Hakutulokset

1. I

Marraskuun murut #2

Heips ! Nukkumisesta puheenollen eipä täälläkään öitä juurikaan saada nukutuksi. Päivällä väsyttäisi kyllä enemmänkin. Rytmi on siis mukavasti sopeutunut jo vaavia ajatellen, muttei niinkään isompia sisaruksia varten. Koita tässä nyt sitten levätä jossain välissä :ROFLMAO: Innukka ja Piskuinen...
  2. I

Marraskuun murut #2

Kastepisarainen pakko sanoa kateeksi käy kun saat ihanan mahdollisuuden rentoutumishetkeen. Vaihtaisin mieluusti osia...:) Pikkuhiljaa rupeaa olemaan sellainen olo että pitäisi vissiin ruveta tuohon vaatekaapin valloitukseen itsekin. Vaippoja yms. saattaisi kanssa olla hyvä hankkia. Jos totta...
  3. I

Marraskuun murut #2

Heips kaikille! Alkuraskaudesta tuttu väsymys on taas palannut. Näin muuton keskellä sitä hän ei juuri kaipailisi. Meillä on myös ylimääräinen ultra, koska vauva on pienehkö. Mielestäni tulee vain sisaruksiinsa ...
  4. I

Marraskuun murut #2

Tiedot vielä matkaan. Eli 1.11 Innukka/seitsemäs/KYS
  5. I

Marraskuun murut #2

Hei ! Meillä on ollut hirveä muuttohässäkkä päällä jo jonkin aikaa, joten en ole ehtinyt seurailla maailman menoa. KIITOS Kastepisarainen että otit ketjun hellään hoivaasi :D:D
  6. I

Marraskuun murut

Kastepisarainen, meillä taitaa olla sama laskettuaika 1.11? Minä vuosina lapsesi ovat syntyneet? Minun on 2008, 2009, 2011, 2012, 2014 ja 2015. Mukavaa että täällä on jollakin muullakin useampi nappula. Hankintoja ei paljoa tarvitse tehdä. Jonkin verran joutuu vaatteita uusimaan, kun osa rupeaa...
  7. I

Marraskuun murut

Moi vaan kaikille. Ei ole tullut paljon kirjoiteltua, mutta seuraillut olen menoa. Oksentamisesta pakko sanoa, että kaikki raskaudet tosiaan on erilaisia. Yhden lapsen kanssa oksensin aina synnytyssaliin asti, toisen kanssa ei ollut yhtään huonovointisuutta ja tällä kertaa paha olo meni pois jo...
  8. I

Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

@Hyppymassu tsemppiä ja jaksamista.
  9. I

Marraskuun murut

:whistle: :sleep::sleep::sleep:
  10. I

Marraskuun murut

Mulla tuli tänään 17+0 täyteen eikä neuvolalääkäristä ole ollut vielä puhettakaan. Saas nähdä tuleeko tuota vastaan ollenkaan
  11. I

Marraskuun murut

Moi Elli! Milloin teilläpäin on lääkärissäkäynti? Ru en aio kysyä sukupuolta, koska se on sitten mukava yllätys. Vaatteiden valintaa se hankaloittaa kyllä, olisihan se toisaalta mukava kun osaisi värikoodata oikein Innukka ja piskuinen
  12. I

@Poppis Sama homma ton istukan kanssa. Liikkeitä en kertakaikkiaan tunne, vaikka aiemmin raskauksissa tuntunut jo aikoja sitten... Mulla istukka suoraan kohdunsuun päällä joten pohdituttaa meneekö tämä synnytys keisarinleikkauspuolelle. Sanottiinko sulle millä todennäköisyydellä istukka nousee...
  13. I

Moi ! Kiitos kun saan kuulua porukkaanne. Tässä muutama perustieto. 1.11. Innukka/ 39/ 7 lapsi/ synnytyssairaalassa vielä päättämättä ru aika on vasta juhannusviikolla, joten sitä saa vielä kiitettävästi malttaa odotella. Parvorokon takia ylimääräisten ultrien ketju alkaa kuitenkin jo paljon...
  14. I

Hei vaan kaikille! Arasti utelen olisiko mahdollista liittyä mukaanne? Laskettu aika minulla on 1.11. Olisi mukava saada vertaistukea marraskuun ketju kun vaikuttaa aika hiljaiselta... Lapseni olivat viime viikon parvorokossa ja itsekin sain oireita. Verikokeet otettiin, jotta tiedettäisiin...
  15. I

Marraskuun murut

Heips! Onkohan täällä enää ketään? Tykkään mieluummin kirjoitella nimettömänä kuin facessa. Joten jos on ketään samanhenkisiä niin pidetään tämä ketju hengissä... Lapset sairastui parvorokkoon viime viikolla ja itsekin sain oireita. Nyt täällä jännätään verikokeiden tuloksia pelonsekaisen...
  16. I

Marraskuun murut

Hei vaan kaikille Haluaisin ilmoittautua mukaan porukkaan. Laskettu aika 2.11. Ja 7 tulossa.
  17. I

<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

Alien_1 Hei! Olen taustalla seuraillut tämän ketjun elämää... Itselläni oli keskenmeno 07/13. Nyt olen taas raskaana ja varmaan meillä on melkein samoihin aikoihin laskettuaika, mulla 19.6. Tämä raskaus on ollut todella rankka aiempiin raskauksiini verrattuna. Olenkin tuuminut mielessäni...
  18. I

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

Paljon onnea Odottava73:flower: Ja hyvää pääsiäistä kaikille!
  19. I

Odottava73 Jaksamista ja voimia koko perheelle. Redwing blackbird Osaavatko ne Wetterillä asentaa uusia isofix-kiinnikkeitä? Tiedätkö paljonko veloittavat? Meillä on autossa tällä hetkellä neljässä istuimessa isofix-kiinnikkeet, mutta tarvitsisimme vielä tälle viidennellekin istuimelle...
  20. I

MOI! LuckyLucia minkä ikäisiä muut lapsesi ovat? Meillä on täällä täysi kaaos päällä, kun 4 lapsella on yhtä aikaa uhmäikä päällä :stick: Voitte ehkä kuvitella kuinka lystiä täällä on välillä. Vanhimmaiseni täyttää nyt syksyllä 6 ja nuori on nyt 1 v 9kk... Täälläkin supistelee oikein kunnolla...

Yhteistyössä