Hakutulokset

1. HooKoo-82

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En tiedä onnitellakko vuodosta vai pahottelut:unsure:.. Oletko miettinyt jos heität kierukan nurkkaan?
  2. HooKoo-82

En usko tärppiin vielä;) mutta kahtotaan miten käy, pillereitten takii varmaan kierto sekasinkii.
  3. HooKoo-82

No joo eka kierto vasta, tässä vielä harjotellaan;)..
  4. HooKoo-82

Nelli; mä nään viivan mutta en kyllä väriä, oisko viivanpaikka vaan:unsure:.. suosittelen muuta testiä harkitsemaan noi taitaa olla "ollakko vai ei-testejä" Leonella; mielestäni viiva näyttää hiukan eilisestä vahvistuneen(y) stemppiä:) ON: mulla ei mitää dpo11 ja clearblue plusmiinus testi...
  5. HooKoo-82

Kp28/30 dpo10 rfsun 15miun aamutesti nega:(:poop:.. noh enpä oo ennen tota puikko testiä käyttäny oli eka kerta:p tänään haen kasan pc testejä kaupalta niin pissitää niihin sitten :LOL::whistle: Vähä hankala tutkailla olojakaan kaamee flunssa päällä:confused: Näillä nyt mennään kahtoo mitä...
  6. HooKoo-82

Neitonen mulla ei näy kuva kännykällä ainakaan mutta onnea silti :) Pisamapeikko aika vahva plussa eiköhän siellä pikkanen oo matkassa:love: ON: dpo9 ja aamupissa PC nega, noh viivanpaikka ainakii oli mutta se ei meinaa mitää. Oikeestaan en tiedä onko ees olojakaan jotai nipistelyä ja nuhaa...
  7. HooKoo-82

Onnea pisamapeikko ja miwwi:love: Mulla ois dpo7 kierto taitaa olla 25/30 ja jos mie ens viikolla testailen:D, meillä ihan mahoton ykätauti:sick: suurin osa rupee parantumaan minnuun ei onneks tarttunu ja muutamaan muuhinki lapseen onneks inhoon oksentamista. Kellekkä se piti ilmotella jos...
  8. HooKoo-82

Nelli miks mä nään sun testissä haamun?!:) noh miehän oon kierosilmänen savolainen, mutta on siinä pakostikkii haamu:D Mulla vasta taitaa olla dpo5 ja testit polttelee ihan sikana kaapissa:eek:
  9. HooKoo-82

Meillä nyt ainakii mentii tää ovis ohi, ei vielä viitsitty alkaa panemaan kui aromaan puput :D tehtii pari päivää enne ovista kyllä ja maanantaina oli ovisplussa kp19 niin tänään kyllä pöllytettii lakanoita:whistle:. Mieluite ottaa vähän rennommin ja kahtoo jos pari kiertoo tällee kokeillen...
  10. HooKoo-82

Nonii tänään sainkin tosi vahvan o-plussan testiin kp19 kierrosta en oo ihan varma oletettavasti 30 paikkeilla.. mielenkiinnosta tein samalla r-testinki ja ihan haalee värillinen viiva siihe tuli, mutta en kuvaa siittä saa. Oon aika varma että viittaa ovikseen se haamu r-testissä:D. En usko...
  11. HooKoo-82

vieläkö iltatähti

Höpöhöpö vai että vanha:ROFLMAO:!! Mie oon kanssa 34vee ja seitsemän lapsen äiti, lapset 14v, 13v, 11v, 8v, 4v, 3v, 4kk:love: ja vielä koitetaan vähitellen alotella tekemään kaheksaa:whistle: ja en oo lesta.. sitä yleensä ekana kysytää:eek:. Hyvin mie ainakii oon jaksanu kaikkien lasten...
  12. HooKoo-82

Nelhm ja minalo muistan miekii teijjät.. himotestaaja myös täällä seuraan tilannetta varsinkin therania tutkailin joka taisi päättyä huonosti :( No tiiättekö mittee tänään tuli postissa hevoskuormallinen ovis ja raskaustejä:rolleyes::eek: ja meillä eletää varmat päivät tyylillä.. minullahan jo...
  13. HooKoo-82

Joulukuun vauvat 2015

Meille tulikin kutsu ensin lastenkirurgille 22.2. Sinne ja siellä tiedetään leikkauspäivä, jännittää ja pelottaa mutta hyvässä hoidossa poika kysillä on, vauva jää sitte osastolle 3-7päivää leikkauksen jälkeen ja oon siitä suruissani, miten saan päivät kulumaan ilman vauvaa.. onhan noita...
  14. HooKoo-82

Joulukuun vauvat 2015

Meillä oli eilen vauvalla neuvola lääkäri ja siinä sitten selvisi että pojalla nivustyrä, heti konsultaatiota lastenkirurgiaan kysille ja soittaavat 4.2. Mutta soittikin tänään jo ja vauva joutuu leikkaukseen ja tänään myöhemmin soittelevat uudestaan. Tuli itku:unsure: vaa tiesin että...
  15. HooKoo-82

Vauva nukkuu niin pääsin kurkkimaan sinun testi tulosta ja pääsempä samalla onnittelemaan vuorostaan sinnuu theran:LOL: Theran onnee ihan tuhottoman paljon:love::love:pikkuselle vauvaliimaa kunnon töräys:barefoot:.
  16. HooKoo-82

Kiitos onnittelusta theran :). Mie aattelin uskaltaako tänne kirjottaa luuleevat vielä vauvakuumetta olevan, voin rehellisesti sanoa kun masuvaivanen vauva niin ei oo kuumetta yhtään :ROFLMAO:.. Aikamoistahan tää on niin kauan kun vauvaa tehtiin on se niin rakas, vaikka itkuinen masun takia...
  17. HooKoo-82

Theran: sun testissä on haamu iik oispa nyt pysyvää sorttia :love:. Mie oon niin seurannu sen minkä kerkiän vauvan ohella sinun taivalta ja toivon tosissani sinulle plussaa :) toivotaan kovasti vahvistumista! Hookoo ja "vielä nimetön" poika 1kk
  18. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *joulukuussa*

Onnea vauvatuneille!! :love: Orava jokos nyytti sylissä?? :barefoot: HooKoo ja poika 3vkoa
  19. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *joulukuussa*

aloitin syntyneet osioon ketjun. tervetuloa sinne juttelemaan :)
  20. HooKoo-82

Joulukuun vauvat 2015

Meille siis syntyi poika 4.12.2015 :love: viikolla 40+4 kahden päivän käynnistyksen jälkeen, 3620g ja 50cm syntymä mitat. Hirmu rauhallinen syöpöttelijä, saa rintamaitoa ja korviketta lisänä, painoa nyt 2viikon ikäsenä (perjantaina mitattu) tullu 4050g että lisämaidon voisi kyllä jättää pois tai...

Yhteistyössä