Hakutulokset

1. L

Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

Kyllä meillä tuo ukko suunnilleen joka toinen viikonloppu menee enemmän ja vähemmän. Mun mielestä se on jo aika paljon.
  2. L

starwars, en siis todellakaan tarkoita että miehellä mikään alkoholiongelma on :D on kyllä selvinpäin, jos sitä vaadin. Ja kännissä käyttäytyy aina hyvin, eikä örvellä. Osaa lopettaa juomisen jos meinaa humaltua liikaa. Lähinnä ehkä se ärsyttää, että mies ei ole vielä sisäistänyt kunnolla sitä...
  3. L

Hermot on kireällä kyllä koko ajan. Hirvittää itseäkin välillä miten helposti pienetkin asiat saa hermoromahduksen partaalle.. Muita joita hermostuttaa miehen ryyppyreissut? Meillä tappelua heti aamusta, kun herra on tänään lähdössä pikkujouluihin..Okei, ei siinä mitään. Kivahan se on että...
  4. L

Choco coco, joo tuota koiraporttia oon harkinnutkin :) Selkä on vaivannut täälläkin.. eilen menin lattialle makaamaan ja nostin jalat rahin päälle.. Tuntu että alaselkä ois ratkennut liitoksistaan.. Venytti ihan hirveästi tuo pelkkä jalat ylhäällä makaaminen.. Tosin mulla on skolioosi, mikä...
  5. L

Hiulu, lähinnä siksi, että jos vauvaa nostaa sänkyyn yöllä esim. imetyksen ajaksi, ettei tuo karvaturri hyppää vahingossa päälle. On tupannut olemaan aika mustasukkainen jos pidän jotain muuta sylissä, oli se sitten kissa taikka vauva.
  6. L

Hyäkkis, onko noita sun töitä jossain nähtävillä? :) Itsekin kudon/virkkaan lähes päivittäin.. riippuen inspiraatiosta. Paino on noussut kolmisen kiloa, mutta siihen se on sitten jäänytkin..Aamusella vaaka näyttää yleensä kiloa vähemmän. Niin ja sellainen hassunhauska kysymys, että kun...
  7. L

Täällä sukupuolesta sen verran, että itsellä on alusta asti ollut poika-olo.. tosin en tiedä vaikuttaako siihen se, että kaikilla kavereilla ja tutuilla on poikia, niin en sitten osaa tyttöä kuvitella... Tänään oli kyllä aika spookyä, kun äiti kerto, että naapurin tummu (isäni täti), oli...
  8. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Athenais, luota vain siihen digiin :) Onhan noissa testeissä eroa, vaikka miten yrittävät väittää, että yhtä luotettavia ovat... Itse sain apteekin omaan samanlaista viivaa kuin sinullakin ja digi näytti juurikin tuon 1-2 viikkoa.... Ja nyt ollaan rv 13, eilen np-ultra ja siellä se pikkuinen...
  9. L

Tänään oli np-ultra ja oon vaan hymyilly siitä lähtien :) Hirmuisen vilkas pikkukaveri siellä potki ja pyöri menemään <3 Viikkoja on nyt 12+3 mutta vastas 11+3, ja pituutta hurjat 47mm :) laskettu aika siirty viikolla, eli uus la on 31.5... Toukokuun puolella kuitenkin vielä pysyttiin :) WP...
  10. L

Tänään oli tuo neuvola lääkäri ja kaikki oli ok. Vaikkakin petyin hiukan kun ei ultrattukaan tällä kertaa.. Mutta sain ajan niskapoimuun 13.11. :) ja seuraava neuvola on 9.12. :)
  11. L

Mutta voikos siitä sitten tulla karenssia? Vai roikunko automaattisesti työkkärin listoilla ja saan tuet ihan normaalisti?
  12. L

Mulle soitti neuvolan täti tänään, että neuvolalääkäri ois 5.11 :) Työkkäristäkin tuli viestiä (työtön kun oon), että varataanko aikaa vai onko tilanne muuttunut.. Tiiä nyt sitten et pitäiskö sinne ilmottaa, että raskaana ollaan.. Ei varmaan kovin helposti näin lyhyelle ajalle töitä löydy...
  13. L

Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

Hei vaan kaikki Murut! :) Oon monta kertaa meinannut ruveta kirjoittelemaan tänne, mutta sitten oon kuitenkin aina tyytynyt vain seurailemaan sivusta.. :) Nyt päätin ottaa itseäni niskasta ja liittyä mukaan, sikälimikäli listoille mahtuu :) Kaksi kertaa oon ultrassa käynyt ja seuraavan...
  14. L

Madeia, älä vielä lannistu. Mulla plussa vasta 32/30 ja dpo18.. Eikä ollut edes vahva plussa :)
  15. L

Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Hui, minäkin saan vissiin pompata tälle puolelle :) <3 Jännää! LA katsottu netistä laskurilla :) Elikkä 26.5.2014.....lahopää....22v.....K-PKS.........1.lapsi
  16. L

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kädet tärisee! Cb digi ilmoitti päiväpisusta, että raskaana 1-2 !! :heart: Voi kun sen miehen sais sieltä töistä äkkiä kotiin! Hihi!
  17. L

Voi mä niin toivon että ootte oikeassa :D huomenna voisin käydä digin hakemassa, saa ainakin varman tuloksen :) Joko niitä vauvanvaatteita saa ostaa!? :D
  18. L

Huui, niinkö meinaatte? :) :) :heart: kp32 tänään :)
  19. L

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Aamulla apteekin omalla tämmönen :) 12672053.jpg - Image - Aijaa.com Toivottavasti tummuis vielä lisää.. Olin illalla ja yöllä niin varma että menkat alkaa.. Mutta ei onneksi :) Alaselkää särkee ihan julmetusti ja lämpöä on 37,1...
  20. L

Tänä aamuna testattu apteekin omalla tällainen :) 12672053.jpg - Image - Aijaa.com

Yhteistyössä