Hakutulokset

1. pikkupeikko85

Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Eltsiira mulla on kans ollu aijemmi ovikset 13-15 ni nytpä se olikin sit tikku plussaa kp 17 :D et aina se voi tää oma kroppa yllättää :P noista ovis kivuista ni itse kirjottelin tuolla yllä jo et mulla ne on aika moiset :( luinkin netistä muiden kokemuksia ni aika monella on kierukan poiston...
  2. pikkupeikko85

KoiKoi no joo, mut eipä se testailu o ku muutama pvä juttu meikäläise kohdalla, tai no viikon korkeintaa.. nyt varsinki ku kierto varmasti vakiintuu jo ens kiertoon jos sellainen tulee :) musta o jännää testailla ainakin vielä, nyt haikeena jo ku ei tarvii testata enää :P
  3. pikkupeikko85

Mulla ois ovis menny iha totaalisesti tikuilta ohi jos en ois päivällä sillo testannu, tänä aamuna haalea viiva jo taas, vaikka eilen oli kirkkaan puaninen sillo päivällä :) eli kyllä on aika yksilökohtaista mite kauan se plussana pysyy, mulal ei näköjää puolta pvää kauempaa :P mulla on ni...
  4. pikkupeikko85

Ja tämä meinas ihan unohtua! HURJASTI ONNEA PLUSSASTA!!!!!! :heart: ja paljon jarrusukkia ja enkeleitä matkaan että nyt onnistuisi ongelmitta!!
  5. pikkupeikko85

meillä oli kans et kesäloma reissu osu just oletetun oviksen aikaan, mut eipäs sit ollukaa :D kp 14 ja 15 oltii ni ettei pienintäkää toivoa pupuiluille, ni kappas kappas ku ovis oliki myöhemmin :) nyt sit meneillään täällä kp16 ja ovulaatio testissä komeilee plussa viivat nyt päivällä!!! eli...
  6. pikkupeikko85

siinä olisi meikäläisen suoraa, nyt se kp10 aamu testi uupuu, mut näyttäis sille et oisko iltasella mahd iha puhdas plussa tikussa jos testaa? :P eli ovulaatio ei näköjää olekaa mennyt, limoistakin sen nyt kyllä tietää ja tikusta varmistus :D sen tietääki sit mitä iltasella puhataa töiden jälkee...
  7. pikkupeikko85

Kyllä mulla on aikamoiset ovis kivut ja limat oon bongannu kyllä, mut viivat ovistesteissä ei muutu taysin samanvahvuisiksi, tai kontrolli vahvemmaks kuin testi viiva.. luulen et oon väärään aikaan testaamassa, ja ku en pysty pidättelee sitä 2-4tuntia ennen testausta, saati et oisin juomatta...
  8. pikkupeikko85

ihan ensin ISO hali _kenguru_ :hug: onko sulla ollut monta km vai oliko tämä ensimmäinen? mä täällä oon ovulaatiotestejä tehny 3 pvänä :D nyt en kyllä vaa käsitä enää :confused: kp 10 melkee yhtä vahvat viivat, kp 11 aamu ja ilta näkyvät selkeät mutta reilusti haaleammat viivat ku kontrolli...
  9. pikkupeikko85

peikko täällä n taustaillu, kiirettä pukannu hirveän mahatauti/ripuli episodin kanssa, ei meihin aikuisiin tullu mut lapsiin :( huoh! no ohi on.. täällä harjoitukset on käynnissä taas,tai no kaiketi koko aikahan sitä harjoitellaa tasasin väliajoin ;D mä niin vannotin et heitän ne ovis tikut...
  10. pikkupeikko85

Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

joo testasin, ja kahdella testillä varmuude välttämiseksi :D ja iha puhdas nega on! eli olisikohan nyt vaan ollut eilinen haamu tai joku oikee kunno viivan paikka tms?? eilisen illan tutkin näitä kierukan jälkeisiä vuoto juttuja, ni epäilen et mulla kierukka on ns toiminut niin hyvin ettei...
  11. pikkupeikko85

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mä testasin aamulla uudellee, kahdella (!!!!) eri testillä ja kyllä se nega on :D että ehkä se on ollut sit joku viivan paikka tms.. uutta yritystä vaa ja olussa tuulia muilel yrittäjille!!
  12. pikkupeikko85

mulla oli kp 14 ovulaatio ku testailin, kierukka otettu tän kierron alussa pois,eli kierron pituudesta en mene vannomaa xD mut iät ajat 2 mukulanki jälkee ollu kierto 28pvää, et sitä tuo vois vieläkin olla,tai sit venyy? nyt ois kp 28, ruskeaa tuhrua on työntäny lauantaista asti ja olinki varma...
  13. pikkupeikko85

ei ole kuvaa ku en vihti mitää laittaa ku en saa kameraa näkyy,mulle kyllä jäi se viiva nyt monen tunnin jälkeeki siihen testiin?
  14. pikkupeikko85

ikikuume!! mä nyt työnnän tänne vastaamaa vaikken ketjuss aolekaa mukana, mut itselläni on lähes samanlainen tulos testissä ja näyttäs myö solevan sama testi :D pähkään samaa kun sinä, tosin ite en eroa sun kuvista sitä viivaa, mut en erota kyllä omista kuvistakaa vaikka paljaalle silmälle näkyy...
  15. pikkupeikko85

kitos kommenteista, epätietoisuus on kyllä pahinta piinaa sanon minä! mietin koko ajan voisko kuitenkin kyseessä olla viivanpaikka? jos tänää olis kiertopvä 28 ni sehä voi kyllä olla et ois haalea plussa, mut en tiiä.. ei kai se auta kun testata huomen aamuna uudellee, ni saa selvyyden...
  16. pikkupeikko85

_Kenguru_ :hug: mitäs jos heittäisit ovistikutukset jne nurkkaa ja antasit mennä omalla tasapainolla? jos stressin poistuminen asian suhtee saisi ihmeitä aikaan? itse olen vakaasti iettiny myös pitäiskö lopettaa heti alkuunsa tuo oviksen tikuttelu jne, koska vaikka ovulaatio on ni eihän se...
  17. pikkupeikko85

Vauvahaave: joo siis tää on pelkkää ruskeaa vuotoa,ei lainkaa veristä. no tänä aamuna sit rupesin epäilemään itseni tuntemusta ja tein vielä yhden testin, mitä kaksi viivaa??? toinen todella haalea mutta ihan silmin nähtävillä, ku jätin testin pöydälle ja lähdin touhuamaan, ohi kävellessä sit...
  18. pikkupeikko85

kiitos tsemppauksesta G2P2 :):) kyllä mä olin tuudittautunutkin siihen ettei nyt ihan ekasta kierrosta missä kierukka pois on otettu, tärppi käy :D nyt kierukan jäljiltä on kyllä aika outoa nämä kuukautiset :D 3,5vuotta oli siis ilman vuotoja plus tietty raskaus aika ennen sitä että yli...
  19. pikkupeikko85

täällä saaki het päivittää tiedot kp 1/ 26-28 näköjää, elie i iha ekasta het tärppiä tullu.. no uutta yritystä peliin :)
  20. pikkupeikko85

Moikka! Täältä hyppäisi varovaisesti yksi 28vuotias äiti ihminen mukaan :) Lapset: poika 11/07 ja tyttö 08/09. kierukka pois alku kierrosta ja tänään siis meneillään kp25/28(oletettavasti, kun ovis bongattu kp14. ) eli eka yritys kierto menossa. aamulla hätä housuna jo testin tein...

Yhteistyössä