Hakutulokset

1. A

*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Mä onneton en ymmärrä mitään noista facen ryhmistä mut jos joku neuvoo miten liityn siihen niin mieluusti tulen myös sinne vaihtamaan ajatuksia :wave: Avokado 13 + 2 :heart:
  2. A

Kreecher jaksamisia! Toivotaan et supistelut loppuu! Mut älä nyt hyvä ihminen kiusaa itseäsi moisilla typeryyksillä, -itseäsi syyttelemällä ilman mitään syytä. Ei lapsen tarvitse olla toivottu silloin kun se on saanut alkunsa, pääasia että lapsi on toivottu kun se syntyy ja pääsee syliisi =)...
  3. A

Merkkailemassa vain :wave: Avokado 13 :heart: *poks*
  4. A

NullPoints tervetuloa :wave: Shamandalie: onpas inhottava tilanne! Linjat kuumiksi liittoon päin mut täytyy sanoa ettei mun tekis mieli enää tuon jälkeen edes pyllistää sitä duunipaikkaa päin joten jos asiat ratkeaisivat ja saisitkin paikan niin ei sinne enää tuon tempun jälkeen olisi kovin...
  5. A

maska82 Miten pikkuinen jaksaa? Toivottavasti ei saanut lämpöhalvausta :/ Lapset ja vanhukset kärsii kyllä näistä helteistä ihan liiaksi.. mä olen omaa 3½ vuotiastanikin "liottanut vedessä" monta kertaa päivässä, käyttänyt suihkussa, laittanut altaan täyteen viileää vettä ja ulos varjoon...
  6. A

Tervetuloa emmin ja sunshine25 palstailemaan :wave: Spaz kyllä sua on koeteltu.. jaksamisia! Ansaitset parempaa joten vaikka kipeetä tekee niin päästä vain irti moisesta ex-avopuolisosta.. Tapailusta: Mä olen vantaalta ja innokas tapailemaan teitä pk-seudulla :attn: Avokado 12+3...
  7. A

kreecher: onpas nyt suakin koeteltu :o :( Kamalaa.. onneks kuitenkin sait noin lämmintä, hyvää kohtelua ja vuoto tosiaan johtui istukasta, -pienellä kaikki hyvin ja sehän on pääasia. Toivottavasti äidilläkin on kaikki hyvin kun tästä järkytyksestä toipuu =) :flower: Ikäeroksi meillä...
  8. A

Rv 12 *poks* ..merkkailemassa vain :wave:
  9. A

Voi Helinäkeiju, otan osaa :hug: Jaksamisia sinulle, ei varmasti tässä vaiheessa lohduta ajatella seuraavaa yritystä kun on juuri vasta kuullut menettäneensä tämän pienen.. voimia. Savara: hyvä että teillä on tukiverkostoa, varmasti ainakin ensimmäinen vuosi 3 pienen kanssa tulee olemaan...
  10. A

Talvitakeista: Esikoinen on syntynyt helmikuun kovimmilla pakkasilla, alkutalven meni ihan normitakki päälle mut joulukuun lopulla piti ostaa kokoa isompi väljä toppatakki joka on jemmassa edelleen ja tulee käyttöön myös ensi talvena =) Onhan niitä toki oikein äitiysajantakkejakin mut ihan...
  11. A

Tervetuloa ppiitu :wave: Mä olen uudeltamaalta mutten esikoisen odottaja, 3½ vuotias löytyy jo ennestään =) Avokado 11 + 4 :heart:
  12. A

Misteli ja parel tervetuloa :wave: Tacalla taas inhottavia tilanteita kestettävänään :( Toivotaan ettet enää joudu jatkossa käymään tuollaisia tilanteita läpi, en ihmettele että ottaa koville :( Omaa napaa: Kerroin tänään Pomolle raskaudesta, -ei ilahtunut mutta otti asian ihan hyvin...
  13. A

M1N1 hyviä uutisia, ihanaa =) Mutzilla jaksamisia :hug: Mä vietin just viikon anoppilassa ja voin kertoa et vaikka anopista tykkäänkin niin johan oli pitkä viikko :ashamed: Nyt vaan kaipais omaa rauhaa ja kaikki ihmiset ympärillä tuntuu ärsyttävän jos niiden kanssa viettää "liikaa...
  14. A

Taca: mullakin tuli väkisin mieleen että taisitkin mahdollisesti odottaa kaksosia joista toinen tuli kesken. Kaveri sai jokunen vuosi sitten "keskeytyneen keskenmenon" eli kävi läpi melkein samanlaisen tilanteen kun sinä.. hän tosin oli käynyt varhaisultrassa ja tiesi odottavansa kaksosia ja...
  15. A

Vielä pari päivää ja edessä on ensimmäinen työvuoro uudessa työpaikassa ja pitäs pomolle kertoa raskaudesta heti siltä istumalta koska mitä pidemmälle tätä koitan salailla, sitä vaikeampaa tästä on kertoa.. Toisaalta tekis mieli odottaa et eka ultra olis ohi mut jotenkin tuntuis rehellisemmältä...
  16. A

*Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

susa91 :hug: osanottoni! ..ja nyt heinäkuun ketjuun... ->
  17. A

Taca :hug: Mulla oli selittämättömiä vuotoja esikoista odottaessa, vielä rv 20 vuoti kirkasta verta pari päivää, silti terve lapsi syntyi yliaikaisena eikä vuodoille saatu koskaan selitystä. Mut mä tosiaan ravasin synnärillä ultrattavana vuotojen yhteydessä ja kehottaisin sinuakin niin...
  18. A

Merks. :flower:
  19. A

ylipainoiset odottajat

Nostelen ketjua ja omia kuulumisia sen verran että rv 11 meneillään ja paino laskenut 3kg :D Aika tyytyväinen olo =) Ja olen siis koittanut vain liikuntaa lisäillä ja jättänyt kahvipullat ja suklaat kauppaan.. vaikeetahan se on tällaiselle sokerihiirelle mut makeenhimo on vähän hellittänyt...
  20. A

Madrex4: :o Huh mitä kohtelua sait osaksesi :o :hug: Toivotaan että oli ensimmäinen ja viimeinen tapaaminen kyseisen lääkärin kanssa :hug: Ei mulla nyt muuta :whistle:

Yhteistyössä