Hakutulokset

1. L

Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

Tulin mainostamaan että Facebookkiin on tehty uusi ryhmä Toukokuun vauvat 2014 :) Jos täällä vielä kiinnostuneita on. Huomenna RU !! <3 Mieliteoista vielä sen verran, että eilen oli ihan pakko ostaa puuroa. Kaura-riisi puuroa, joka tulee mikrossa 3min :D siihen vielä mustikkakeittoa, nam...
  2. L

Uih, doppleri tuli tänää postissa ja pakkohan sitä oli heti testata <3 Oon positiivisesti yllättynyt miten hyvin se pelittää ja miten helposti sydänäänet löyty, vaikkakin yritin ensin ihan liian ylhäältä niitä kuulostella.. Tulis jo se mies kotiin!! :D
  3. L

Hirmusia mötkylöitä teidän vauvelit jo! Tänään oli neuvola ja meillä painoarvio 285g jos nyt ihan oikein muistan, kun ei neuvolakorttiin merkannut.. Noh, jospa se ottais hirrmusen kasvuspurtin ens viikon rakenneultraan (rupeaa hiukka jännittää kun silloin mieskin näkee murusen ekan kerran<3) :)...
  4. L

Tälle päivälle tuli piristystä heti aamusta, kun sängyssä köllötellessä rupesin mahaa tutkailemaan ja huomasin, että vauvan potkuthan näkyy ihan selvästi jo ulospäin :) Ja ihmettelen kovasti, kun np-ultrassa silloin sanottiin, että mulla ois istukka edessä mutta kuitenkin tunnen vauvan...
  5. L

Täälläkin tehty kirpparilöytöjä, viime viikolla Gracon telakallinen turvakaukalo 40e, tosi hyvä kuntoinen! Ja tänään 5e Emma- sitteri, sekin kuin uusi :) Kaverillekin hehkutin, että on nuo kirpputorit vaan pirun hyvä keksintö :) Seuraavaksi metsästämään vaunuja...
  6. L

Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

Ihanaa lukea noita teidän RU-päivityksiä :D Vielä pitäis alle kolme viikkoa malttaa.. Eilen illalla tuleva isukkikin tunsi monotukset <3 Oli hämmästyneen/säikähtäneen innostunut.. "Hyi! Kyllä sielä on joku!" :D Potki itseasiassa ensimmäistä kertaa niin, että tuntui oikeasti selvästi myös...
  7. L

Ihanaa Joulua kaikille mammoille ja muruille! :heart:
  8. L

Poksista 16+0 :) Tää mun maha on jo hirmusen kokonen! Tosin jostain luin, että lyhyillä naisilla (itse hurjat 157cm) rupeaa maha näkymään aikaisemmin, kun ei ole tilaa kasvaa kuin eteenpäin :D Onko täällä muita persjalkaisia? :D
  9. L

Liitoskipuja eilen ja tänään, eilen meinas jalat lähteä alta kun repi niin julmetusti.. Ja tänään kun menin neuvolaan rupes vasemmalla puolella alavatsassa/nivusessa kiristämään niin ettei meinannut pystyä kävelemään. Neuvolassa kaikki hyvin, pikkunen imi peukkua niin että ultrassakin näki...
  10. L

Maitoa tulee ihan pari tippaa jos oikein lypsää, tosin tuli jo ennen raskautta, edellisestä keskenmenosta lähtien. Ja kuppikoko on kasvanut ainakin koolla, tosin tuntuu että liivit ahdistaa ja puristaa, eikä niitä tahtois pitää ollenkaan :D Enkä kyllä pidäkkään, jos en kotoa ole minnekkään...

Yhteistyössä