Hakutulokset

1. L

40+ so what wol.12

Tsaudi:wave:! Wienna! Ihan normi-tunteita elelet nyt! Kastehelmi kertoikin kaiken oleellisen tosi hienosti:)! Tunneskaala kummasti vielä laajenee raskauden aikana niiden hitsin hormonien takia, ja voit uskoa, että nuo on vasta alkua:D! Mulla on itselläni AINA ollut niin, että kun olemme...
  2. L

40+ so what wol.12

Huikeaa kesän alkua:wave:! Se alko nyt, loma koululaisilla ja osittain siis mullakin, kun voin pari kuukautta olla olematta "kuljetusliike Lilleriina Oy Ab"!:D Tulipas suvivirsi hoilattua, ja kyyneliä taas piti pyyhkimän! Hienosti meiän mukulat on koulunsa hoitaneet, kun keskiarvot oli...
  3. L

40+ so what wol.12

Voi Ninni69; Kovasti jaksuja sulle ja Lämpöinen virtuaalihali:hug:! Toivottavasti asiat lutviutuu..edes johonkin suuntaan! Lilleriina
  4. L

40+ so what wol.12

Ihqua Iltaa:wave: Ekaks Kastehelmi; mulla kans samanmoinen historia noiden ovistikkujen kanssa; en ikinä ollu tehny yhtäkään semmosta! Sitten yhden kerran *mur-mur*:n vinkin ansiosta tilasin toooosiii halpoja tikkuja (enkä silloin vielä edes ollut kirjautuneena, salakuuntelin vain;) ) ja...
  5. L

40+ so what wol.12

Lämpöisesti TERVETULOA, kastehelmi! Osanottoni menetyksenne vuoksi:hug:! Kiva juttu, jos saamme lisää mukavia, aikuisia naisia tänne "olkkariimme"! Ja mä itse olen juurikin sellainen, joka ei edes tiedä kuumeileeko vaiko ei, mutta tämä porukka on sellainen "ilon tuoja-olkapää", jonka takia...
  6. L

40+ so what wol.12

Moikkaukset kaikille:wave: Oivikki! Jännät ajat sulla nyt, pidetään toivoa ja uskoa yllä, että huuris olis sitkeä sissi, ja saisit hänet syliin asti:heart:! Sussu , kiva jotta jotakin mukavaa elossa! Kerrohan meillekin, mitä mukavaa?:whistle: Plussakin helpommin pärähtää, kun oikein...
  7. L

40+ so what wol.12

Voi Oivikki, HIENOA!!! ++++++, tää olkoon se kierto, ja rinsessalle pikkuinen sisarus:heart:! Lämmin hali:hug: Lilleriina
  8. L

40+ so what wol.12

Saukki dau!!:wave: Voi *murmur*! Toi on niin kauheeta ja surkeaa, lämmin, suuri halimusrutistus:kiss:! Mistä noi miehet saakin välillä niin ikäviä "kohtauksia"? On niin epäreilu olo, ettei voi ensin vähän niinkun vinkata, että meinaa mennä homma reisille tai persiilleen, vaan vasta siinä...
  9. L

40+ so what wol.12

Moikat kaikille ihquille:wave:! Mistähä aloittas?.. Koitan taas muistaa kaiken, mitä olikin tarkoitus kommentoida.. Euphonia; Harmihalitus:hug: Onnille tsemppiä uuteen yritykseen ja hyvin olet varautunut;)! Toivotaan elon (kropan siis)normalisoituvan hyvinkin pikaseen! Bugsy...
  10. L

40+ so what wol.12

Aurinkoista, helteistä alkuiltaa:wave: Kiva, kun on porukkaa käynyt jutustelemassa, mukavaa lukea kuulumisia! Pikkutirri, voihan harmi, jos on tullut se luovuttajafiilis!Mutta toisaalta taas, koskaan ei voi tietää mitä saakaan, kun/jos lakkaa toivomasta/yrittämästä, ja elämä voi kuiteskin...

Yhteistyössä