Hakutulokset

1. dada

Kuumeinen lapsi ja liuta kysymyksiä..

Mä en nyt tiedä luottaakko siihen mitä muut on tehneet (3. päivänä lääkärille ) vai siihen mitä sanottiin, ettei tämän ikäisellä saisi katsoa +-40 asteen kuumetta edes kokonaisen yön yli ja jos kuume ollut alle 2-vuotiaalla yli 39astetta, niin seuraavana pv lääkäriin...voi huoh. ensimmäistä...
  2. dada

tytön kuume pysynyt aisoissa tolla panadol-burana yhdistelmällä, mutta kitisee/itkeskelee n.kymmenen min välein, eli tukala kai olo on tai johonkin koskee.. miten ihmeessä mä sen erotan? :o Herätänkö yölläkin juomaan vai annanko juomaa jos herää??
  3. dada

Syönyt ja juonut on tosi hyvin, juonu reippaasti enempi kuin normaalisti. Itkuinen ja kitisevä on toki, mutta varmaan osasyy väsymyksessä ja toki kuumeessa on paha olla. On ollut tänään ihan normaali, vähän tietysti vaisumpi, mutta kuitenkin touhuava ja leikkivä, ja nauravainenkin on jaksanut...
  4. dada

Soitin terveysneuvontaan siis tuon jälkeen kun nyt myöhään olin antanu annoksen panadolia suun kautta ja kuuma oli puol tuntia sen jälkeen vielä tuon 39,45, sieltä neuvoivat antamaan burana supon lisäks jolla laski 37,1 asti. sanoivat sieltä että jos tolla buranalla ei laske ni sit...
  5. dada

1v lapsella siis nousi tänään kuume ja alenneltiin sitä saamiemme ohjeiden mukaisesti..no nyt myöhään illalla se nousi jo 39,45 ilman mitään muita oireita ja taas alenneltiin saamiemme ohjeiden mukaisesti, laskikin jälleen 37,1 asti. Lääkettä ei kuitenkaan saa antaa ennen kuin aamulla...
  6. dada

Missä saa menemään parhaiten pienten lasten lelut kaupaks?

Siis ihan fisher pricea yms, erilaisia (ja hintaisia ) virikeleluja vauvalle on läjäpäin.
  7. dada

Laittakaas kuvia omista koiraystävistänne!

Tästä se kaikki alkoi.. Sitten se kasvoi isoksi :heart:
  8. dada

Syysvauvat 2009

Heippa! Lillemi: Meillä luovuttiin hoitopöydästä jo kun Nennu oli reilu puoli vuotias. Tyttö alkoi istumaan tosi aikaisin ja sitten hetkisen hoitopöytä oli vaan säilytyskalusteena, eli ei sillä oikein mitään varsinaista virkaa ollut.. vaippaa alettiin vaihtamaan sylissä kun suinkin pystyi...
  9. dada

Kai nää kelpaa jälkkäriks?

hyvä! sit mä uskallan alkaa tekee sitä itse ruokaa... :D
  10. dada

:D
  11. dada

Jopa miehelle? :ashamed: :D
  12. dada

Talvikengät pieneen jalkaan, raivostuttaa turha etsiminen...

hei ootko käyny katsoo Dinskosta kenkiä? me ostettiin sieltä meidän tytölle 1v talvikengät, kokoa 21 :)
  13. dada

Syysvauvat 2009

heippa! hetki vierähti ennen kun tähän koneelle pitemmäksi toviksi olen kerennyt pistäytymään, tai jaksanut :D Meillä opittiin eilen kävelemään, voi tätä ylpeyttä! :) 1v neuvolakin on jo takana ja oikein tomeraksi ja omatahtoiseksi kehaistiin, ruokakin maittaa joten pituutta on saatu 76cm ja...
  14. dada

G: millainen lapsesi on/oli 1-vuotiaana?

Sanoja on oikeissa yhteyksissä hauva,vauva,namnam,oho,nenä, taputtaessaan sanoo taptap ja paijatessa hauvaa sanoo aaiaai :) Sitten on semmoisia "melkein" sanoja useampia :D Meillä vierastetaan vähän jos joku yhtäkkiä todella lähelle tuppaantuu, mutta muuten on kyllä tosi seurallinen ja...
  15. dada

Mä voin aloittaa.. Meillä oli juuri 1v neuvola, jossa pituutta tytölle mitattiin 76cm ja painoa 10,78kg, syntyessään oli 47cm ja 3140g :) Hirmu nopeesti tuntuu aika menevän ohi, juuri oppi neiti eilen kävelemään ilman tukea ja jutteleekin jo joitakin sanoja ja kovasti omaa kieltään...
  16. dada

Mitä osasi Esim. puhuiko jo sanoja, kävelikö vai konttasi jne? Entä minkä kokoinen oli? :heart:
  17. dada

G: Mitä juustoa teillä on tällä hetkellä ns. leivänpäällisjuustona?

Polar 5% tai Kadett 5%..joskus kevyt aamupalajuustoa
  18. dada

Syysvauvat 2009

Heippa! Täällä olisi yksi Syyskuisen taaperon äiti, "Nennu" (Esikoinen, tyttö ) syntyi 25.9.09 ja itse olen piakkoin 24. 1v synttärit ovat juuri ja juuri siis takana päin, ja tämä äiti totuttelee vilkkaaseen ja tosi vahvatahtoiseen prinsessaan. Vieläkö sopii mukaan? :)

Yhteistyössä