Hakutulokset

1. miu84

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Daniela mä loptin testailun. Kyl se ovis oli jos oli ollakseen :D Pahoittelut et ei kellään tärpänny :/
  2. miu84

Daniela edelleen aika samoissa merkeissä. Eilen oli aika kivan näköstä puolikasta viivaa jo tulollaan ja si se taas vaan katos! Olkoon ihan sama. Ei tässä vaiheessa kiertoo enää mitään ovista kuitenkaan tule. Black cat tossa alkukesästä. On tässä senkin jälkeen jo kolmisen kiertoa ollut. Niin...
  3. miu84

Juu se on tosi raskasta kun alkaa aatteleen tota muun maailman raskautumista. Vauvoja on joka puolella. Kaupungilla, tutuilla, töllössä ja netissä näkee joka päivä jonkun videon jostain sulosesta ja hassusta taaperosta. Ei tunnu reilulta ei. Mietin e kovin pitäiskö lähteä lääkärin pakeille...
  4. miu84

No sovitaan nyt oman mielenterveyden vuoksi, et ne ei oo ne ennenaikaiset vaihdevuodet ;) Juu ei muuta ku huomenna hakeen uus paketti risuja ja pissaa rasiaan!
  5. miu84

Onnea plussanneille. Kiva että jossakin on hyviä uutisia :) Pahoottelut negoista poppoo. Ehkä vielä edes joku kuuluu siihen pieneen prosenttiin jolla vaan näkyy myöhemmin. Daniela täällä ihan sama juttu. Neljänä päivänä ovistestin tehny ja kahtena ekana oli jotain haaleaa. Nyt ei mitään...
  6. miu84

Daniela samaa mieltä et ainakin toinen osapuoli on stressitön eikä välttämättä ajattele harrastavansa ajoitettua panelointia :D Me voitas mennä siihen dieetit vaihtoon juttuun jos mää saisin muutaman lisäkilon ja sä pääsisit eroon :P Täällä on seesteistä. Ovikseen vielä vajaa viikko, joten...
  7. miu84

Kiitos hei kaikille sympatiasta. Oon käyny kyl lueskeleen, mut ollu vähän sellanen tyhjä fiilis niin ei oo tultu kommentoitua. Nyt alkaa taas olla vähän parempi mieli. Karoliinaska täällä toinen kukkakeppi! On ihan hirmu vaikee koittaa saada painoa nostettua. Ei tartu ja mun annoskoko on...
  8. miu84

Mulla on päivän jäljessä. Eli nyt 30/28 dpo14 menossa. Eikä mitään. Eilen tein nega testin. Ei menkkoja, ei tuntemuksia :/
  9. miu84

Daniela mua taas harmittaa jotenki noi negat enemmän. Mä oon ton ovian kaa ollu ny tunnollinen, mut voi joutua siitä et vasta aloitin sen tässä kierrossa. Lennis meillä pisin aika on yleensä 1-2 viikkoa. Oikeestaan ihan kiva kun joskus harvoin on omaa aikaa! Black cat kiitos tsempistä :)...

Yhteistyössä