Hakutulokset

1. N

3-kymppiset esikoisen saaneet

Ihanaa Musicro! :love: Tota naurua miekin odottelen. Toistaiseks se on semmoinen hymähdys tai hyminä. Meillä oli tänään kerhossa vauvajumppaa niin tämä äiti heilutti lasta viuhuen ni kiukkuhan siitä tuli :LOL:. Liian hurjaa ny ekaks kerraks..
  2. N

Kuulostaa Poppie ihan kauhealta neuvolantädiltä :confused:. Ihan ku tenttiin joutuis hoitotaidoistaan. Hui ja hyi. Mitenhän meidät on hänen mielestään kasvatettu ku ei oo ollu googlea! Apuva.
  3. N

Meillä ei vissiin rokotuksista mitään kummempaa tullut. Luulen että meidän viime yön pierut johtu mun syömästä ruisleivästä. Neiti on suht hauska näky kun unissaan rupsuttaa niin näkyy vain unipussin kätköissä olevat koivet törröttämässä kattoa kohti. :barefoot: Myö taidetaan kohta lähteä...
  4. N

Mä oon miettiny semmosen otsakuumemittarin hankintaa. Meillä on töissä päiväkodissa ollut se käytössä ja oon kokenu sen käteväksi. Ja ainaki sitä mainostettiin sillon kun se hankittiin (8 vuotta sitte:ROFLMAO:) tarkaksi. Meillä pitäis pönkätä kauhiat toppaukset sänkyyn tytölle jos tahtois et...
  5. N

Musta Musicro kans onnistuttu tekeen nyt huomattavasti molemmille sukupuolille sopivat värivalinnat! Toivottavasti teillä ei masu nyt joka päivä käy vaivaan. Missä iässä vauva oppii sitä suihkuamista hallitseen? Vai pääseekö siitä" vaivasta" eroon?(n)
  6. N

Meillä piikit isketty reisiin ja neiti huus pää punasena niin et hengityski meinas unohtua :cautious:. Meni onneks ohi nopeesti ja nukahti syliin. On nukkunu huomattavasti enemmän ja hereillä kitisyttänyt mutta ei ainakaan vielä lämpöä. Lääke kyllä valmiina jos siltä näyttää et tarvii. Meillä...
  7. N

Voi Poppie. :( Onpa ollu kurja käynti. Uskon että on paskamutsi-olo, mutta sitä et varmasti oo! Kielijänne ois varmaan pitäny kyllä joko synnäriväen tai neuvolan huomata aiemmin. Miten toi ylijänteys ilmenee? Ja kallon painauma aika yleistä käsittääkseni kun selällään nukkuu:barefoot:. Meiän...
  8. N

Mä tein taas viime kirppiskäynnillä löytöjä. Nyt oli lähinnä just Lindexin vaatteita. Kirppis ei oo mikää valtava mut välillä sattuu helmipöytiä nii löytyy monta vaatetta samasta. Tarkoitus olis itekin myydä tavaraa pois. Äiti ja anoppi kärräävät tavaraa aina mulle myytäväks ni olis taas...
  9. N

Hurjaa vauhtia joo rullaa nää päivät! Onpa teillä musicro pitkä väli seuraavaan neuvolaan. o_O Meillä on 4 viikon välein. Eli 3 viikkoa edellisesta 2kk ja nyt torstaina 3kk. Minäkin varmaan mielenkiinnosta kävisin punnitsees. Ei oo kyllä enää tullu stressattuu painosta ku semmonen possupullero...
  10. N

Musicro aivan ihana nimi :love:. Täälläkin jo vähän ootellaan että päästään maistelemaan uusia makuja. Nyrkit on jo niiiin nähty ja syöty :ROFLMAO:. Meil on tytölle muodostunu yks lempikirja jota jaksaa katella pitkään ja hihkua kuville ja vähän sitä on kiva maistaakin. Edelleen täällä illat...
  11. N

Huippua jenifer että uni tuli :). Ja mahti unet teillä nukuttu! Ei olis tumput huonot täälläkään! Vaikka kuinka yrittää pitää kynnet lyhyinä niin kyllä neiti noita narmuja saa aikaseks. Ei meillä kyllä kestäny käsissä irtonaiset tumpukat, vaan oli niitä bodeja missä ne oli valmiina. Tissit on...
  12. N

Mäkin sain siirrettyä kuvia koneelle, nyt jos malttaisin oottaa vielä ennen tilausta että räpsään tytöstä 3kk potretin :eek: 3kk! Ja jos vielä ristiäiskuvia löytyis joltain mitä en oo nähny. Harmittaa kun miehen veli oli kummina niin ei pystynyt ottamaan kuvia ja sitten muodollisuuksien jälkeen...
  13. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Uijui kuinka täällä on muutamalla jännät paikat! :X3: mustikk4, toi tunne kun tietää että kohta vauva on täällä, mut ei tiedä tarkalleen milloin...niiin kutkuttavaa! Mullahan se oli just toi 39+1 ja olin varautunu viel olee pari viikkoa kasassa, nii en ollu vielä kärsimätön. Enkä ollu jännittäny...
  14. N

Mulla sormet jo syyhyää että sais tytön huoneen laitettua, mutta toistaiseksi siellä vielä tietokonepöytä ja muuta sälää niin kauan varmaan kun neidin sänky sinne tulee. Toki oon laitellu jotain jo ja hoitopöytä on siellä, mut vielä semmonen monitoimihuone. Innolla ootan sun kokemuksia...
  15. N

Enpä taas ajatellutkaan että ei sitä melatoniinia saa käyttää. Mutta jos on joku jota voi käyttää niin voisihan se olla että ihan muutama kerta riittää, sitten jos lakkaisit jännittämästä sitä että tuleeko uni... Poppielle jaksamista muuton keskelle! Ootteko pääsemässä isompaan kotiin? Musicro...
  16. N

Voi ei jenifer.:( Mites joku melatoniini tai kamomilla? Ite kokeilin joskus aikaero väsymykseen ja mies käytti yhessä vaiheessa kun iltasin ei meinannut uni tulla. Toimii tai lumetta mut pelitti ihan hyvin. Sit niitä ei enää tarvittu kun se ajatus että uni ei tuu unohtu. Musta tulis ihan hirviö...
  17. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Pieni haave, alkaa olemaan jännät paikat! :X3: Olikos täällä muilla h-hetki käsillä? Ite tein lumitöitä hiki hatussa ja lapsivedet meni sitten seuraavana aamuna (39 vko).Liekö siis ahertamisella osuutta asiaan.. ;) Meidän koiravanhus käy vain välillä nuuhkaisemassa vauvaa ja käy levottomaksi...
  18. N

Teidän yöt Musicro kuulostaa samalta ku meidän yöt parisen viikkoa sitten. Sitten neiti alkoi koisia neljään-viiteen ja heräilee iloisesti huudahdellen kasin jälkeen. Välillä kyllä on toi kolmelta ja seiskalta syöttö yö. Nyt on ollu sitteri kovassa käytössä. Aamulla syötän tytön ja hetken siinä...
  19. N

Nyt ku pääsin sanomaan niin heti tuli katkonainen yö :X3:. Vauva oli levoton ja heräs 3 kertaa syömään ja ähelsi muuten vaan. Saatiin toissapäivänä rota ja ilmaa on paukuteltu kovasti ja haisee muuten paukut pahalta! Mut sain ihan hyvin unta noi 3 tunnin pätkät. Helpolla koen päässeni öisin...
  20. N

Aivan :D Ite käyn yleensä tunnin sisään nukkumaan ku vauva eli eka yhtenäinen pätkä on semmonen 5h ja toka sen bout 3h eli varmaan sen 8 tuntia keskimäärin nukun. Virkeä olisin ehkä 12 tunnin unien jälkeen, mut ehkä sit eläkkeellä seuraavaks :LOL:.

Yhteistyössä