Hakutulokset

1. miu84

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tiiketiankalle onnea! Black cat samaa tässä suunnitellut. Pääsis tietämättömyydestä eroon. Daniela en o havainnut koskaan mitään PMS oireita. Paitsi et mies tuntuu olevan kiukkusempi :D Olen tässä alkanut pohtiin et kärsinköhän ovulaatio ongelmista. En oo bongannu sitä ny kolmeen...
  2. miu84

Huh, ihan kaameeta kun ajattelee et ihanaa kun ei oo ainoa jolla on vaikeuksia saaha sitä lasta. Kaikille sen ilon kuitenkin soisi... Daniela, Merope, Iitukka ja Viljonkka, on tää kovaa. Liian kovaa välillä :( Meinaa usko loppua aika ajoin. Alkaa jo ajatteleen et on se lapsi sellanen...
  3. miu84

Heippa kaikille ja ihan ekana isot onnittelut kaikille plussanneille! Oli jo aikakin täällä alkaa plussia tulemaan! Toivotan hyvää raskausaikaa :) Mustikk4 kai sitä koittaa olla ajattelematta kuinka kauan on mennyt. Olen päättänyt alkuvuodesta hakeutua hoitoon. Kattoo si missä mättää... Olen...
  4. miu84

Ja taas säästyi testit. Eilen illalla alko tuhruileen ja tänään si kp1. Et silleen, voihan pyllyreikä sanon minä!
  5. miu84

En testaa, en testaa, en testaa... Vielä ei mitään näy.Ovia väittää et menkat alkas vasta maanantaina. Uskon oviaa, enkä testaa!
  6. miu84

Eihän se silti paha oo miettiä vaihtoehtoja kunhan ei liikaa ala murehtiin kaikkia mahollisia ongelmia :)
  7. miu84

PikkuPöllö voihan se olla vaan tosi huonoa tuuriakin. Tiedän kyl tunteen sinällään... Itellä oli puoltoista vuotta yritystä ja sit ku lopulta tuli plussa niin kohdunulkoinen. Otti kyl sielun päälle. Ja sen tiedän et jos viel joskus plussa tulee niin alkuun siitä en osaa varmana iloita...
  8. miu84

Pahoittelen MamaBoo. Toi on kamalaa.Koita jaksaa :(
  9. miu84

Juu olenhan mie. En koske testeihin, niin olen mielessäni kovinkin raskaana :) Jos tiistaina sit herätän itseni todellisuuteen... Ikävä kun kaikki ny joutu uudelle kierrolle :(
  10. miu84

Kicumisu en ees ala puhuun kahvista. Niin hyvää se on ja varmana pienempi paha :D Pahoittelut Black ja tilulilu, ei tohon pettymyksen ihme kyllä totu. Päin vastoin, tuntuu aina vaan vaikeemmalta. Ihan sama mitä prosentti mantraa itselleen hokisi :( Lennis se on se eka kolme päivää pahimmat...
  11. miu84

Ei oo vielä tän kuukauden tärppiä näkynyt. Oltas me ny voitu ees yksi saaha... Kiva et on tullut uutta verta tänne :) Tulkaa listoille mukaan kun on niin lyhyt seurattava nykyään... Täällä jo kuvittelen ittelleni raskauspahoinvointia. (Koska ny hieman etoo niin eihän se voi olla muutakaan...
  12. miu84

Voi Lennis :( Ei ole kiva kuulla huonoja uutisia. Onneksi tää on kuitenkin jotain mihin nykylääketiede pystyy auttamaan! Toivottavasti pääset pian hoitoon. Aina välillä mietin muutenkin kuinka moni jäisi ilman lapsia jos ei tuo lääketiede olisi apuna... Ihanaa asua hyvinvointi valtiossa.
  13. miu84

Mä syön kanssa ihan multivitamiineja niissä on sitä foolihappoakin. Ja sitä gelee. Sehän on kanssa yhenlainen vitamiinipommi :) Si jos joskus onnistaa niin kuuntelen neuvolantätien vinkit...
  14. miu84

Mulla oli kaa joku vuos sitten erikoinen pari kuukautta. Tuli kolmet menkat vajaa kahen kuukauden aikana. Syytä tälle ei koskaan löytynyt ja sen jälkeen ollu normaalia... Mistäköhän tuo sulla Lennis johtuu?
  15. miu84

En tiedä onko täällä tarkoituksella odotettu. On vaan mennyt myöhään että ollut ajankohtaista :) Toi 17% on kyl pieni luku. Pitää vaan oottaa kai. Ainakin sillon kun oli leikkauksessa ne vakuutteli et paikat olis sellaset kun kuuluukin. Ei vaan jaksais...
  16. miu84

Peek a boo ei me ikävä kyllä olla plussanneita. Toivomme vaan olevamme :) Onnea kovasti plussastasi joka tapauksessa! Toivottavasti kaikki menee hienosti :)
  17. miu84

Kumman pitkiä vuotoja teillä ollu?! Mulla nyt jo oileestaan lopuillaan. En tiä onks näin lyhytkään ihan normaalia... Tää on taas tällanen henkinen idiotismi, mut jos tilaan ison kasan testejä, niin onko se manaus niiden tarpeesta. Oon tähän asti aina elelly toiveessa et enhän mä ny tätä yhtä...
  18. miu84

Joo sieltähän ne saapui 1/28 siis... pitääkin harkita jos netistä tilailis. Tässä kierrossa säästyi tikut.
  19. miu84

Mistä te tilailette noita halpoja testejä? Nyt on outoo. Mulla on aika säännöllinen kierto ja tänään ollu menkkamaista tuntua alavatsassa ja ihan pientä haaleaa paperissa kun käy vessassa. (Ja siellähän tietty ravaan alvariinsa ihmettelemässä) Ei tosiaan vielä pitäis alkaa. Kuin ny näin...
  20. miu84

Mulla vanhemmat tietää. Tuli silleen vahingossa pakon edestä julki kun tarttin leikkauksen jälkeen kyydin sairaalasta ja miehellä kun ei oo korttia, niin pakko soittaa äidille. Olisin kyllä mielummin kaa ilmoittanut iloisempia uutisia :( Mut nyt on parempi siinä mielessä et äiti on lopettanut...

Yhteistyössä