Hakutulokset

1. dada

Syynätäänkö 4kk neuvolassa tosiaan seksielämä?

Nykyään 4kk, 18kk ja 4v lasten vanhemmille/perheelle tehdään jaksamista jne kartoittaen semmonen kysely neuvolassa, muutama a4- kokonen lomake jossa seksielämään viittaava kysymys tais olla lähinnä se, onko sitä aikaa parisuhteelle yms..ei siellä kertoja eritellä tai muutakaan "mautonta"...
  2. dada

Lahtelaiset äidit huomio! :)

Heippatirallaa! Lahden suunnalle vastikään ilmaantuneet 24-vuotias elämänmyönteinen ja sosiaalinen kotiäiti ja tomera 1,5-vuotias tytär kaipailisivat seuraa (esim.puistoiluun, hoploppailuun, shoppailuun, kahvitteluun, tai uusiin huvituksiin) ..myös keskusteluseura aikuisten kesken erittäin...
  3. dada

Lahtelaiset äidit huomio! :)

Äiti- ja lapsiseuraa ulkoiluun, hoploppailuun, shoppailuun tai vaikka kahvitteluun kaipailee 24-vuotias äiti 1,5-vuotiaan tyttären kanssa Lahden suunnalta! Laitahan yksityisviestiä niin tutustutaan! :flower:
  4. dada

Miksi ihmeessä joku lähettäisi tällaisen viestin???

Onko miehesi numero saatavilla numerotiedustelusta tms? Jos on, joku on voinut yrittää etsiä jotakin toista, saman nimistä ihmistä? Soittakaa huomenna päiväsaikaan niin, että laitatte numeron pois näkyviltä?
  5. dada

Neuvolassa käynti vain jotenkin jäi, pitäisikö kuitenkin ottaa ennen laskettua aikaa yhteyttä?

sun on käytävä neuvolassa ennen rv.16 mutta toi muuhan on käytännössä vapaaehtoista?
  6. dada

Täältä näkee kuvia naisista painoindeksien kera! Voitte verrata.

miettinyt olen aivan samaa..itestä tuntuu ku pursuisin vaatteista :laugh: Mutta sä olet kyllä kaunis :)
  7. dada

Mun painoindeksini siispä on 25,3
  8. dada

kirjauduin, ni en "harmaile", tässä vielä sivukuvakin Aijaa.com - 7187013.jpg ja niin, mä olen ylipainoinen :D
  9. dada

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

salainen toive: eläs muuta sano..suhde ei ookaan viiden vuoden jälkeen nähtävästi niin täydellinen kuin miksikä sitä ite luulee. paskat on olot, myönnettävähän se on. ja minä perkele kun sitä sit vielä rakastankin.
  10. dada

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Heipähei! Valitettavasti ilmoitan että mut saa totaalisesti poistaa pinosta.. Lähtipä sitten rakastettuni,palvottu, mieheni ja tyttäreni isä jonkun huolettoman vosukan matkaan, koko sen ajan kun ollaan tässä uusiksi kakkosta yritelty, on mies rakennellut rakastuneena orastavaa suhdetta tähän...
  11. dada

Minkä kokoinen maha rv 15?

ei mulla ollut mahaa oikein kunnolla vielä rv 25 tienoollakaan.. päivää ennen mammalomalle jäämistä alkoi kyselee sellaiset, joille en erikseen ollu kertonut, kaikki tuntui luulevan että kevät vauva olis tulossa vaikka syyskuussa se jo putkahti :)
  12. dada

Taaperoiden äidit!Uusia tuttavuuksia vailla :) (Itä-Hki/Herttoniemi)

Heippa! 24v äiti ja 1v2kk tyttö haluaisivat tutustua uusiin ihmisiin ja mahdollisesti saada seuraa puistoiluun, kahvitteluun, ostoksille tai vaikka lenkille :wave: Laitahan vaikka yksityisviestiä :)
  13. dada

Onkos muita, joiden mielestä naisen painon kuuluu alkaa kutosella tai alle?

"siro nainen": kuinka monta isokokoista naista sä sitten olet tavannut, niin että olette ihan päässeet keskusteluun tuosta painosta? mulla ainakin on ylipainoa, juu, mutta ei mun ainakaan tarvii kellekkään mun läskejä selitellä..sillä ne on tullu millä ne yleensä tulee :laugh: Ei kai se huono...
  14. dada

Onkos muita, joiden mielestä naisen painon kuuluu alkaa kutosella tai alle?

tätä mäki mietin..jos on 71 ni ihanko oikeesti maailma kaatuu sit siihen, kun on PAKKO painaa ihan vaik sit 69,9 ettei vaan ala seiskalla :laugh:
  15. dada

Hki/Herttoniemi huomio! Etsiskelen seuraa puistoilemaan, lenkille yms :)

Täällä 24v äiti ja 1v2kk tyttö huhuilevat uusia tuttavuuksia lähimaastosta puistoilemaan, lenkkipolulle, ostoksille, kahvittelemaan tms mukavaa, kirjoittelehan niin tutustutaan! :wave: Laitahan yksityisviestiä :)
  16. dada

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

oikein suuret onnittelut plussanneille!! Ihanaa :) Omaa napaa: Mulla on tänään nyt sitten siispä kp 3/35(-40), en jaksais ootella kun ovikseen mulla vielä niiiin pitkä matka..se kun tapahtuu yleisesti ottaen vasta joskus kp 20-25 tienoolla JOS tapahtuu. Toivon mukaan ainakin tässä...
  17. dada

tyty86 pikaista paranemista sinunkin pienelle :) Mä jo odottelen millon noi hampaatkin taas alkaa nostamaan tota lämpöä ja kiukuttamaan, likalla ei oo vasta kun 9 hammasta joten eiköhän niitä taas kohta pukkaa..tulee aina monta kerralla :) voi luoja miten tukala olo mulla on..jotenkin vihloo...
  18. dada

Huh hurja, kerkesinpäs tänne höpöttämään. Meillä oli tyttö usean pv 40asteen kuumeessa ja lastenpolillakin tuli ravattua kun epäilivät kuivumista, säikähdyksellähän siitä sitten selvis ja paljastui vauvarokoksi tauti. tulipa nähtyä tämäkin..nyt on tyttö alkanut syömään ja juomaan taas omaan...
  19. dada

Heippa, minä täällä taas mukaan tunkemassa :) Oon tossa listassa plussanneissa, kun en tullut tänne pinoon ilmoittelemaan Heinäkuussa enää itsestäni..selkeän plussan jälkeen alkoi silloin siispä sitten kotvasen kuluttua menkat jonkin verran myöhässä, enkä jaksanut paneutua plussan toivomiseen...
  20. dada

Hyvä viikonloppu takana

:flower: Hieno homma, että joku jaksaa olla pirtsakkana :)

Yhteistyössä