren sekaista lapsivettä. Veri pelästytti, mutta synnärillä sanoivat että ei hätää jos ei ihan nyt kuukautisia runsaammin verestä. Nyt lurahtelee vaaleanpunaista ja suoli tyhjenee. Illan suussa sitten käyrille jos ei supistukset muutu kovin kivuliaiksi...
  16. N

Onhan noista piinamiina ollut vissiin jossain aikasemmassa vaiheessa jo puhetta, ei vain kestä asiat minulla muistissa. Että ymmärrän sektion täysin! Nautihan kotoilusta :)
  17. N

Ei kai se auta Poppie ku ootella. Saisko joku kävelylenkki niitä supisteluja kiihtymään? Vai joko sekin on koitettu? :p Mulla äskön kävelyllä jatkuvaa kivutonta supistelua, mutta ei niikun tunnu missään.
  18. N

Kiva kuulla piinamiina että pääsit kotiin! Toivottavasti nyt kaikki menee loppuun asti hyvin (y) Onko suunniteltu sektio semmoinen mitä et olisi tahtonut, vai millä mielellä siitä? Ite en oo sektiota osannu aatella jotenkin todennäkösenä, mut voihan sitten synnytyksessä tapahtua mitä vaan. Sekin...
  19. N

Kyllä miu löntystän :LOL: Mies kehtaa viel nauraa miun vaappumiselle. Minä uskon että sinun matkalainen on tullu kyytiin jäädäkseen. Päivä päivältä oot varmemmilla vesillä, mut joo eibse panikointi lopu. Fabula, toivon myös et jotain pehmenemistä tai muuta tuolla tapahtuu. Varmaan meni mulla...
  20. N

Poppie, epäilen :D. Täällä yön jälkeen ihan normi olotila. Harmi että sinulla väärä hälyytys, jos vaikka kohta alkaisi uudestaan (y)

Yhteistyössä