Hakutulokset

1. P

Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

Juu, pääsin kotiin. Närästys ja hengen haukkuminen pitkällään on niin kovaa, että yöllä piti herätä kävelemään hissukseen ympäri alakertaa. Yläkertaan (missä meilläkin normaalisti makkarit on - nyt vain väliaikaisesti patjat on siirretty alakertaan) en uskalla mennä, ennen kuin ehkä ensi viikon...
  2. P

Oonko mie ainoa, jolle hengittäminen tekee jo tiukkaa? Asiaa ei yhtään auta pieni limaisuus ja närästys, mutta ihan syviä hengityksiä ja haukotuksia on pakko ottaa vähän väliä. Jos saisi lähteä ulos kävelylle, niin sekin voisi auttaa. Oon kuitenkin lääkärin määräyksestä pyhän kolminaisuuden...
  3. P

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Mie pääsin tänään kotiin! Olin jo henkisesti varautunut siihen, että joku menee vielä pahasti pieleen. 2 vrk:n täyslevossa kohdunkaula oli kuitenkin vähän jopa pidentynyt! En tiedä, miten jaksan viimeiset 2 kk, ei näytä nuo viimeiset päivääkään olevan kovin helppoja. Reilun viikon päästä...
  4. P

Edelleen synnärin tarkkailuhuoneessa. Jostain toisesta huoneesta kuului vastasyntyneen ensirääkäisyt. Miksi, voi miksi, aika ei voi mennä nopeampaan? Odottavan aika on pitkä, mutta pitkällään odottavan aika on vielä pidempi. Vajaa 2 vrk sitten olin kotona onneni kukkuloilla. Nyt vaan olen...
  5. P

Vielä tuli ainakin yksi päivä lääkkeen kanssa, mahdollisesti kaksi. Ärsyttävää, kun ei enää erota harjoitussupistuksia ja kasvukipuja supistuksista. Supistukset on siis vihdoin lieventyneet, mutta kun niin kovasti haluaisin tietää jatkokuvioista eri skenaarioiden suhteen. Viime yönä oli...
  6. P

Kunhan pari viikkoa pysyy tilanne rauhallisena, ni sit ei tarvii siirtyä Helsinkiin. Mieluummin oon täällä kotikaupungin sairaalassa, niin mieskin pääsee kattomaan vaikka monta kertaa päivässä. Meiän pitäisi löytää sellainen 50-60-luvun liinavaatekaappi lapsen vaatteille. Se sopisi niin hyvin...
  7. P

Tän vuoden äitiyspakkaus oli aika sinivihreäsävyinen, mutta siitä huolimatta siinä ei varmaan ole muita kuin kestovaipan kuori, jotka ei pääsisi tytölläkik käyttöön. Tosi laadukkaan oloisia vaatteita. Terveisiä synnytysosaston tarkkailuhuoneesta! Kohdunkaulan lyhenemisen ja supistuksien vuoksi...
  8. P

Polikeikka venyikin sit ainakin huomiseen, ehkä synnytykseen asti. Toistaiseksi olen vuodelevossa, vessassa saan kuitenkin käydä. Saattaa tulla aika pitkäksi maatessa, vaikka on kuinka netflixit ja muut viihdepalvelut käytössä. Ensimmäinen tavoite miulla on kuitenkin päästä yhtenä kappaleena...
  9. P

Kohdunkaula on jo nyt lyhentynyt. Tarkoittaakohan se jotain?
  10. P

Jaaha. Istunkin nyt äitiyspoliklinikan aulassa. Vissiin joku paikka falskaa, kun piti tulla päivystyslähetteellä tarkastukseen. Toivottavasti tässä nyt kuitenkin vielä hetki oltais yhdessä osassa.

Yhteistyössä