Hakutulokset

1. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Santso Kiitos! <3 Mieli on kyllä itelläkin aika pessimistinen. Voi kai alkaa ajatella niin, että tilastollisesta näkökulmasta katsoen me voitais seuraavalla kerralla vaikka onnistuakin! :) Mulla vähän auki vielä, että ottaisko syksyllä lapsettomuuspolille yhteyttä vai ei. Oltiin siis jo...
  2. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Santso Eikä, ihan kamalaa.. Oltiin tuolla tammikuisissa samaan aikaan, ihan kohtuutonta että sua on taas kohdannut tollanen pettymys :’(
  3. sabs

Toiveissa vauva 2021

Mäkin voisin tänne tulla jo esittäytymään, kun näitä ketjuja oon kohta pari vuotta lueskellut mutta en vielä tähän kirjottanut! :D Täällä vaikuttaa olevan niin hyvä henki ja vertaistukea tässä todella kaipaa. Oon myös myötäelänyt teidän monen iloja ja suruja täällä! Taustasta sen verran, että...
  4. sabs

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Santso No huonon tuurin piikkiin kai menee, edellinen oli tuulimuna ja nyt tämä... Kolmannen jälkeen sit selviteltäis. Syksyllä voidaan ottaa yhteyttä lapsettomuuspolille kun me oltiin jo jonossa sinne, lääkäri sit katsoo olisko jotain mitä vois tehdä vai yritetäänkö luomuna. Huomenna pitäis...
  5. sabs

Mua nyt alkoi mietityttää että uskallanko tehdä tän kotona kun sikiö jo 9+0 vai pitäisköhän kuitenki mennä osastolle..?
  6. sabs

Meidän pienen sydän oli lakannut lyömästä 9+0. Tyhjennyslääkkeiden ottoa tässä odotellessa :(
  7. sabs

Tammikuiset 2021

SAA POISTAA LISTALTA. Meidän pienen sydän oli lakannut lyömästä 9+0. Toivon kaikille teille vilpittömästi onnellista odotusta ja terveitä pikkuisia <3
  8. sabs

Jaaha meikäläinenki on takas täällä. Eilen rv 9+4 alko verenvuoto ja tänään vatsakrampit, ei tule tammikuista meille. @Loree Mulla meni tuulimunassa vuodon alkamisesta 2vko siihen että raskaustestissä oli enää ihan haalea viiva ja samana päivänä gynellä todettiin että kohtu on tyhjä ja...
  9. sabs

Tammikuiset 2021

Edelleen verta pyyhkiessä.. Ja kaikki vähätkin raskausoireet on kyllä aika lailla hävinneet. Huomenna meen lääkäriin mutta eiköhän tää ollut tässä, vähän liian hyvin muistissa edelliskerralta tää..
  10. sabs

Tammikuiset 2021

Ja just kun kirjotin ton niin pyyhkiessä tuli jotain vaaleanpunaista paperiin :/ vatsaakin nipistää... Nyt kyllä huolestuttaa, kun viimeksi keskenmeno alko just vaaleanpunasella vuodolla.

Yhteistyössä