Hakutulokset

1. N

3-kymppiset esikoisen saaneet

Meillä on onneks menny yöt alusta asti hyvin, koska oon huono rauhottuun päivisin nukkumaan ja väsyneenä oon ihan kauhee. Tällä hetkellä yöt menee n.6h ja n.3h pätkissä. Arkena noustaan 8-9 maissa mut viikonloppuna saatan vielä syöttää aamulla sängyssä että torkutaan vielä hetki. Tyttö torkkuu...
  2. N

Minustaki Poppie tuntuu hurjalta että kohta ollaan jo kiinteissä :eek:. Vastahan nää synty! Meidän neiti oli 59cm ja 5,5kg. Et meillä 62cm, jotain muutamia 56cm housuja menee vielä ja joistain bodymerkeistä 68! Hurjaa tuokin. Mie luulen et meilläkin toi jumppa on ehkä eniten oman tuntunen...
  3. N

Meillä oli eilen eka lääkäri, eli 2kk ja seuraava tais olla 4kk. Rotavirusrokote käydään hakemassa vasta maanantaina ettei oo ristiäisissä mahanpuruja. Meilläkin isä hoitaa noi kylvetykset ja tyttö rakastaa lillutella ammeessa. Isukki saa myös tytön aina paremmin rauhoittumaan jis joku...
  4. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Fabula, aattele toinen tälläin parin kuukauden vilahdus niin siulla h-hetki käsillä! :barefoot:Koitahan jaksaa töissä. Me nautitaan rauhallisista päivistä neidon kanssa ja odotellaan kevät lämpöisiä jo innolla :love:
  5. N

Oi kun ihania uutisia toit piinamiinasta! :love: Toivottavasti pian kuullaan miten meni. Onko sulla fabula fyysinen työ? Että onko mahollista et saikku koittaa jo ennen äippälomaa? Kyllä olo oli raskaana kuin koomassa huonosti nukutun yön jälkeen, kun muutenkin väsy oli kauhia. Toivottavasti...
  6. N

Meillä nimi on ollu tiedossa jo pitkään ja se kuulosti heti molemmista oikealta. Oli meillä kakkosvaihtoehto jos tyttö ei olisi ollut nimensä näköinen :ROFLMAO: ja pojallekin oli nimi iha varmuudeks. Tyttöä on kutsuttu jo nimeltä syntymästään niin kukaan ei pääse yllättymään. Kaikki ei ehkä oo...
  7. N

Mitenkäs teillä muilla muuten nimenanto? Ristiäiset vai nimiäiset? Meillä ristiäiset nyt tulevana sunnuntaina. Ei olla mitenkään uskovaista kansaa ja tytön isä ei edes kuulu kirkkoon, mutta ite koen sen enemmän perinteenä. Koen sen olevan myös minun mummolleni, joka sairaudestaam huolimatta...
  8. N

Joo ei käynny mielessäkään kuinka kipeetä imettäminen voikaan olla. Ekoina viikkoina kun pumppasin veristä maitoa niin ajattelin että jos ekan kuukaudenki pystyn lapselleni omaa maitoa tarjoaa niin hyvä. Nyt jo 2kk häämöttää :X3:.
  9. N

Musicro, musta tuntuu että nyt on ehkä viikon olleet tissit paremman tuntuiset. Imuote tulee tytöltä automaattisesti, eikä oo enää hienosäätöä asennon kanssa. Eniten auttaa varmaan se että tyttö on kasvanut. Mulla kans haavautu molemmat nännit alkuun ja tuntu että ne ei parane ikinä ja syöttöjen...
  10. N

Miun köntin terveydenhoitaja huomas sisätutkimuksessa kun paineli kohtua. Lääkäri tsekkaa sen vielä ja määrää sit mahdollisesti jatkotutkimuksiin mikä on varmaankin se ultraus. Meil on isännällä noita rytmihäiriöitä jos on stressiä tai just on nukkunu huonosti. Eipä niille mitään tehdä. Nyt...
  11. N

Toivottavasti pysyis oireettomina meidän möykyt (y) Uus koti kuulostaa ihanalta, vaikka varmasti rankka rupeama! Meillä neiti nukkuu hyvin aamupäivällä ja päivällä mut illat kukutaan ja sit on väsykiukku...
  12. N

Meillä nukkumaan 22-24, syömään 3-5 ja tokan kerran 6-8. Et 3-5 tunnin pätkiä ollu oikeestaan koko 8 viikkoa. Meillä itkuinen ja pulautusten täyteinen päivä. Mulla jälkitarkastus ja kohdussa joku patti. Myoaama se varmaan on, mutta nyt kuukausi että saan siitä lääkärin arvion.
  13. N

Kiva kuulla että vyöhyketerapiasta on jotain apua! Meillä tyttö nukkuu omassa isänsä vanhassa häķkisängyssä mun vieressä. Se on pienempi ku yleensä häkkärit, jouduin patjanki leikkeleen siihen. Välillä herää kun syömisen jälkeen siihen siirretään, mutta tutilla jatkaa unia. Aamulla otan...
  14. N

Minä otin noi kestovaipan kuivikkeet lattiamoppiin :whistle: toimivat hienosti. Meillä ei oo käytetty hattua sisällä missään vaiheessa. Meidän synnytyssairaalassakin oltiin koko ajan vain vaippasilleen. Toki sai pukea jos tahtoi mutta meillä oli vain paksu peite ja vauva asusti ihokontaktissa...
  15. N

Tsemppiä piinamiina! Loppurutistus! :X3: Fabulallakin viikot hujahtelee :) oot päässyt jo äitiyspakkaustakin hypisteleen! Ihana kun mies tahtoo olla mukana. Meillä oli neito melko touhukas vatsassa, varsinkin iltaisin ja öisin. Ajattelin et se varmaan hilluu kaiket yöt ja nukkuu päivät.. mutta...
  16. N

Tuohon kylässä käymiseen: Myö käytiin reilu kolmeviikkoisena,uutena vuotena ,molemmilla isovanhemmilla n. tunnin ajomatkan päässä . Vaunuilut aloitettiin siinä vähä ennen 2 viikkoa kun oli niin leudot kelit. Nyt nukutaan 1-3 tunnin unia ulkona. Kaupoilla käytiin ekan kerran nyt viime...
  17. N

Täällälkin ääniä päästelevät lelut olleet tutkittavina ahkerasti. Meillä usein telkkari auki ja neiti saattaa istuskella vieressä sitterissään välillä ruutua ihmetellen. Enpä oo ajatellu sen olevan haitallista. Minä oon huomannu hankinnoissa turhaksi puolipotkarit ja sukkia on myös ehkä liikaa...
  18. N

Nauroin jenifer itekin :LOL: kun neiti istu vaan sitterissä tyytyväisenä ja jotain pikku kiljahduksia vaan päästeli parin paukun päätteeks ni en ees osannu varautuu moiseen ylläriin kun hänet nostin. Meillä on nyt kyllä selkeesti alkanu myös toi maha enenevässä määrin vaivata. Vaihdettii pari...
  19. N

Minusta ei ois kestoileen. Oon liian laiska pyykkäämään, niin meillä haisis kakkaiset kuivikkeet jossain nurkassa. Ja meillä niitä menis ku joka vaipassa on joku märkä pieru vähintään. Olishan se kestoilu säästöä näillä kulutuksillä. Meillä testailtu eri merkkejä. Eniten ollu muumia ja nyt...
  20. N

Oon tänään jutellu paljon tosta imetyspaineesta ja tuntuu kun saa sitä pois omasta päästä, niin ehkä saan järjen tähän touhuun mukaan. Teen juuri niin mikä meidän tytölle parhaiten sopii. Meillä oli ekat tipat niitä reloja, nyt kun se loppui niin nyt eilisestä on ollu maitohappo ja d tipat...

Yhteistyössä