Hakutulokset

1. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Angervo76 Mulla oli heti siirron jälkeen menkkakipuja ehkä 15 minuutin ajan.
  2. Silmu75

40 + so what, wol 14 (2019)

Täytin heinäkuussa muutama päivä ennen synnytystä 45 eikä kukaan missään ihmetellyt mun ikää. Ei neuvolassa, äitiyspolilla eikä synnytyssairaalassa - ja olin vieläpä ensisynnyttäjä. Ekalla kerralla neuvolassa vielä sanottiin, ettei ikä välttämättä vaikuta mitenkään jos muut asiat on kunnossa (on...
  3. Silmu75

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@MyMa Paljon onnea ja jaksamista vauva-arkeen! ❤️
  4. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Rengasliina on ihan hyvän tuntuinen yläosasta, mutta se peppupussi katoaa aina heti. Pojalla on kyllä nyt vähän suoristeluvaihe menossa, mikä ei ainakaan auta. :D @atvk87 Mulla on puuvillainen 6 ja Artipoppen blendi 4. Kietaisuristi on suht helpon tuntuinen, mutta pitkä liina on vähän hankala...
  5. Silmu75

@Karhurouvanen Nykyisin poika saattaa olla jonkun syöttövälin eli pari tuntia hereillä. Joskus taas nukahtaa jo syödessään, mutta nukkuukin sitten vain hetken. Paljon on luettu kirjoja tai ihan vaan juteltu, välillä kuunneltu musiikkiakin ja tanssittu. Nyt vasta alkaa lelut edes vähän...
  6. Silmu75

@Karhurouvanen Olet kyllä aina niin kadehdittavan positiivinen! :) Meillä on edelleen sitä iltaitkuisuutta, minusta vähemmän kuin ennen, mutta ikävästi niin, että poika alkaa itkeä kun mies yrittää hetken hoitaa. Yhtenä iltana itki sitten jo mieskin sitä kun ei osaa ja mua alkoi jo vähän...
  7. Silmu75

Joo, vaikka mahdotonta tietysti tietää mikä kaikki siihen onnistumiseen vaikutti. Olisin joka tapauksessa ottanut rokotteen koska siskollani on pieni poika, jota haluan suojata taudeilta - eikä sisko rokottamattomia sukulaisia lähelle päästäkään. Meillä on siis sellainen tausta, että äiti on...
  8. Silmu75

Viime marraskuussa kävin ottamassa rokotuksen kolmantena päivänä siirrosta kun jollekin joku lääkäri oli joskus sanonut, että se voi edistää kiinnittymistä.
  9. Silmu75

~Elokuiset 2020~

@merin En ole edes kuullut tuollaisesta erkaumajumpasta! Enkä tiedä edes onko mulla kun ei ole kukaan katsonut. Ainakin meillä se jälkitarkastus oli pelkkä vitsi, lääkäri ei selvästi ollut edes vilkaissut meidän tietoja ja mm. kyseli mitä ehkäisyä aiotaan käyttää vaikka 45-vuotiaana olen yli...
  10. Silmu75

@Jasmina20 Olipas teillä täsmällinen neiti! :D Ihania vauvahetkiä ja toivottavasti toivut sektiosta hyvin! ❤️
  11. Silmu75

@MaiMei No onpa inhottavaa kun joutuu huonoon hoitoon ja vielä kun on lapsi kyseessä. Toivottavasti ei tule toiste sinne asiaa!
  12. Silmu75

~Elokuiset 2020~

Laitoin viikonloppuna meidän neuvolatädille tekstarin ja oli se tosiaan unohtanut koko jälkitarkastuksen. :D Aika on nyt sitten huomenna kun tulee se 12 viikkoa täyteen.
  13. Silmu75

@Wintersun Ihan heti ei kai saisi tuttia antaa, mutta muutaman viikon ikäiselle jo voi. Meidän poikahan sai jo sairaalassa kun jossain vaiheessa ärsyyntyi tosi paljon kaikista hoitotoimenpiteistä, ja kun hengittämiseen tarvitsi muutenkin apua niin yrittivät kai välttää sen naama punaisena ja...
  14. Silmu75

~Elokuiset 2020~

Nyt rupesin ihmettelemään miksei mulla ole vielä ollut jälkitarkastusta? Tiistaina tulee 12 viikkoa synnytyksestä. Meidän terkkari kyllä mainitsi sen jollain käynnillä, mutta seuraava neuvola on parin viikon päästä ja sekin vain pojan 3kk käynti.
  15. Silmu75

@Annamaija 76 Meillä kehittyi blastoiksi vasta kuudentena päivänä eikä klinikalta ilmoiteltu mitään ennen sitä.
  16. Silmu75

Tervetuloa tälle puolelle @Wintersun! Mulla on vieläkin välillä epätodellinen olo, että mitä mä täällä teen - minäkö muka olen äiti?? Määrättiinkö sulle vaan rautalääkitys alhaiseen hemoglobiiniin? Mikäköhän on se verenvuodon määrä tai hemoglobiinilukema, jota hoidetaan ihan verensiirrolla...
  17. Silmu75

Alkaa olla vähän flunssaoireita mullakin. :/ Mutta on siis tosiaan flunssaa vaan kun miehen koronatesti oli negatiivinen. Poika aivasteli normaalia useammin eilen, muttei ainakaan vielä vaikuta kipeältä. Palasin nyt kuitenkin taas tiheämpään pumppaustahtiin siinä toivossa, että äidinmaito...
  18. Silmu75

~Elokuiset 2020~

@Metsäntähti Mulle ihaninta tähän mennessä oli se kun poika pari viikkoa sitten katsoi silmiin ja hymyili. <3 Silloin vasta tajusin miten jotenkin torjutuksi olin itseni tuntenut kun vaippaa vaihtaessa yritin saada katsekontaktia ja poika vaan kääntää päätä pois. Mitään masennusta mulla ei ole...
  19. Silmu75

Voi mitö meteliä naapurustossa @Domi! Meillä toinen koirista on mahdoton haukkumaan ja mies kuuntelee paljon musiikkia, niin meillä ei kyllä meteliin reagoida. Kamalan huono omatunto mulla on noista koirista kun tehdään yleensä päivittäin metsälenkki ja nyt hyvä jos pari kertaa viikossa ehdin...
  20. Silmu75

Oi, onnea @Ellinoora38! ❤️ Hyvin se vauvanhoito sujuu, alkukömpelyys helpottaa aika nopeasti. :)

Yhteistyössä