Hakutulokset

1. L

Vauva vuodelle 2016 <3

Tekis niin mieli jo testailla!nyt on ihan semmonen tunne ku ois raskautunut...:laugh: no joo,vielä viikko yrittää odotella,ehkä viikonloppuna jos uskaltais testailla. Lauantaina oli ihan järkyttävä kipu oikealla puolella alamahassa,hyvä että seistä pystyi,ja asentoa piti vaihtaa tosi hitaasti...
  2. L

Vauva vuodelle 2016 <3

Mitäs nyt??oikealle puolelle munasarjojen kohdalle sattuu pistävää kipua,hyvä että seistä pystyy.ja alamahalla paineen tunnetta.tänään olis kp 26/34-36. ja välillä kurkkua kuivaa niin paljo ettei meniaa saada nielastua.ovulaatiosta en ole varma,koska en ole tikuttanut,mutta limoja on tullut jo 4...
  3. L

Vauva vuodelle 2016 <3

Aaargh että tämä loppukierto onki sitte yhtä oottelua |O Nyt (oletetusta)oviksesta asti on ollut alamahassa kummaa jomotusta.vielä pitäs jaksaa puolitoista viikkoa ootella että pääsee testaamaan,jos pääsee..
  4. L

Vauva vuodelle 2016 <3

kp 20/34-36. yrityskertoja en ole edes laskenut.Ovis oilis laskurien mukaan juurikin näillä näppäimillä(en tikuta ovista),ja viikonloppuna on siihen malliin kyllä peittokin heilunut.Toivottavasti nyt vain tärppäis.Ens kierto meneeki sit ohi,ku mies lähtee ulkomaille työreissulle.
  5. L

Vauva vuodelle 2016 <3

Onnea NeitiPelargonia plussasta!! ihanaa ku alkaa plussia tulemaan.. tulispa itsellekki äkkiä.tänään kylläkin vasta kp12. Kuopusta ehdittiin "tehdä" vuoden ajan,olin menossa jo leikkaukseen kiinnikkeiden poistoon.(minulla todettiin ashermanin syndrooma) mutta viikko ennen leikkaus aikaa...
  6. L

Vauva vuodelle 2016 <3

Aaargh.joka puolelta kuuluu vauva-uutisia..kuume meinaa olla jo todella kova. Minulla synnytykset ei ole ollut ihan parhaimpia.no eka meni ihan normaalisti alakautta, mutta kohtuun jäi istukan palasia ja jouduinki suoraan kaavintaan.hemoglobiini putos alle 50..olinki kyllä kalpea mitä...
  7. L

Vauva vuodelle 2016 <3

Niin ja itsestä vielä sen verran että: minä 27v. ja mies 30v. kiertopäivät vaihtelee siinä 34-40kp. nyt vissiin kp8.
  8. L

Vauva vuodelle 2016 <3

Moikka! pääseekö ryhmään vielä mukaan?lueskellut oon jo tovin palstoilla mutta nyt uskaltauduin itsekki mukaan.kolmas ois haaveissa. :)

Yhteistyössä