Hakutulokset

1. HooKoo-82

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Luppana: en nää kuviasi :( Haaveilija: onko nuo mamin ovistestejä? Mä en tykänny niistä, haaleeta viivaa kun muut o-testit oli plussalla. Huomenna pääsen asioitten yhteydessä hakemaan pc liuskoja kaupalta ja apteekin oman kanssa käyn ostaa, ne kyllä tiputtaa maan kamaralle jos sofit huonoja...
  2. HooKoo-82

http://aijaa.com/VH5FW4 http://aijaa.com/0GMfEc Tässä samasta rtestistä kuvia koitin saada luonnonvaloa avuksi.
  3. HooKoo-82

Voiko nykyään enää luottaa sofin liuskatesteihin??o_O Sain oikeesti pinkin viivan testiin, jos tuo luottamisen arvoinen(n)..
  4. HooKoo-82

Pinkki viiva oli testissä kun kahtelin sitä huonossa valossa. Niin ovituntemuksia oli sillo 4päivää sitten mutta eka ovisplussan sain menkkojen aikaan kp5 ja 4päivää sitten dpo0 tuli tuhrua/verta pyyhkiessäo_O.. rupesin tässä funtsimaan oisko kiinnittymisvuotoa:eek:?! mulla on yhessä alkavassa...
  5. HooKoo-82

http://aijaa.com/5Rbt94 Mulla jo pidemmän aikaa ovistestit ollu plussalla.. tänään siis olisi kp18 dpo4 ja kahet sekavat menkat ollu synnytyksen jälkeen. Lisään vielä testinä raskauskeijun ovistesti ja one step herkkä rtesti.
  6. HooKoo-82

Kp14 ja ihan sika kipee ovulaatio, mies aamunavetalla.. noh kuhan sieltä selvii niin saa panna pikaset ennen pellolle menoa:whistle:pari päivää sitte viimeks oltu vällyjen välissä, jospa ois sitkeitä kavereita:cool: eilen illalla tuli veskis vähä pyyhkiessä vertakii, tänään sitte ei enää tullu...
  7. HooKoo-82

Onnea plussanneille:love: Mulla vissii elimistö heittää häränpyllyä, eilen illalla tein herkän ovistestin kp4/30 tänään ja menkat iha finito pikkuhousun suoja riittää, niin se oli yllättäen positiivinen:eek:. Nytkö mä jo ovuloino_O?! Eilen tuntu kyllä kipua oik.puolelta muniksia mutta aattelin...
  8. HooKoo-82

Pisamapeikko on tuo ylin vahvin:love: ON; törkeen kipee menkat:unsure:..! tein aamulla kohtuu hyvän ovis/raskaustesti tilauksen, sofin ovistestejä, clearblue normi digi, mamin testeistä raskaus ja ovistestejä, sitte sofin herkkiä raskaustestejä/normia ja foolihappoa 800mg paketin:p:D unohdinko...
  9. HooKoo-82

Tuhruttaa :unsure: kp1 varmasti huomenna.. noh hyvä tietty vaan kerkii harjotella vähä enemmän:p. Ens viikolla sitte tilaan hevoskuorman ovistestejä en voi kumminkaan olla testaamatta ovista:ROFLMAO: himotestaaja:love:
  10. HooKoo-82

Tänään piti menkat alkaa, ei kyllä tuntemuksiakaan oo, yleensä tuhruttaa muttei nyt sitäkää. Tuleeko sitte rytinällä ens viikolla ilman varotusta:eek:.. Mie testailen ens viikolla jos ei oo alkanu, jos nega niin varmaa pillereitten lopetus hakee kiertoa vielä. Noh outellaan:)

Yhteistyössä