Hakutulokset

1. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@Karhurouvanen Kääk, noinko aikaisin vauvat jo alkaa kääntyä? Meillä on sellainen unipussi käytössä ja sitä ei saa enää käyttää sitten, tosin tuo meidän koko taisikin olla vain 2kk asti ja seuraavassa koossa ei kädet enää jää sinne sisälle. Aika työllistävältä kuulostaa tuo nukkuminen teillä...
  2. Silmu75

@Mandala Ihanaa kun joku innostuu kirjoista jo noin pienenä! Oon siis itse rakastanut lukemista aina ja olen koulutukseltani kirjastotäti vaikken niitä hommia enää teekään. Kirjastossa tullaan varmaan käymään ahkerasti, ehkä sillä tavalla pääsee lukemaan eri kirjoja eikä aina sitä samaa. Paitsi...
  3. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Annamaija 76 Meillä meni Ovumiassa viime vuonna 8400€. Sisältää ensikäynnin, sperma-analyysin, lahjasoluneuvonnan, hoidonsuunnittelukäynnin, miehen infektionäytteet, lahjasolut, jatkoviljelyn blastoiksi, pakastuksen ja yhden siirron. Päälle tulee siis vielä lääkkeet. Hinnasto muuttui sen...
  4. Silmu75

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@MyMa Minä lähdin kotiin maanantaina kun arvioitiin, että vauva voi joutua olemaan vielä viikon lastenosastolla syömistä opettelemassa, mutta saatiinkin kotiin jo keskiviikkona. ❤️ Tosiaan on just oppinut syömään pullostakin vasta, niin tässä on nyt korvike täydennyksenä ainakin aluksi. Söi...
  5. Silmu75

@Karhurouvanen Saadaan tänään vauva kotiin! ❤️ Ihanaa, mutta jännittää kun ei nyt saatu rauhassa osastolla harjoitella yhteiselämää vaan heti pitää pärjätä omillaan.
  6. Silmu75

Matkalla kotiin ilman vauvaa, nyyh! Hengitys sujuu jo omin voimin, mutta koska ruoka on tullut nenäletkulla suoraan mahaan, niin pitää vielä opetella syömään ennen kuin pääsee kotiin. Arveltiin, että osastolla voi mennä vielä viikko. Mulle taas lääkäri suositteli kotiinlähtöä ja alkoi jo tuntua...
  7. Silmu75

~Elokuiset 2020~

@merin 2650g/45cm - olen ihan varma, että ne kaikista pienimmät mukaan otetut vaatteetkin on ihan liian isoja! Mutta ainahan vastasyntyneet näyttää mahdottoman pieniltä. Lääkäri sanoi, että nyt otetaan happiviikset pois kun oma hengitys vaikuttaa hyvältä, saahan ne sitten takaisin jos tuntuu...
  8. Silmu75

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Vauva saatiin viimein syliin perjantaina ja eilen rinnalle asti. Rintakumilla saatiin jo kunnon imukin. En tiedä auttoiko se vai että tsemppasin peri viime yötä hieroen tai pumpaten rintoja kolmen tunnin välein, mutta eilen illalla huomasi maidon alkavan nousta. Yöllä tuli pisarat paitaan...
  9. Silmu75

~Elokuiset 2020~

Mullahan oli la 30.7., mutta etisen istukan takia tehtiin sektio jo 7.7. eli 36+5. Oli kyllä vähän turhan aikaisin, koska nyt vauva joutuu jonkin aikaa käynnistelemään hengitystä keskolassa. Muuten kaikki meni hyvin ja vauva on ihana! Mulla tuossa muutamana viimeisenä viikkona oli kamala...
  10. Silmu75

Eilen sain pojan viimein syliin ja tänään rinnalle asti. ❤️ Ei ole kyllä maitoa näkynyt, mutta treenailtiin. :) Eka yritys oli kyllä aikamoista sähläystä, mutta seuraavalla kerralla sain rintakumin ja sillä homma tuntuisi sujuvan. Nyt vaan toivotaan, että maitotilaus menee perille. Poika ei kai...

Yhteistyössä