Hakutulokset

1. E

Toiveena vauva 2017-2018

Eilen tooosi haaleet haamut kahteen testiin ja tänään sama juttu. Dpo 11 ja huomenna pitäis alkaa menkat. Jännää.. :sick: oireita ei oo oikein, muutakun tosi itkuherkkä fiilis ja tissit vähän kipeät. Saa nähä kurvaako täti paikalle sit kuitenkin..
  2. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyyyyvin hailakat haamut testattu tänään rfsu:lla ja pc:llä. Tänään dpo 10 ja menkat pitäisi alkaa la. Mulla on ollu yksi kemiallinen ja pelottaa niiin hitosti jos nyt taas.. toisaalta mulla on noussut jokaisessa alkuraskaudessa hcg todella hitaasti että se luo vähän toivoa nyt tähän...
  3. E

Veeruli nään haamulaisia! :love:
  4. E

Dpo 8 ja ei testiin muuta kun viivanpaikka. Tuntuu että peli on jo menetetty tässäkin kuussa, vaikka tosiasia on se että oon taaas alottanu liian aikasin tän testailun :ROFLMAO::D ehkä on vielä toivoa? :rolleyes::unsure:
  5. E

Toiveena vauva 2017-2018

Hei miehille suositellaan useasti Solgarin Male multiple vitamiineja! Ostettiin just omat ruohonjuuresta! :)
  6. E

Toiveena vauva 2017-2018

Hei mistä te ootte tilannu testejä? Jos tää kierto nyt päättyy menkkoihin, niin mäkin kyllä tilaan kun en enää kehtaa ostaa ostaa meijän kaupan hyllyjä tyhjäksi :D:unsure:
  7. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mäpä liityn nyt tähänkin ketjuun kuumeilemaan. :love: Eli täällä yk 5 ja ekaa kertaa ovisplussa tikutettu viime la. Tänään aamulla pc:ssä viivanpaikka ehkä vähän väriä, mut tosin menkkojen pitäis alkaa vasta la.. :D:D kun ei vaan malta olla testailematta.. mulla pco epäily ja siitä syystä oon...
  8. E

Minnille onnea! :love: Viipulainen mä testasin tänään kans pc:llä todennäköisesti viivanpaikan, nyt tosin vasta dpo 7-8 et en tiedä näkyiskö edes mitään. Mut jokatapauksessa tää huono puoli kyllä tässä himotestailussa, kun tuntuu et ainakin itelle jo ne viivanpaikatki näyttää haamuilta ja...
  9. E

Oon kyllä niin hätähousu näitten testailujen kanssa ollu aina että mieskin jo nauraa mulle. :LOL: Tosin kaikki kolme alkanutta raskautta (2km ja yksi lapsi) on testattu rfsun tai pcn testeillä mooonta päivää ennen menkkoja. Koskaan en saanut clearbluen digitaalisiin testeihin plussaa, en edes...
  10. E

No minäkin sitten liityn joukkoon! oon seuraillut jo pidemmän aikaa ja nyt päätin itsekkin kirjoitella! Täällä aktiivistä yritystä takana syyskuusta asti. Kesällä sain keskenmenon, jonka jälkeen päätettiin ruveta yrittämään ihan tosissaan lasta kun aikaisemmin mentiin periaattella 'tulee jos on...

Yhteistyössä