Hakutulokset

1. L

ONKO vm.-76

Täällä yksi :wave: Poika kolmen viikon kuluttua vuoden. Perheessä myös iskä vuosimallia -77 ja kissaneiti 5,5v. =)
  2. L

Änkytyksestä

Moikka! Meidän 1v.10kk pojalla alkoi eilen ihan yllättäen änkytys,joka jatkuu myös tänään. Meidän mielestä ei ole tapahtunut mitään erikoista, mutta änkytyshän on aika "tavallista" vissiinki.On kyllä oppinut puhumaan kahden kuukauden sisällä ja sanavarasto huikea, apinoi kaikkea mitä puhutaan...
  3. L

Toukomammat 04!!

Poika syntyi 4.5.04 Tayssissa. Tampereella asustelee meidän perhe, minä 28v, mies 27v, kisu 5v ja poika kohta jo 11kk!! :heart:
  4. L

Tampere meeting

\ Hui! Pelottelet tolla tavalla :o Jos mä oon paikalla nin voin olla ihan näin :)
  5. L

montako lasta?oma ikäsi?

1 lapsi, toinenkin olisi tervetullut. 28vee vielä reilun kuukauden.. :D
  6. L

montako lasta haluatte???

Ainakin toisen vielä haluaisin. Mies sitä mieltä, että yksi riittää, mutta ehkä jo vähän ruvennut lämpenemään toiselle.. :D
  7. L

Tampere meeting

Voitais mekin pojan kans yrittää tulla mukaan, jos ei muuta ole sillon :wave:
  8. L

ulkoilugallup

Yleensä päikkäreiden jälkeen käydään kävelyllä, noin tunnin lenkki.Joskus illalla toinen kävelylenkki että iskäkin pääsee mukaan. :wave: Ei ihan joka päivä tosin käydä, jos on ällö ilma niin pysytään visusti sisätiloissa! :whistle: :whistle:
  9. L

Onko kokemuksia neurologisesta?

Kysyn "Taaperoiltakin", kun teillä jo enemmän kokemuksia, eli: Vauvalla heijasteita ja kehitys poikkeaa joissain suhteessa n. 2 kk ns. normaalista. Odotamme kutsua neurologiselle ja nyt mietityttää, että miten siellä tutkitaan. Onko jollakin kokemuksia?
  10. L

1976 mammoja huhuu

Täällä kans -76! Poika syntyi toukokuussa -04. ;) Ja Mansessa asustellaan!
  11. L

onko kukaan tyytyväinen kuparikierukkaan?

Mulla huonoja kokemuksia. Kierukka laitettiin viime heinäkuussa, ekat menkat tuli pari viikkoo myöhemmin. Menkat on muuttunut epäsäännöllisiksi 28-31päivää kierto, eli joutuu 28 päivän tienoilla alkaa kantaa sidetarpeita mukanaan., kun ei varmaa koska alkaa.Muutaman ekan päivän vuoto aika...
  12. L

Paras ehkäisy ja miksi?

Ei ainakaan kuparikierukka!!! Menkat muuttunut ihan karseiks, kestää viikon ja vuodan kuin seula!! Varasin just ajan kierukan poistoon, ehkäisyrengasta aattelin kokeilla seuraavaks.
  13. L

minkä kokoisia lapsenne ovat olleet syntyessään?

3400g ja 49 cm oli mun poika :heart:
  14. L

G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

Mä ehdin just täyttää 28v.
  15. L

G: KOULUTUS/AMMATTI?

Yo-merkonomi on koulutus ja toimistosihteeri ammatti. Mies cnc-koneistaja ja oman alansa hommia tekee. =)
  16. L

Tampere ja 15.1

Mäkään en pääse. Harmi! \|O
  17. L

lapsi ja pituus & paino

meillä on kans isokokoinen poika.5-vuotias ja pituutta 123cm paino noin 27 kg. Harmillista on se, että häntä kohdellaan usein koon, eikä iän perusteella!!
  18. L

minkä kokoisia lapsenne ovat olleet syntyessään?

Poika oli 3400g ja 49cm :wave:
  19. L

G:minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Poika tänään tasan 8kk :hug: Minä 28 ja mies 27. :heart:

Yhteistyössä