Hakutulokset

1. N

3-kymppiset esikoisen saaneet

Meillä myös anti- colicit!
  2. N

Teillä on poppie kasvettu hyvin! Meillä neiti oli nyt 6vk iässä 55,5cm (49cm)ja paino 4520g (3270g). Melko maltilla kasvettu, mutta hyvin kuitenkin :). Jenifer täällä on isille,mummille,neuvolan tädille väläytelty viikon verran hymyjä katsekontaktilla, mutta minulle ei! Välillä on semmoinen...
  3. N

Ei oo jenifer noista krampeista kokemusta. Peräpukaman tosin sain kiusaksi, mutta luulen että sekin on jo selätetty. Vielä ei kuitenkaan niitä povaamiani menkkoja näy, selkä vaan jatkaa juilimistaan. Minäki olin ne pari ekaa viikkoa melkein sisällä, koiran kanssa mies patisti muutaman kerran...
  4. N

Meillä on kanssa nyt öisin toi maha vaivannu, mutta en oo sitä lääkinny vielä millään kun neiti saa ähistyä ilmat pihalle. Et yöt ei ole itkusia, mutta ähistään ja puhistaan ja heilutaan. Päivisin hermo on tytöllä pinnassa jos tissi ei ole naaman edessä heti ku silmiä raottaa. Mutta ruuan...
  5. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Minä miellelläni siirryn höpisemään vauvajuttuja, mut ehottomasti käyn teidän odottajien fiiliksiä lukemassa myös!
  6. N

Hurraa (y) Täällä heti kärppänä paikalla. Tänään taitaa tehdä alaselkäkivusta päätellen menkat jo paluun. Ei ois kyllä tarvinnu.. just että jälkivuodoista lähes pääsin eroon. Miten te muut ootte palautuneet synnytyksestä. Mulla alkaa alakerta tuntua jo normaalilta ja jälkivuoto on ollu...
  7. N

Mun harkkasupistukset huomasi oikeastaan vaan että maha veti pinkeäksi ja olo oli vaan hieman tukala. Sitten tuli satunnaisia menkkakivuilta tuntuvia muutaman minuutin pituisia supistuksia synnytystä edeltävillä viikoilla,lähinnä öisin. Lapsivedem tihkumisen jälkeen synnytystä edeltävänä päivänä...
  8. N

Oi kuinka ihanaa! Onnea jenifer! Synnytyskertomuksia lukee mielellään :)
  9. N

Meillä ollut tuo pullo käytössä melko heti. Toisen rinnan tiehyet vetivät kipuisasti tukkoon alussa ja pumppailin pulloon sitä tyhjäksi. Varmaan sekin aiheuttanut sitä imuotteen hankaluutta mutta uskon että ote paranee kun sinikkäästi irroitan liian kapean otteen ja neidin suu kasvaa. Olen joo...
  10. N

Kiva kuullu sinusta minervan! :) mietinkin tässä lähipäivinä miten sinulla menee. Hyvä että koliikki ei ole pahimmasta päästä ja eikö sen pian pitäisi toivottavasti helpottaa? Meillä neiti ähisee varsinkin aamuyöllä/aamulla vatsaansa mutta saa pörisemään ilmat lopulta ulos. Oon miettiny onko...

Yhteistyössä