Hakutulokset

1. E

Toiveena vauva 2017-2018

Hei testeistä sen verran, että tein aamupissasta sen Rfsu herkimmän testin(valko-liila paketti) ja äsken tein siis todella laimeasta lirusta pc:n, joka ei oo ees herkkä ja siihen tuli selkeesti vahvempi viiva kuin tuohon "herkempään" testii ! Elikkä näköjään tuo herkkä testi on ihan hanurista!
  2. E

Toiveena vauva 2017-2018

Meinasin testata huomenna mut katotaa pystynkö oottamaan :geek::geek: mun suurin murhe oli aamulla kohdunnapukka ku on muuten kova ja jotenkin pitkähkö mut tuo "suu" pehmeä :LOL::LOL::LOL: nyt taidan lopettaa sit ronklaamisen. En kestä, nauran yksinäni :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: mä laitan...
  3. E

Toiveena vauva 2017-2018

Kaksi viivaa, siis mitä ihmettä!!!!! Nyt en saa teille kuvaa kun on niin hailura tuo toinen mutta herrajumala kyllä siinä on kaksi. Toivottavasti vahvistuisi nyt kun muutama kemiallinen takana :notworthy:
  4. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mullakin on kierto ihan sekasin, mutta menkat pitäisi alkaa ke-pe.. eli oon kyllä tosi ajoissa :ROFLMAO::ROFLMAO:
  5. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mä sain km kesällä ja sillon mulle lääkäri sanoi että voi aloittaa yrittämisen heti.. ja niin tehtiin muttei vielä oo tärpännyt :unsure: mä muistaakseni laskin ekan vuotopäivän kp1 ja siitä kierrot sit tasaantu/selkeenty pikkuhiljaa kun km vuoto oli ohi.
  6. E

Toiveena vauva 2017-2018

Jep katoin kans! Tsemppiä sinnekkin :love: Mulla on ihan samat fiilikset sun kanssa!
  7. E

Toiveena vauva 2017-2018

Dpo 9, on tää odottavan aika pitkä. Huomenna aion testata aamulla herkällä testillä. Odotukset oli korkeella pari päivää sitten, mut jostain syystä nyt oon ihan varma että tiputaan taas kovaa ja korkeelta (n) Ihailen Viipulainen tota sun asennetta kun oot aina niin positiivinen ja iloinen...
  8. E

Toiveena vauva 2017-2018

Ihan oikeesti.... Mä tein tänään testin ihan vaa huvikseen kun oli tylsää :D:D:D en kestä itteeni. Mäkin selaan Flo:ta 100x päivässä :rolleyes: :ROFLMAO: tää on ihan hullua.
  9. E

Toiveena vauva 2017-2018

Ja tervetuloa neitperhonen! (y) sulla kuulostaa oireet lupaavalta!
  10. E

Toiveena vauva 2017-2018

Viipulainen toivotaan, että ne menkat ei sieltä ala!:) Täällä elellään kp 21/33-34. Ovis ilmeisesti oli tiistaina tai keskiviikkona ja talleteltiin kyllä koko alkuviikko urakalla. Nyt ihan loppu :ROFLMAO::ROFLMAO: menkkajuilintaa ollu tänään kokopäivän kohdun tietämillä ja sellanen...
  11. E

Toiveena vauva 2017-2018

Joo luulen et tässä joutuu muutamana iltana vähän suostuttelemaan :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL: Mulla on niiiin semmonen olo et sulle pärähtåä viivat testiin! Ainakin kaikki oireet kuulostaa lupaavalta! Laita kuvaa sit(y)
  12. E

Toiveena vauva 2017-2018

Luulen kans että meen autolla, ettei nyt menis mikään pieleen alkoholin takia.. (n)
  13. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on nyt kp17 ja kierto 33-34 päivää yleensä (viimeks ovis oli kp16). oviskivut on ainakin jäätävät et uskon oviksen joko just olleen tai sit on ihan näillä näppäimillä. Ollaan kyllä onneks talleteltu nyt jokapöivä ja pe asti ainakin piyäis miehen vielä jaksaa:ROFLMAO:
  14. E

Toiveena vauva 2017-2018

Ylin siis eiliseltä ja keskellä oleva eilisillalta ja alin nyt aamulta. Voiko tuo ylin olla positiivinen? o_O
  15. E

Toiveena vauva 2017-2018

Viipulainen nään kyllä jotain! :love: Mulla on tilanne se, että nyt pitäis olla ovis ja en saa millään mitään leffaviivoja ovistestiin, eilen tuli kuitenkin tosi selkeät viivat mut ei ihan yhtä vahvat. Voikohan olla silti ovis? Testinä rfsu.. Sitten toinen: mitenhän tuon alkoholin kanssa? Oon...
  16. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on kyllä semmonen kutina et sulle se plussa pärähtää vielä testiin tässä kierrossa! :love:
  17. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Samoin! Esikoisen kohdalla iltasin aina r-testin viivatkin oli vahvemmat. (Testasin varmaan viikon kaks kertaa päivässä kun en voinut uskoa :LOL::ROFLMAO:)
  18. E

Toiveena vauva 2017-2018

Eka käynti lapsettomuusklinikalla takana ja kaikki onneks hyvin. Mulla lievä pco ja mahdollisesti hyvin lievää endoa, kun toinen munasarja on hieman "kiinni" kohdussa tjn se lääkäri selitti kun ultrasi. Muttasiis kuulemma ei näe estettä luomuraskautumiselle ollenkaan. Sain nyt kuitenkin...
  19. E

Toiveena vauva 2017-2018

Mä oon kanssa huomannu että itellä iltaa kohden viivat vahvistuu. Mistähän se johtuu? Oon aika amatööri (tässäkin) asiassa :LOL: Viimeksikin bongasin oviksen niin että tein testin iltapäivällä jossa ei ollut oikein mitään ja sitten illalla tosi vahvat viivat. Seuraavana päivänä olikin jo...
  20. E

Toiveena vauva 2017-2018

Vihdoin ne hanat sit aukes eli kp 1. Ke olis eka aika lapsettomuusklinikalle ja mulla olis ultra, mut voidaankohan sitä tehdä kun mulla on menkat :eek: en hitto kestä jos pitää taas varata uus aika ja odottaa!:(

Yhteistyössä