Hakutulokset

1. L

40+ so what wol.12

Tertsut:wave:! Kiitos, Ulpunen Huimala-vinkistä! Mä sitä oon aina auton ikkunasta tiiraillut, kun äitilleni ajelen, muttei olla koskaan käyty siellä..Pitääkin tutustua siihen tarkemmin! Meillä menee ns.reisille kaikki tän vkon suunnitelmat, näköjään:(! Tänään tein kivat "retki-eväät"...
  2. L

40+ so what wol.12

Ottikselle "syränlämpööset" Onnittelut:flower:! Sä oot kans kesän lapsi, kuten mä, mulla vain ensi vkolla tulee mittariin vuosi lisää.. Mun yks hyvä ystäväin viettää huomenna 45-v päiväänsä, kortilla häntä viskasin. Juu, ei ne "tampaxit" oo mikään kiva juttu; mä en oikein saa niitä koskaan...
  3. L

40+ so what wol.12

Hei sun heiluvilles:wave:! Pöh ja pah, mulla on loma, ja vettä sataa!! Meinattiin parin penskan kanssa mennä aamupäivällä HopLopi;iin, semmoseen sisähuvipuistoon siis, mutta "ou mai gaad"; siellä oli noin 300 paria kenkiä vastassa eteisaulassa ja semmosia vaahtosammuttimen kokosia pikkusia...
  4. L

40+ so what wol.12

Moikkaus:wave: Anjamaritalle pahoittelut täti ryökäleestä! Ja Mafinkalle lämpöisiä ajatuksia onnesi keskelle! Ihanasti tuo tekstisikin huokuu semmoista käsinkosketeltavaa onnea! Olen onnellinen puolestasi:heart: Ja *mur mur*, tehän nyt vallan ootte ku nuori pari, ku noin on lempeä ja...
  5. L

40+ so what wol.12

Tsippaduidaa, lomalla on tää muijaa....:p! Tosin ekat 3 pvää sairas-lomalla:mad:! Mulle iski eilen aamusella semmonen noidannuoli tmv., että oksat pois! Vasen jalka meinaa lähteä alta, ja semmosta puukon iskua satelee alaselkään joka käänteessä.. Piti sitten käydä lekurissa, ja vähän arpoi...
  6. L

40+ so what wol.12

Heipsutirallaa kaikki ihanaiset:wave: Pöh ja pah tädin yllättämille, menestystä miehenkaatoon itse kullekin :D ja kaikille muutenkin muhevaa ja mukavaa eloa! Tosta miehen kiinnostuksesta vaakamamboon, mun täytyy kyllä sanoa, ettei meillä oo minkäänlaista "vaaraa" toistaiseksi ollut, ettei...
  7. L

40+ so what wol.12

Heissulivei:wave:! Kylhän me aika orpoja ollaan, kuin pojat Mikä-mikä maassa, kun *mur mur* siellä ansaitsemallaan lomalla: Toivottavasti sää on hellinyt, ja etenkin ukkokulta:heart:! Kastehelmi kerkes jo lomalle hilppasta, mutta jos sattuupi lomallakin palstaa vilkuilla, niin Huisin...
  8. L

40+ so what wol.12

Morjens, sano komeet toisilleen:wave:! Mua alkos jo heti naurattaa, kun luin tattisen viestiä, ja ilmasta ei ole nauttinut, kun kaalikeittoa tekassut, ja mun huono vitsipää taas het aatteli, ettet nyt ainakaan nautikaan, kun perästä kuuluu..se kaali nääs:laugh:! Olipas hauskaa.. Mä muuten...
  9. L

40+ so what wol.12

*mur mur* , Olkkarin äiti ja ehtoisa emäntä:heart:! Ihanaista mökkilomaa; lempeää oloa ukkokullan kera, hauskoja hetkiä poikasen kanssa ja koko lailla rentouttavaa oloa ihan itteis kanssa! Nautihan kesästä ja lomasta ja mökkielosta, sen olet totisesti ansainnut:kiss:! Lillis
  10. L

40+ so what wol.12

Wautsiwau, Tintti-Tiivari! Ei sitä Brunoa ainakaan turhaan ole kehuttu;), sillä eipä oo ihan eka kerta, kun hänestä kivoja kuulee:p!Nythän onkin mukava lempiä, kun oikein luvan kanssa saapi jo tuloksestakin haaveilla, ihan oikeesti! Toivotaan pikaista positiivista ja ihanaa vaavia...
  11. L

40+ so what wol.12

Moikkis:wave:! Mulla taitaa olla hormoonit jotenkin sekasin, sillä mua alko oikeesti itkettää loppupeleissä tuo Hanhimamman ja MrsBreen;n sananvaihto:ashamed:! Ei ihan varppina kukaan ole halunnut toista loukata, eikä arvostella, vaan itse ainakin olen niin vikkeläsorminen näillä...
  12. L

40+ so what wol.12

Terpat Ihanaiset:wave:! Kauniit kiitokset *mur-mur* ja Kastehelmi ymmärryksestänne! Mähän olen koko ajan ollut kahden vaiheilla, kuumeillako vaiko ei, toivoako vauvaa vaiko ei, jne.. Ja nyt olen ihan kuin valaistunut:saint:! Mietin kaiken maailman asiat ja asetelmat, muutokset ja pakolliset...
  13. L

40+ so what wol.12

Pikaset moikat ketjuun:wave:! Mulla tietsikka huoneessa, jossa nyt 4 lapsostani tuijottaa tiiviisti leffaa, joten en voi kovin rennosti olla, sillä luulen, että aikas monen silmät harhailee muden kirjoituksiin:whistle:! Oon muutenkin jo miettinyt nimimerkin vaihtoa, kun tuntuu, että liian...
  14. L

40+ so what wol.12

No voihan hyvää päivää taas; mua niin ärsyttää noin mun pikakirjoitusvirheet:mad:! Siis kohta ja kommentoimaan! Mun tarttee kohta duunata joku Lilleriina-Suomi-sanakirja, että ymmärrätte noita mun ellottavia sanontoja, kun menee ihan sanat sikinsokin:whistle:
  15. L

40+ so what wol.12

Tsau ihqut:wave:! Iippis, lämpöisesti tervetuloa minunkin puolestani! Ulpunen, voihan rähmä, sanos Spede! Hieno juttu, että asia kuiteskin etenee jo näin nopsaan..toivotaan kovin, että lekurissa käynti pistää rattaat pyörimään, ja vielä saatte salarakkaan sydämesi alle kasvamaan:heart...
  16. L

40+ so what wol.12

Voi hemmetti, mikä sanahirviö; tarkoitin POSITIIVISTA!!!:vampire:
  17. L

40+ so what wol.12

Moikkaus:wave: Tintti Tiivari; lämmin tervetulo-hali sullekin! Hurjalta kuulostaa kertomasi, mutta niin kuin monesti todettu, niin naiset on rautaa, ja varsinkin me 40+; ollaan semmosta sakkia, ettei kaaduta, ei niin millään..Mitä nyt petin pohjalle pitkälleen hyvän asian puolesta, ja ihan...
  18. L

40+ so what wol.12

Tsau taas, ihanaiset:wave:! Ja kiitos vaan kommenteistanne, koskien sekä lomaamme, että hepin väriä, kuin myös pakollista "ilotulitusta", kun pää hajoaa ja sammakoita lentelee..:xmas:! Mutta niin se kyllä on, että mun luonne on semmonen, että on kyse sitten joulun vietosta tai lomamatkasta...
  19. L

40+ so what wol.12

Heippa Leidit:wave:! Terkut Turkista, parhaimillaan tai pahimmillaan, +45 astetta lämmintä; aurinkoa aamusta iltaan, ja jokainen meistä jostakin kohtaa palanut, vaikka suojakertoimet oli alussa 50, ja myöhemminkin 30:O! Loma oli ihan mukava, tosin pitipä tietysti vikana iltana päästää...
  20. L

40+ so what wol.12

Heipat pikaseen kaikille ihquille; elämämme täydellisille naisille;):wave: Mä täältä kauhian kiireen keskeltä otan osaa, ja onnittelen ja tsemppaan ja olen olkapäänä jokaiselle tuntemustensa mukaan:saint:! Sen verran nimeltä mainitsen, että Minni; sylintäyteiset onnittelut aarteestanne! Voi...

Yhteistyössä