Hakutulokset

1. E

Toiveena vauva 2017-2018

Huuoh. Menkat myöhässä, pientä ruskeeta(?) turhrua silloin tällöin. Siis tosi vähäistä. Testi nega. En tajua.. joku hormoonihäiriö. Ke onkin eka aika lapsettomuusklinikalle. Nyt kp 35 ja dpo 14. Edelleen herättelen toiveita, vaikka tuskin tässä raskaana ollaan (n) vai voiskohan sittenkin...
  2. E

Toiveena vauva 2017-2018

En tiedä mitä hittoa nyt taas. Mulla on ollu päivälleen säännölliset menkat, eilen piti alkaa mut ei tuu mitään muutakun hieman välillä jotain pinkkiä limaa pyyhkiessä? Koskaan ei oo tämmöstä ollu. Ehkä mielenrauhan vuoksi sitten teen vielä huomen aamulla yhdrn testin ellei hanat aukee yöllä...
  3. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla tuo tarkoittaa ovista! Joillakin toi viiva vielä vahvistuu, mutta itellä tuo on vahvin mitä saanut oviksen aikaan
  4. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haamuhan siellä! Tosi selkeä sellainen! Onnea! :love:
  5. E

Onnea! :love:
  6. E

Seeeelevä haamu! :love:
  7. E

Toiveena vauva 2017-2018

Toinen mikä on tasannut ja lyhentänyt omaa kiertoa on ehdottomasti gelee royale! (y)
  8. E

Toiveena vauva 2017-2018

Greippimehu on kyllä mahtava tuote! Aattelin jos tässä kierrossa vähän lisäisi sen määrää ja vetelis aamuin ja illoin lasillisen :LOL:
  9. E

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos (y):love:
  10. E

Toiveena vauva 2017-2018

Hei voitteko vääntää rautalangasta ummikolle miten toi mittailu tapahtuu, mitä se kertoo ja millä mittarilla mittailette ja kuinka usein? Ihan perusmittari? Käykö korvamittari? :ROFLMAO: se olis ainoa juttu mitä en ookkaan testannu vielä :D:D
  11. E

Toiveena vauva 2017-2018

Pikkutakkutukka, mulla kanssa samat fiilikset :cry: joka kuukausi kerkeää jo herättelemään toiveta ja sitten kuitenkin ne menkat sieltä alkaa. Mullakin vuoto alko just äsken. Nyt ens kierrossa aateltiin ottaa rennommin ja testailen vasta jos menkat on myöhässä(saa nähä pystynkö:ROFLMAO:)...
  12. E

Ja täällä tilanne kääntyi kp1-> no mutta, eipä tässä auta rypeä. Uuteen kiertoon vaan.. greippimehut kehiin :D
  13. E

Minni selvä haamu! Mulla esikoisen kohdalla ei tullut koskaan kunnon leffaviivoja eikä cb digitaliin tullut koskaan positiivista! Toisilla hcg nousee hitaammin Tee huomenna uusi pc:n testi niin näät vahvistuuko viiva, se kertoo paljon :) Tsemppiä! :love:
  14. E

Minni joko sun tilanne on selvinnyt? :love: Dpo 12 ja nega. Tänään pitäis alkaa menkat. Ei tässä taida olla enää toivorippeitäkään. :unsure:
  15. E

Toiveena vauva 2017-2018

Ja niin sitä taas tiputtiin korkeelta ja kovaa... Muutaman päivän sainkin jo haamuja mut tänään dpo12 nega (kp33 ja menkat pitäis alkaa). Perkele.:( Uutta yritystä sit vaan kehiin.
  16. E

Toiveena vauva 2017-2018

Iiduliinu, oon saanut useasti pc:hen valkoisen viivanpaikan mutta en aina. (n)
  17. E

Mä oon kuullu et noi herkemmät testit olis jopa huonompia ku noi 25mlU testit (n) ja omasta kokemuksesta muuten voin kans sanoa et esikoisen kohdalla en saanu herkempään testiin mitään kun taas pc näytti samaan aikaan haamua :cautious:
  18. E

Toiveena vauva 2017-2018

Testit oli Rfsu ja pc :)
  19. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mietin et pitäiskö tässä vaiheessa olla jo kunnon viivat...? Dpo 11 ja mulla luteaalivaihe on 12 (n)

Yhteistyössä