Hakutulokset

1. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minä nyt malttamattomana taas testin
  2. J

Tuo testi on apteekista se valko/sininen paketti. :D
  3. J

Perjantaina tein sen toisen digitaalisen viikko näyttöisen, (iltapäivästä) mutta se sano että ei raskaana. :( yritän malttaa testailla seuraavan kerran ens viikolla. :p Ensi viikon torstaina pitäis alkaa kuukautiset
  4. J

Hei :) kirjoittelinkin jo aijemmassa kierrossa plussanneeni, mutta se päätyi kemialliseen. Nyt uusi kierto menossa ja olen ihan pihalla(n) Edelliset kuukautiset 1.6-3.6 oli todella oudot ja sen vuoksi ajattelinkin että päättyi kemialliseen, nyt tiistaina tein elämäni ensimmäisen ovulaatio testin...
  5. J

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Hei :) kirjoittelinkin jo aijemmassa kierrossa plussanneeni, mutta se päätyi kemialliseen. Nyt uusi kierto menossa ja olen ihan pihalla(n) Edelliset kuukautiset 1.6-3.6 oli todella oudot ja sen vuoksi ajattelinkin että päättyi kemialliseen, nyt tiistaina tein elämäni ensimmäisen ovulaatio testin...
  6. J

Töppönen_ hurjan paljon onnea :love:
  7. J

http://aijaa.com/aBNQSp Mitenhän tuo pitäisi tulkita :| epäonnistuikohan testi? Entä näettekö toista viivaa, omat silmät näkee joka tikussa viivan vaan onkohan jo kuvittelus kun niin toivoo :cautious: Ja onnea plussanneille :love: Ja plussatuulia ihan meistä jokaiselle :love:
  8. J

Hei:) liittyn mukaan joukkoon. Elokuu 2015 sain keskenmenon ja nyt olen vastan uskaltanut alkaa yrittämään uudestaan (y) Tämä kierto oli ihmeellinen, ihan kuin kaksi ovista :eek: joten en osaa sanoa dpo:ta varmaksi, mutta kp 22/28 on menossa. Oireita ollut: mieletön alamaha kipu ja väsymys...

Yhteistyössä