Hakutulokset

1. K

ELOKUVA TRIVIAALI!

Kapellimestari Sebastian löytyy Pieni merenneilo-leffasta :)
  2. K

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

mä tiedän pojan jonka nimi on Miklo ja sit tytön joka on Niika
  3. K

Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

mä painoin tammikuussa 2005 79,5 kg ja sillon päätin et nyt saa kilot lähtä! Tässä pikkuhiljaa pienissä pyrähdyksissä olen painoo puottanu ja välillä on pari tullu takaskin, mut heti olen pois ne saanu. Nyt 9 viikkoo sitten painoa oli 71,4 (kun viime keväänä painoin 66kg..) ja sillon päätin taas...
  4. K

Tänään oli mullakin punnituspäivä ja viikossa oli 900g lähtenyt. Kahdeksassa viikossa siis 6,4kg! IHANAA!! nyt viellä meinaan tsempata jokusen viikon ja sit saa riittää. Tavoitteen olen jo saavuttanu, se oli viisi kiloa, mutta menee niin hyvin, et en malta jättää kesken :D Jos viellä sais viis...
  5. K

Tänään on tasan 7 viikkoa pisteilyä takana ja painoa on lähteny 5,5 kiloa. Tavoitteena oli se et saa lokakuuhun mennessä pois 5 kiloa, eli tavoite täytetty :D ulkomaan matka on edessä seitsemän viikon päästä ja ajattelin jatkaa pojoilua siihen saakka, et eiköhän viellä jokunen kilo tipu ennen...
  6. K

Itse tehtyä kasvissosekeittoa saa vissiinkin syödä ilman et menee pisteitä? Laitoin 8dl vettä, 2 kasvislienikuutiota, 3pss kasvissuikaleita a´250g, ripaus valkopippuria ja 1 rkl oreganoa. Vai mitä mieltä olette, meneekö pisteitä jos syö päivässä n 3dl??
  7. K

Nyt on mullakin viides pisteviikko aluillaan ja hyvin on mennyt. Neljässä viikossa painoo on pudonnut 4.6kg. Tavoitteeni viisi kiloa on jo niin lähellä, että näin hyvällä vauhdilla taidan laittaa tavoitteeni uusiksi ja pudottaa 7 kiloa :) Eilen illaksi säästin pisteitä ja sain syödä 4 1/2...
  8. K

Paljonko niissä Hesen salaateissa muuten on pisteitä? Ilman majoneesia siis. Tänään mennään anoppilaan pizzaa syömään, mut olen jo laittanu 11 pistettä jemmaan sen varalle :) Mä oon totaalisen koukussa appelsiineihin, nehän on 0 pistettä ja nyt on ollu ihanan makeita kaupassa! Ei tee miele...
  9. K

Moi kaikille!! Anski78 on nyt sit kinuskikissa :p No mulla on takana kolme kurillista viikkoa pisteillä ja hyvin on mennyt. Melkein joka päivä olen käynyt 1-1,5 tunnin reippaalla (siis puolijuoksua!) kävelyllä ja pisteitä olen käyttänyt päivittäin max 18, joskus on jäänyt puoli pistettä...

Yhteistyössä