Hakutulokset

1. Silmu75

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Tätä en tiennytkään, pitää selvitellä!
  2. Silmu75

Ei ole vakuutusta, mutta vauvasta menee maksu vain viikolta/vuosi ja mulla se maksukatto on reilu 600€, josta osa kuluu jo raskausajan äitiyspolikäynteihin.
  3. Silmu75

Hassua kun vauva on jo maailmassa ja sähköpostiin tulee yhä viikkokirjeitä siitä mitä raskaudessa nyt tapahtuu. :D Täällä odotellaan yhä vauvaa syliin. Tänään en ole vielä ehtinyt katsomaan, eilen oli hyvä tilanne. Vauva on siis ylipainehoidossa ja lisähapella, jonka määrää alettiin eilen...
  4. Silmu75

40 + so what, wol 14 (2019)

Minutkin voi halutessaan lisätä lapsen saaneisiin. :) Lahjasolupoika syntyi 7.7. ❤️
  5. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Tuli parempi mieli kun kävin poikaa katsomassa, ei ollut tilanne huonontunut vaan lisähappea on yritetty varovasti vähentää. Ja nyt näin silmätkin! ❤️
  6. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Vihdoin pääsen siirtymään tänne! Taustaa: täytin viime viikolla 45v, lasta on toivottu alkuvuodesta 2013 (tai siitä kun olin 16-vuotias, miten sen nyt ottaa..) mutta yhtään mitään ei ole tässä vuosien varrella tapahtunut. Heti yrityksen alussa todettiin muussa yhteydessä endometrioosi ja tehtiin...
  7. Silmu75

Jonnekin selkänikamien väliin joo, en ole varma oliko se nyt epiduraali- vai spinaalipuudutus. Ja oli kipupumppu, otettiin tänään aamulla pois. Mutta se siis auttaa vain siinä arven kohdalla, lisänä Burana ja Panadol nyt kolmesti päivässä ja jotain vahvempaa tarvittaessa, nimi meni ohi. Ja...
  8. Silmu75

@Jasmina20 Mulle sektio oli ainakin hyvä kokemus, ihan antaisin synnytykselle arvosanaksi 10. Tylsintä oli aamuinen odottelu kun sairaalassa piti olla klo 7 ja saliin päästiin valmisteluihin vasta neljä tuntia myöhemmin. Niissä menikin yllättäen noin tunti, vaikkei siltä tuntunut. Leikkaus alkoi...
  9. Silmu75

Hyvin menee, kiitos! Sain äsken olla puoli tuntia vauvaa paijailemassa, pikkuinen nukkua tuhisi tyytyväisenä. ❤️ Ihan käsittämätöntä, että tuollainen pieni ihana on oikeasti meidän!
  10. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ensimmäisen lahjasoluhoitoni ensimmäinen siirto sai tänään onnellisen lopun kun pieni poikamme syntyi suunnitellulla sektiolla viikoilla 36+5. Voimia teille omille poluillenne ja toivon kaikille onnellista loppua! ❤️
  11. Silmu75

Pieni poikamme 45cm/2650g syntyi tänään klo 12.23. ❤️ Leikkausta sai siis odotella melko pitkään kun jo seitsemältä piti tulla sairaalaan. Kunnolla alkoi jännittää vasta leikkaussalissa kun kädet tuikattiin täyteen kanyyleja ja kaikenlaisia seurantalaitteita. Leikkaus meni hyvin, vauva on...
  12. Silmu75

Täällä on toisaalta aivan epätodellinen olo, ja sitten taas tunteet niin pinnassa. Kirjoitin äsken vauvalle muutaman rivin näin viimeisenä päivänä ja aloin aivan heti itkemään... Mä olen yleensä sellainen tyyppi, etten juuri näytä tunteita kuin ihan lähimmille ihmisille, niin saattaa olla vähän...
  13. Silmu75

Kävin kattomassa siskoa ja 1v 3kk vanhaa siskonpoikaani. Viimeksi nähtiin just ennen joulua, kamala miten oli kasvanut isoksi pojaksi! Kovasti nyt kyllä vieraat ujostutti, mutta tänään oli alkanut yllätysnuha, niin ehkä ihan hyvä ettei oltu niin lähikontaktissa. Nyt ei parane hommata mitään...
  14. Silmu75

36+5 eli pari päivää aikaisessa, mutta tuskin ne nyt ratkaisevia on. Henkisesti olen varautunut siihen, että vauva viedään suoraan tarkkailtavaksi, mutta jos kaikki onkin hyvin, niin saa heti ihokontaktiin. Mies nyt ainakin pääsee vauvan mukaan jos viedään pois. Mulla on päivän toinen sektio...
  15. Silmu75

@Wintersun Joo, etinen istukka. Menee monta senttiä kohdunsuun päälle ja on kuulemma tosi paksukin, eli ei ollut vaihtoehtoja. Toisaalta ihanaa kun vauva on äkkiä ulkona eikä tarvitse pelätä, että synnytyksen aikana menee jotain pieleen.
  16. Silmu75

Ostin aiemmin tukisukkahousut, mutta johan ne hajosivat ekaa kertaa pukiessa - eikä kyllä olisi mahtuneet reisien yli päällekään... Polvipituiset kompressiosukat on, liian lyhyet tietty, mutta vähän helpottaa. Mutta kyllä tämän nyt kestää kun ei ole mitenkään vaarallista.
  17. Silmu75

No niin: 7.7. sektio Nyt alkaa jo vähän jännittämään! Kysyin turvotuksesta ja painonnoususta, lääkäri ei ollut huolissaan. Jos nyt kuitenkin oman mielenrauhan takia mittailis verenpainetta nämä loppupäivät.
  18. Silmu75

@Puhalluskukka Mulla on huomenna äitiyspolikäynti, niin täytyy siellä kysyä vielä turvotuksesta ja painonnoususta. Ei ne kyllä sielläkään sanoneet viimeksi painonnoususta mitään, vaikka siis itse halusin vaa’alle ja kätilö joka ottaa verenpaineen ennen lääkäriaikaa oli kyllä samaa mieltä, että...
  19. Silmu75

En kestä tätä jalkojen turvotusta! :confused:Kyllähän jalkojen liottaminen tai seinälle nostaminen helpottaa oloa, mutta turvotus ei kyllä laske yhtään. Tänäänkin valittelin tätä neuvolassa, niin ei se terkkari edes katsonut miltä jalat näyttää. Kolmessa viikossa on tullut viitisen kiloa (!)...
  20. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Riippuu kai siitä mistä maasta on kyse, monihan käy ulkomailla juuri siksi ettei lapsi saisi tietää luovuttajan henkilöllisyyttö. Itse en ole kaivannut enempää tietoja luovuttajasta enkä koe itseäni tässä asiassa kuluttajaksi. En myöskään voisi kuvitella käyttäväni ulkomaista luovuttajaa, mutta...

Yhteistyössä