Hakutulokset

1. miu84

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Hei kaikki. Tulen toiveikkaana tänne kurkkaamaan, vielä en uskalla kyllä asettua... Taustalla yritystä 11.2013 asti. 2015 yksi kohdunulkoinen raskaus. Nyt tuli elämäni toinen plussa! 16. päivä käydään katsomassa missä lymyää... Tällä hetkellä kaikki tunnetilat mukana... Pelkään että joku...
  2. miu84

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Ai ja tuohon alkoholikeskusteluun sanoisin, et oon juonu viimeaikoina punkkua sillon tällöin :) Glögikausi... Muuten aina oon ollu aika maltillinen alkohoöin kuluttaja.
  3. miu84

Heippa kaikki! Tulin kertomaan kuulumisia. jättäydyin tala-alalle hyvän aikaa sitten. Takana on siis yksi kohdunulkoinen... Minullahan alettiin lapsettomuutta tutkia jo aikoja sitten, mutta lapsettomuustutkimuksiin ei päässyt kun löytyi kaikkea muuta mitä piti alta hoitaa pois. Pahin oli...
  4. miu84

Heippa kaikille. Piti tulla pitkästä aikaa kurkkaan mitä teille kuuluu. Ikävä oikeestaan huomata, että tuttuja nimiä vielä mukana :( Mukava huomata myös muutamat plussat ketjussa viimenäkemältä! Onnea teille! Täällä ei kurjuutta kummempaa. Kilpirauhasen tasapainottelun takia ei vieläkään...
  5. miu84

Mää tulin vaan ilmottaan että uudella kierrolla ollaan. kp6. Vähän tympäsee ny kaikki, ei jaksa oviaakaan täytellä. Oottelen nää kilppari jutut ny ensiks ja kattelen si taas. Niistäkin vielä ihan pihalla. En ees tiä mikkäne pielessä olleet arvot on. Selvinnee si alkukuusta kun pääsee tarkemmin...
  6. miu84

Noniin. Ensimmäinen vika löytynyt. Kilpirauhasen liikatoiminta. Pitää kuulemma hoitaa se ensin ja sit jatketaan...
  7. miu84

Heipodei vaan kaikille! Juu ei tässä muuta kun hiljaiseloa. Nuo huonommuuden tunteet ei mullekaan ole vieraita. Järkeilen ne kyl tehokkaasti aina pois... Täs taas tuloksettomasti ovista tikutellut. Ei näy ei tunnu. En mä kai ovuloi lainkaan. On muuten yhen päivän jäljessä lisran kp:t mut...
  8. miu84

Sekopuolinen mitä tohon nyt voi sanoa... No, toi PCO taitaa olla yleisin ongelmistasi, eikä ainakaan yksistään ole vielä lapsettomuustuomio. Toki vaikeuttaa lapsen saamista... On kai se hyvä että löytävät nyt ongelmakohdat joita voi lähteä hoitamaan. Älä vielä luovuta. Vaikka tie onkin nyt tosi...
  9. miu84

Sekopuolinen ihan perseestä toi sun tilanne :( ihan kun pelkässä lapsen saamisen vaikeudessa ei olis tarpeeksi kestämistä. Si kauheet kivut vielä päälle. Koita jaksaa joo, pakkohan se, eihän siinä vaihtoehtoja sulle ole jaettu :cry: Pikkupöllö kovasti toivon että se olis nyt tukevasti kyydissä...
  10. miu84

Mustikk4 ja millimolli85 täälläkin alotettu lomakassan keräys :D Pakko saada jotain ihanaa odotettavaa! Kohde ja ajankohta ei vielä tiedossa, kunhan on vaan tulossa. Tuon ajan varasin ihan kunnallisesta. Ei mulla ole varaa yksityiselle. Ensin kuites vaan omalääkärille ja siitä sit eteenpäin...
  11. miu84

Ihan pikanen kp1...
  12. miu84

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Sekopuolinen tervetuloa takaisin. Toivottavasti nyt tärppäis niin välttäisit operaation! Vauvan sukupuolesta... kyllä mä sen haluisin tietää. Ensisijaisesti toivon tyttöä, joten pojan sattuessa tarvitsisin hetken sopeutua ajatukseen :D Ja varmana...
  13. miu84

Pahoittelut negasta mustikk4 ja blackcat uudesta kierrosta :( Mä olen vastannut kaikkiin vauvakyselyihin vaan et ei se oo aina niin helppoa. Se on riittänyt. Kyl muutamat tietääkin ja oon yllättynyt kuinka moni tietävä on kertonut omista vaikeuksistaan samalla saralla. Mitä kuunnellu tuttuja...
  14. miu84

Tilulilu wau! Olipahan ylläri :) Mä itseasiassa en laittas kaksosia pahakseni. Oon aina halunnut kaksi, joten siinähän ne menis samalla! Ja oisivat toisilleen seurana ja kaverina :) Onnea vielä kerran! Tarttee vissii käydä ostaan lisää tikkuja :D
  15. miu84

Nyt kaipais vähän muiden kokemuksia. Tuo ovis tikuttelu. Kp11 oli sellainen haalea viiva joka siitä si vaan haalistunut. Ei enää ees näy. onko teillä muilla piirtynyt tikkuun jonkinlaisia viivoja vaikka ovista ei olis ollu? Tai onko tullut ns.toista aaltoa? Mä en tajua näitä :D
  16. miu84

Lennis ihanaa et plussa vahvistuu! Tosi kiva kun tässä nyt välillä kauemminkin odottaneita onnistanut :) Lillans onpa kurjaa :( kyllä se siitä vielä, pakkohan sen on! PikkuPöllö surku sinneki ku uutta kiertoa pukkaa. Tilulilu ihan varmasti normaalia ettei pysty rentoutumaan ennen kuin saa...
  17. miu84

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Pitää koittaa ottaa mallia ja asennoitua vaan joulua varten. Ehkä sit ensijouluna... Pahottelut lallastiinalle menkoista ja Lennikselle negasta. Täälläkin tylsiä uutisia, vähän etuajassa kp 1 / 28 eipä tartte tyhjää taas jännätä...
  18. miu84

Lennis jäin tota sun epäonnista lääkärikertaa miettiin. On kyl kurja jos tilanne nyt "jäädytetään" hoitojen suhteen tuulimunan takia. Onko mahdollista saada edes toista mielipidettä? Tuliskohan mullekin sama odottelu tuomio kerta oli kesällä se kohdunulkonen... kannattaako ees yrittää vielä...
  19. miu84

Ja PikkuPöllön vanavedessä minäkin päivittelen kp1/28. Tää oli ny pikavisiitti. Nyt hierojalle!
  20. miu84

Ovia on täälläkin menettänyt hohtoaan. Tuntuu et välillä vaan todistan sen avulla miehelle et se on kyllä saanut runsaasti rakkautta vaikka muuta joskus väittää :D Ehkä se ei ollut sen sovelluksen tarkoitus? Infinity mä oon kans joskus miettiny jotain ajoitus juttuja mut siitä on jo aikaa. Nyt...

Yhteistyössä