Hakutulokset

1. L

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyvä että joku muukin näkee. Tässä tulee jo vainoharhaiseksi :D toivottavasti tuosta viinistä vain ei nyt oo suurempaa haittaa :unsure:
  2. L

Eilen sanoin miehelle että saa tuoda mulle viiniä jos en oo paksuna. Testasin negan ja viiniä join aika monta lasia eilen. Ihmettelin kuitenkin kun ei päähän noussut ja aamulla ei krapulasta tietoakaan vaikka normaalisti suuta kuivaa jo saunakaljasta. Päätin siis testata uudestaan, kun heräsin...
  3. L

Heipsan! Mäkin käyn vihdoin huomenna testin hakemassa. Oireita tullut tänään lisää. Ajelin 100km porukoille niin loppumatkasta rupes töyssyt tuntumaan epämukavilta alamahassa ja koko päivän vihlonut. Ja pöydästä kun nousin vauhdilla niin repäisi..niin ja ihme hajut ottaa nokkaan! Suihkussa...
  4. L

Eihän ne kaikilla kipeydy. Itsellä oli nännit esikoisesta ihan järkyn kipeät, siitä tiesin jo ennen plussaa että paksuna ollaan.
  5. L

Mulla on niin raskaana oleva fiilis. Miten tässä malttaa olla vielä pari päivää testaamatta? Mun tuurilla ne menkat siellä vain kummittelee, kun alamahaa ja selkää jomottelee. Eilen tuikki aika kipeesti ja aivastelin koko aamun ihan hulluna. Väsymys on ihan järjetöntä ja nukun tosi sikeesti...
  6. L

Mä plussasin esikoisesta tosi myöhään, olikohan peräti dpo19, että elähän hättäile :)
  7. L

Heipparallaa taas! Viimekertainen olikin pillereiden aiheuttamia oireita ja niistä tarpeeksi saaneena jätin pillerit kokonaan pois ja päätettiin miehen kanssa ruveta yrittämään toista lasta :) Lopetin pillerit viime kuussa, tosin yrittäminen aloitettiin vasta reilu viikko sitten. Tässä vain...
  8. L

Tässä tämän aamuinen, en kyllä ite osaa sanoa onko täsaä jotain vai ei, silmät niin sekaisin tihrustamisesta. http://aijaa.com/C1OKvs Jos vain soittaisi neuvolaan ja pyytäisi päästä verikokeisiin
  9. L

Stefaminelle pillereitä söin ja lopetin kesken laatan, kun rupes raskausoireet vahvistumaan. Tyhjennysvuoto alkoi lauantaina ja loppui eilen..eli ei mitään havaintoa :LOL: Ja kun harvoin miehen kanssa touhuillaan (1-2vk välein) niin tämä kaveri on kyllä erityisen itsepäinen jos nyt tosiaan on...
  10. L

Mun edellinen viesti näemmä ohitettiin kokonaan, mutta tässä nyt jokatapauksessa kuvaa tämän aamuisesta testistä, tuo ylempi: http://aijaa.com/mAEfsi Että ollaanko tässä nyt kuitenkin ehkäisystä huolimatta paksuna? :cautious:(n)
  11. L

Hei! Minä lykkään itseni nyt tähän ketjuun, kun en oikein osuvampaakaan paikkaa asialleni löytänyt. elikkäs: oon syönyt Stefaminelle pillereitä nyt muutaman kuukauden ja aina ajallani ottanut. Pari viikkoa sitten kuitenkin ilmaantui kaikki mahdolliset raskausoireet, lämmöt koholla, palelee...
  12. L

Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

Oho, onpas pitkä aika kun oon viimeks tänne kirjottanut... :) Tänään oli mullakin viimein sokerirasitus, joka ei menny ihan putkeen.. Alkuun kaikki meni ihan hyvin, eikä se litkukaan nyt niin pahanmakuista ollut, mitä olin kuvitellut. Väljähtänyttä kokista, ehkä vähän väkevämpää. Puolisen...
  13. L

Mä oon kyllä päivistä ihan hitoksee sekasin... Oli tosiaan se neuvola tänään, eikä eilen :) Sain kelan lappuset, saa vihdoinkin sen äippäpakkauksen tilata :) Hienosti oli pikkunen kasvanut, 613g jo :) Ja äipälläkin painoa tullut hienosti reilu 700g/viikko.. huh... Mut vaaka nyt näyttää mitä...
  14. L

Tuo tukivyö vois olla mullekin hyvä, kun muutenkin jo notkoselkä ja maha alkaa pikkuhiljaa painaa... :) avantasia itse ainakin päättelen, että missä tuntuu kovimmat töytäisyt, siellä on jalat ja toisessa päässä kädet :D Eilenkin illalla nukkumaan mennessä itsekseni naureskelin, kun tyyppi...
  15. L

Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

Rupesin tuota liikunta asiaa tosissani miettimään ja lueskelemaan.. Edessä olevasta istukasta varoitellaan niin hirveästi, ettei raskasta liikuntaa saa harrastaa... Mikä sitten luokitellaan raskaaksi liikunnaksi? Ja tosiaan kun en ole koko raskauden aikana juurikaan liikkunut ja nyt haluaisin...
  16. L

Täällä painoa on tullut 4-5kg, ota tuosta nyt selvää, kun vaaka näyttää eri lukemaa joka kerta kun siihen nousee :) Liikunta on jäänyt tosi vähiin, hyvä jos kerran päivässä käyn pihalla pyörähtämässä.. Mutta tänään otin itteäni niskasta kiinni ja pyysin anopin lenkkikaveriks.... 3,6km...
  17. L

Varmaan aikalailla paikkakuntakohtasta, koska mä ainakin oon ollu siinä luulossa, että tuo sokerirasitus on pakollinen ja tehdään kaikille.. Mutta nyt kyllä tosiaankin meinaan sanoa, että en varmaan mene, jos ei oo mitään syytä epäillä diabetesta :D Hankintoja sen verran, että tilattiin...
  18. L

Muakin jännittää tuo automatka sairaalaan, välimatkaa 60km, enkä kuitenkaan haluais liian aikaisin lähteä sinne makoilemaan, vaan yrittää olla kotona niin pitkään kuin mahdollista.. Mutta luulen että säikähdän jo ensimmäisiä supisuksia :D Mutta onneksi tässä on aikaa suunnitella :)
  19. L

Mulla on taas ihan päinvastanen reaktio noihin synnytyskertomuksiin :D Telkkaristakin on pakko katsoa kaikki mahdolliset synnytysonjelmat kun ne on niin mielenkiintosia! Tulee itsellekin hinku jo päästä synnärille kärsimään :D En jaksa murehtia mistään riskeistä tai ongelmista, vaikka...
  20. L

Rakenneultra takana :) Kovasti odotin tuota sukupuolen paljastamista, eikä kätilö meinannut edes kertoa.. Oli vielä hämmästyneen kuulonen kun kysyin. "Ai te haluatte tietää?" :D Mutta meille kävi juurikin noin kuin hiulu mainitsi, että tyyppi piti visusti jalat ristissä ja oli vielä...

Yhteistyössä