Hakutulokset

1. dada

Miten saada 1v syömään????

Jos meinaa tukehtua leipään jne. niin keitä esimerkiksi bataattia ihan pehmeiksi pieniksi kuutioiksi joita voi napostella, ne ihan liiskaantuu heti suussa..tai kesäkurpitsaa esimerkiksi keitettynä. Syö itse samalla, näytä lapselle toisinsanoen miten syödään ja kehu välillä kuinka hienosti tyttö...
  2. dada

HUOMIO HELSINKI(Itä-Helsinki/Herttoniemi?), löytyykö n.1v lasten äitejä?

Olisiko sinustakin kiva saada jutteluseuraa itsellesi, ja ikäistään leikkiseuraa lapsellesi? :) Täällä iloisen rempseä 24v äiti ja 1v touhukas tyttö etsivät kavereita kahvittelemaan, puistoilemaan, shoppailemaan, ulkoilemaan jne.. Laitahan yv: tä!:D
  3. dada

Kertokaas jotan keskustelufoorumeita kun täällä on niin hiljaista.

Mä mietin ihan samaa.. :confused:
  4. dada

Millaiset kengät kävelemään opettelevalle talveksi?

dippaduu: Nää on kyllä semmoiset, että uskoisin olevan ihan passelit.. mut noita kumppareita nyt sit mietin, että mistä mä semmoiset kehitän, että tyttö suostuis niitä edes kokeilemaan ilman hillitöntä kiukkua. Jännä, muuten kyllä on ihan täpinöissään kun kengät saa jalkaan.
  5. dada

Missähän vaiheessa kumpparit pitäis ostaa? karvalla vai ilman? Nää näytti typyn jalassa ainakin siltä että sen on helppo kävellä mut mut..voi mua :D
  6. dada

siis näissä on ihan lampaanvilla sisällä. viime keväänä meillä oli Kavat-ensiaskeleet mut talvella ne ei tosiaan mene. Kuomaa ei tytön jalkaan saa.. on niin pullea jalkapöytä että pitää olla tosi tietynmallinen, ja semmoinen missä läppä tms. Noissa ei oo irrallista läppää vaan kun tarran avaa...
  7. dada

Koira G: Kertokaa koiranne nimi ja rotu :)

Rakkaalla lapsella on monta nimeä ;) mutta sekarotuinen, kultsi-labris/rotikka :heart:
  8. dada

Ostin tänään dinskosta kengät pirpanalle (täyttää 1v ) kun löysin sellaiset joissa kiinnitys tarralla, karvavuori ja vettäkin näyttäisivät kestävän..mutta mä jäin miettimään tarviiko se nyt sitten jotkut toisetkin :headwall: :laugh: Kengän pitää olla hirmu tietyn mallinen, että sen saa...
  9. dada

"Maitotutti", onko sellaista olemassakaan?

kyllä se siitä :hug: :)
  10. dada

Tottahan myös on, ettei itkemätöntä pikkuvauvaa ole varmasti olemassakaan :) Mutta jos tuntuu, niin kokeilkaa ihmeessä jotakin toista merkkiä.
  11. dada

Kyllä se varmasti tuosta tasaantuu :) Meidän typy oli parikuinen kun jotain alkoi tajuamaan tutin päälle.. Tunnet kuitenkin itse pienokaisesi parhaiten, ei se tuteista piloille mene :) teet varmasti ihan oikein :flower:
  12. dada

Minkä ikäinen pienokaisenne on? Jos menette pelkällä pullolla ja korvikkeelle, oletko kokeillut vaihtaa korvikkeen merkkiä?
  13. dada

Meillä muuten oli tuota samaa ongelmaa alkuunsa erään lääkkeenkin vaikutuksesta, olisi varmaan ollut tosin ilmankin. Meillä kyllä myös nousi maitoa ihan kunnolla ylös asti, ja oli ilmavaivaa jota cuplaton jne vain pahensi. Auttoi kun röyhtäytteli pitkin syömistä ja masukin täyttyi ihan...
  14. dada

mutta ootko ajatellut ihan läpikotaisin? :) siis mietin vain, että entä kun vauva tottuu siihen, että sieltä aina sitten jotain tulee....?
  15. dada

Minä muistan jossain nähneeni ainakin sellaisen "tutin" johon sai annosteltua lääkkeen.. toimiskohan maidolla? muoks* sen nimi on annostelututti, ja sillä "kuuluu" annostella jtn lisäravinne juttuja... DentoBon | DentoBon+ annostelututti kertokaa toki viisaammat jos muuta tiedätte :)
  16. dada

tietääkö joku hyydykkeistä...

Ihan hyydykekakun päälle vai...? Mä varmaan tekisin ihan niin et laittaisin ohkasia viipaileita siihen ohuelti ja värjäisin vihreällä vettä (sokerivettä tai maustaisin jollain? ) ja siihen sen liivatteen sekottaisin.. tai siis mun mielestä se näyttäis paremmalta kuin ne pienet siemenet...
  17. dada

Mitä eroa on Po.P:n vauvanmallisella talvihaalarilla (95 e) ja lapsen talvihaalarilla (159 e)?

Yleensä vauvan haalarit ei ole niin kosteussuojattuja, niissä on kaksi vetoketjua, kun taas lapsen haalareissa on yksi vetoketju, parempi kosteussuoja ja yleensä kuminauha siinä vyötäröllä. Onhan nuo muutenkin malliltaan yleensä ihan erilaisia.
  18. dada

saako mistään ostettua niitä palloja mitä pallomerissä aina on ?

BR ainakin myy, kahden sävyisiä :) Meillä on oma pikku pallomeri :P
  19. dada

Jos asiat olis menny toisin..

:hug:
  20. dada

Mistä tilaatte valokuvanne netin kautta?

Ifolor. ei montaa kertaa vuodessa tule tilattua mut tuolta saa niin kivoja kortteja kuvista halvalla :)

Yhteistyössä