Hakutulokset

1. Ä

Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

milas meillä kans kipeä rintama liikkuu (itse manasin asian kun neuvolassa mainostin, miten terveitä me ollaan oltu).. :stick: ensin kuopus alkoi yskimään miehen kanssa, sitten esikoinen ja myös minä, eli koko pesue flussassa.. :snotty: ittellä alkaa tänään rv 30!! jestas miten aika juoksee...
  2. Ä

~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

repalle kauheasti onnea!! aika hurja tilanne, mutta onneks kaikki meni kuitenkin hienosti.. :) ja onnea pienelle pojalle.. :heart: tänään siis rv 30 täynnä, ja siis nyt nähdä miten alkaa arvojen alamäki (tietenkin toiveissa ois et pysyis hyvinä).. :) en nyt keksi mitään älykästä...
  3. Ä

flower ja tässä kun mietin taakse päin, niin siis mulla oli viime odotuksessa (kuopus 1.v.) uupumusta ja muita oireita (kävin siis rasituksessakin, mut se oli paljon aikasemmin, rv 20 suunnilleen).. sanoin sitten viikolla 30 asiasta lääkärillekkin; mutta se kaivoi rastiruutuun paperin esiin...
  4. Ä

mä kans noudatan neuvolasta saatua (hiilareilla varustettua diettiä), ja täytyypä sanoa että en ole voinu yhtä hyvin pitkään aikaan;mä oon tosi virkeä ja energinen.. :) mä eilen ohi menossa näin neuvola tätin, ja se kyseli noista sokereista ja kun kerroin että oudot oireet on kadonnu täysin...
  5. Ä

sinnolos tervetuloa mukaan sokeri-pihiin elämään.. :wave::wave: mä ihmettelen miksi sun neuvolalta ei ole tippunut tietoja koskien diagnoosia; koska mä sain tämmösen hus:in julkaseman potilasohjeen rd:stä ja sen ruokavaliosta ja hoidosta.. ?? siis ja noista arvoista (kopsaan tosta paperista...
  6. Ä

Kuinka tärkeitä rutiinit teidän perheessänne?

niin minäkin, ja meillä se onkin tarkkaa kun 5.v. keskittymisen/tarkkaavaisuuden häiriöitä (joten rutiinit tuo tasa-painoa arkeen hyvin; ja useimmat asiantuntijatkin suosittelee).. :) mutta siis sekin on vaan yksi tapa toimia, ja jos teillä toimii asia noinkin ettei rutiini niin tarkka ole, ei...
  7. Ä

Jaha, meille valitettiin sitten metelistä. :(

vaikea kysymys täytyypä sanoa.. no siis kaikilla on kuitenkin oikeus päivä aikaan; olla, asua, tietenkin ihan normaaleissa mittasuhteissa.. :) mutta siis ainahan joku jostain valittaa, mutta minua itseäni (kerrostalossa asunut aina); ei oikeasti haittaa lasten itku, kiukku; eikä sekään vaikka...
  8. Ä

commanderille isot onnen halit päivään!! :hug: no mä taas en laske hiilareita ollenkaan, vaan toteutan sitä neuvolasta saatua rd-diettiä (mihin siis kuuluu hiilarit myös).. :) mut en sitten tiedä miten tämä tilanne tulee sitten menemään eteenpäin, ensi tiistaina on diabeteshoitajan kanssa...
  9. Ä

allie kuuluu kuvioon että suppari harjotukset alkaa ajoissa, jos on jo lapsia entuudestaan.. ikävä kyllä.. itse siis odotan kolmatta ja tuntuu että joka raskaudessa on alkanu vaan aiemmin kysyinen vitsaus.. :|
  10. Ä

kyllä mä voin sanoa kans että kyllä ruokavalio auttaa pitämään arvot hyvissä lukemissa.. :) oon nyt reippaan viikon tolla natsi dietillä ollu, ja olo on todella hyvä verrattuna aikasempiin viikkoihin (olin tosi nuutunut ja väsynyt, tosin luulin että oli kysymys raskauden oikuista; todellisuus...
  11. Ä

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

kristen kuulostaa tosi ikävältä tollanen vehtaus.. : / tulee väkisinkin mieleen, ettei vaan ois jotain vikaa siinä talossa, kun noin epämääräseltä kuulostaa.. :( toivotaan että menis kaikki silti parhain päin.. :hug: miragelle iso halitus :hug: ja voimia tulevaisuuden kuumeiluun.. :heart...
  12. Ä

kotilohikäärme jäätelöä..... *kuola valuen ajattelee*.. joo, sii mä oon ollu raskausdiabeteksen takia nyt reippaan viikon sokerittomalla dietillä, ja siis ajatus jätskistä ois ihana (mut takais mulle ainakin kolmen tunnin sokerikooman).. noo sanotaan näin että syö munkin puolesta, jooko?!! :p...
  13. Ä

voi ei commander toivotaan vaan että vauva tajuis alkaa syntyä; tai että edes jotain tapahtuis.. :hug: toi meinaan on rassaavaa toi osastolla roikkuminen, tiedän itse kun ekassa raskaudessa mulla oli myrkytys ja siinä sitten viikon verran lojuttiin osastolla.. :( sitten poika alkoi pudottaa...
  14. Ä

G: (Täys)Imetys ja kuukautiset

no mulla molempien poikien synnytysten jälkeen menkat alkanu 4 viikkoa jälkivuodon jälkeen, ja ihan 28 päivän kierrolla (täysimetyksestä huolimatta) ; ja esikoista imetin 7 kk:tta ja kakkosta imetin 9 kuiseks (ja siis kun kuopus oli 7kk:tta, plussaa näytti testi).. :D ja siis ilmeisesti...
  15. Ä

Millaisia läheltäpiti tilanteita teillä on sattunu lasten kanssa kotona?

nostetaan vähän.. kiva kuulla että muillakin välillä..:hug:
  16. Ä

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

no tuota skorpioni mulla kans vastaavia kokemuksia äippäpolilta.. :( tuntuu ettei niitä oikeestaan kiinnosta ellei ole kuiviin vuotamassa.. :/ siis ja viime odotuksessa olin rv 37; ja epäilin että lapsivettä tihkuu tai jotain (?!), vastas semmonen kiree täti ettei mitään hätää (yöllä siis)...
  17. Ä

kylläpä aika rientää.. :D kiitos uudesta pinosta.. :) en jaksa nyt kauheemmin kirjotella, huomenna sit.. :) voikaa kaikki hyvin.. :D
  18. Ä

Kalorinen laskijat? Laihduttajat? miten rytmitätte päivän syönnit?

kyllä, runsaat kuidut pitää sokerit kohdillaan.. :)
  19. Ä

Kalorinen laskijat? Laihduttajat? miten rytmitätte päivän syönnit?

raskaudiabetes- eli siis ruokavalio mulla on todella tarkka!! aamupala; 7-9.00 kahvia pari kuppia, pari tummaa leipää makkaralla lounas; 11-12.30 nakkikasviskeitto (noin pari kauhaa), tummaleipä rasvalla, lasi maitoa, pari desiä porkkana raastetta (lisänä hedelmä, jos näyttää siltä että...
  20. Ä

Millaisia läheltäpiti tilanteita teillä on sattunu lasten kanssa kotona?

ketju mulle.. :) siis meillä erittäin kekseliäs 5.v poika (ja siis keskittymisen häiriötä taustalla, eli vaaran tuntoa pojalla ei ole mitenkään päin) -hän oli yöllä keittiön yläkaapista kaivanu meidän lääkkeet (tuoli vaan alle ja tasolle kiipeämään), ja vetässyt napaansa 12 lasten niitä...

Yhteistyössä