Hakutulokset

1. L

40+ so what wol.12

Voi Iippis! Mulle tuli heti parempi mieli, kun sain kohtalotoverin:ashamed:! Mua siis eniten vaan kyrsii se, että mä ajoin tosi tarkkaan rajoitusten mukaan koko matkan, sitä tuttua reittiä, ja sitte ku päätinkin ajaa ei-niin-tuttua-reittiä, niin kävi noin! Mulla on mies kanssa Kehä 3:lla...
  2. L

40+ so what wol.12

Morjens taasen kaikille:wave: Tää wanha kääpä yrittää taas pikaseen muistaa, mitä piti kullekin sanoman; -AinoEmilia Onnea morsmaikku/vaimo, ja ihanaa, yhteistä elon taivalta teille! -Sussu; no hitsi, Saa Ja PITÄÄkin tuulettaa!! Wauuuuuuu:D -Ottis; ONNEA uuteen jobiin! Sä ihan...
  3. L

40+ so what wol.12

Pimiätä iltaa!!:wave: Ihanan kesäinen pvä ollut tänään, vitsi sentäs, ku oiskin vasta joku 5.kesäkuuta.. MÄhän olin taas eilisen vapaan jälkeen niin innokkaana töissä, etten ees huomannu, että olin menny sinne tuntia liian aikasin:D! No, siitä ku kuulin kollegoilta, niin aattelin tarkistaa...
  4. L

40+ so what wol.12

Sau sau!!! Ihanaisille olkkariin, morjens:wave: Taas on liikaa ollu työkiireitä, niin jääny olkkarissa istuminen liian vähiin.. Mutta voi kun ihania uutisia; Aivan hitsinmoisen hurjat onnentsempitykset kera HURRAA-huutojen; Sussu-72 ja Kurina; olen sanaton!! Ja se on aika paljon se!! Ei...
  5. L

40+ so what wol.12

Tsau ihqut:wave: Kiitos taas *mur-mur*, mä tiesin, jotta suhun voi luottaa kuin raamattuun, kun on naisen elosta kyse:D! Ja Ottis komppas tota tisu-asiaa hyvin; eli voihan pe*se, tästä lähin menee muutama pvä kuukaudesta tisujen kipuiluun, sen lisäksi, että vuotoihin menee se vajaa viikko...
  6. L

40+ so what wol.12

Tervehdys olkkariin:wave: Työt pahasti haitanneet palstailua;), nyt vapaapvä ja mulla sämpylätaikina nousemassa, niin hetki sopivasti aikaa istuksia olkkarissa.. AnjaMaritalle ja tyttöselle hauskaa reissua aurinkoon! Sieltä asti sitä on kait lähdettävä hakemaan, kun ei täällä Suomessa oo...
  7. L

40+ so what wol.12

bugsy! Upeeta, mahtavaa, mielettömän hienoa, JIHUU!! Miljoonasti ONNEA; tarrasukkia ja enkeleitä, kaikkea ihanaa:heart: Lillis
  8. L

40+ so what wol.12

Tertsius olkkariin:wave: Ja het ekaks; "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan..PAAAAAAALLLLLJJJJOOOONNNNN ONNEEEEEEEEAAAAA *mur-mur*, Paljon ONNEA VAAAAAAAAAAANNNN:D! Ääni ei oo puhtaimmasta päästä, vaan aatos sitäkin lämpimämpi:xmas:! Kävin tänään vaklausreissulla töissä, etten ihan...
  9. L

40+ so what wol.12

Tsau:wave: Tiesiksää, mur-mur, et punapäät ei pääse taivaaseen? Witsi, witsi.. Mulla kans aina vähän punasta tehosteväriä kampaaja laitteleepi, silloin harvoin, kun kampaajalle joudan/raaskin! Ihanata kampaajareissua, nautihan olostas ja tuu "haaskan näkösenä" takasii:D! Mulla jäi...
  10. L

40+ so what wol.12

Heipsut kaikille Blondeille,;), niin Bruneteille ku Tummaveriköillekii:wave: Ekaks, Morticia, se täti siis hukkui jo!! Ei se osaa uida ja sinne mökin järveen sen hukutin, joten ei sun nyt auta ku vain pupustella lissää ja lissää, ja sitten se ++ pärähtääpi! Kotiläksyksi kaikille nyt; pupuilua...
  11. L

40+ so what wol.12

No nih, taas painovirhe-paholainen livahti mun tekstiini:mad:! En totisesti toivota helliä hetkiä vain "KAILLE", vaan nimenomaan KAIKILLE:attn:
  12. L

40+ so what wol.12

Romaanin jatkoa...:wave: Ottis; kaato-onnea!! Onkos se muuten keväällä vai syksyllä, kun on ihan hirvenkaatokin menossa, joten voithan sä nyt laittaa vaikka punaset pikkarit varotuksen merkiksi, et "kaato-aika"!!! Vai pitäskö ne laittaa miehelle, vai mitenhän se meni:xmas:!! No haitanneeko...
  13. L

40+ so what wol.12

Haudi:wave: Niin ihanan vilkasta ollu olkkarissa, etten raaskinut ees loppuun asti lukea, kun aattelin vähän kommentoida, Kastehelmen yllyttämänä;)! Ekaks mua jo naurattaa, mun lukutaito; luin että, "Kastiksella" jääkaapissa mustikat, molemmat! Aattelin eka, että aha, ei kovin kummonen...
  14. L

40+ so what wol.12

Tsau!!:wave: Hyvä juttu, jotta Ottis tallessa, ja monia muistoja rikkaampi! Teretulemast taas kotio:hug:! Kovasti on tarinaa riittänyt, ihanaa, mutta mun laho pääni taas on kovilla..Laitoin vähän puumerkkejä paperille, jotta muistasin ees osan aatoksistani, ja mitä piti kommentoida.. Lähtee...
  15. L

40+ so what wol.12

Pikapikaterpat:wave: WP: voe mahoton, miten hienoa tekstiä sait tikkuseen! Onnea vallan hirmuisen paljon, ja uskotaan, että tää on se sitkeä sydän, joka keväällä sun rinnuksillas pötköttää!! Aattele miten hienoa kevät-öitä valvoksia pikkuinen SUURI ihme sylkyssäs:heart:!! Mä oon nyt...
  16. L

40+ so what wol.12

Heipsut Ihanaiset:wave: Mä ihan salaa ja pikaseen isännän läppärillä tulin teitä moikkaamaan,kun ootte niin ihania:) Me oomme täällä mökillä järven ääressä, ja pyh ja pah, ilmat on aika "sieltä"! Eilen kun tultiin tyttösen kanssa, niin oli mahtava vastaanotto; meiän miehet oli lämmittäneet...
  17. L

40+ so what wol.12

Moikat:wave: Ihanaa, kun meiän olkkariin tulee lisää porukkaa!! Lämpösesti tervetuloa sullekin HopeAgain ja toivotaan, että äkkiä "natsaa", kun hauskassa seurassa saat ootella;)! Sitä plussaa siis ekan kierron, ja sittenhän jo tietysti jätätkin meidät, ja nuorena tyttönä kipität siihen...
  18. L

40+ so what wol.12

Tsaukit kaikillen:wave:! Täällä kans aukes hanat; niin taivaalla kuin pöksyissäkin:D! Täti on taas ajallansa, ja toivoa sopii, että häippäiskin ajallaan, jottei mun uiskentelu pikkujärvessä mee ihan "narun varassa"! Olin kyllä aamusella niin ikävän pahalla tuulella, että ukollenikin jäkätin...
  19. L

40+ so what wol.12

Moikat!:wave: Fiialiia ja Ottis, kauniit kiitokset syntsäonnitteluista, näin etukäteen, vaikka kaitpa se pitäs jo vaan "ottaa osaa", sillä mähän oon Ottista vuoden vanhempi.. Parasta ennen-päiväys meni jo, ja taitaa parhaat kilometritkin olla jo takana:saint:! Ei vainen, mulla on kyllä aina...
  20. L

40+ so what wol.12

Moikkaus kaikilen:wave:! Kastehelmi, sun aatokset on just samoja, kun mulla viime kierrossa, kun koin sen "valaistumisen":saint:! No, äläpä huoli; eilen taas itku silmässä kattelin jotakin synnytyssairaala-ohjelmaa joltakin kanavalta(mullakin on ihan omituinen telkkari, kun sieltä tulee joka...

Yhteistyössä