Hakutulokset

1. Ä

Päästäisitkö lapsesi leikkimään kotiin jossa perheen isä kuuluu Bandidos moottoripyöräkerhoon?

ei haittaa tätä äitiä; liivit, tatuoinnit, ääri mielipiteet, ei mikään "normeja rikkova" haittaa oikeastaan.. :) kun tullu noita vähän jokaiseen tehty tuttavuuttakin (oon kiinostunu kaikista erikoisista ihmisistä), ja siis en ole kyllä yhtään sellasta "sekopää"laatikkoon kuuluvaa löytänyt.. :)...
  2. Ä

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

puipula no toivotaan että alkais masu tasoittumaan.. :) kristen voi että sua koetellaan.. :hug: mulla kans poistettu umppari tähystyksessä, ja myötätunto haleja :hug:, olin ite ainakin tosi kipeä pitkän aikaan operaatiosta.. :( mulla kyllä vaikutti sekin että tikit tulehtu, kannattaa tosi...
  3. Ä

~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

no mua kans hatuttaa liikunnan vähyys, kun tää meidän kuopus on 1.v. (en viitsi lähteä väkisin palelluttamaan toista kun pakkasrajahan on 15 astetta), ja täällä etelässäkin ollu "raikkaat" 20 astetta pakkasta+tuuli.. :( huomenna kyllä aamusta perhekahvilaan (mökkihöperyys alkaa iskeä), se kun...
  4. Ä

miten suojata pienen taaperon posket , kun istuu rattaissa näillä paukkupakkasilla?

rasvaus tunti ennen ulkoilua.. :) itse käytän ceridal öljyä isommalle (5.v), ja pienemmälle; tosin jos pakkasta yli 15 pienempi jää kotiin (1.v.).. :)
  5. Ä

heikkulin no jos aamulla jugutti nostaa kauheasti arvoja, säästä herkku välipalalle (ainakin helppo muistaa, kun on joku "herkku" odottamassa).. :D eilen otin ja söin yhden pullan aterian jälkeen, huono idea oli.. :( olosta tuli hassu ja sokerit pomppas 8.6!!!! :stick: no tulihan ainakin...
  6. Ä

HEIKKULIN siis se hoitaja kenet näin tällä viikolla kertoi, että se tekee ongelman jos sokerit on synnytyksessä äidillä ylhäällä; silloin vauvallakin on, ja sitten riskinä on että vauvan sokerit romahtaa (koska tissimaidossa on niin vähän sokeria; kun taas äidin sokerithan imeytyy istukkaan ja...
  7. Ä

scala tervetuloa :wave: no ainakin mulle eilen toi diabetes hoitaja just sano että kasvikset nopeasti tasoittaa sokereita.. :) mulla kans tullu ihme kiksejä porkkana raasteeseen, nam nam.. :rolleyes: noo luulis olevan ihan hillitön rusketus kesällä?! :D
  8. Ä

heikkulin mä oon huomannu saman, ja oon huomannu että siihen auttaa kun iltapalalle ottaa rastetta myös (tasottaa hyvin sokeria).. :) siis rehuja lisää.. :) mä kans haaveilen siitä että voisin ottaa suklaata ja lasin cocista; sitä siis ootan synnytyksen jälkeen.. :P ja mua myös rasittaa ruoan...
  9. Ä

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

diabetes hoitajalta kotiuduttu, ja siis arvot hyviä; ja nyt vaan sitten seuraillaan arvoja ja katotaan miten käy.. sain paljon kehuja mun ruokavaliosta millä menen eteenpäin; siis täysi kymppi.. :) hyvä, siihen olin tähdännytkin.. :) eli nyt ollaan muutaman viikon välein yhteyksissä...
  10. Ä

diabetes hoitajalta kotiuduttu, ja siis arvot hyviä; ja nyt vaan sitten seuraillaan arvoja ja katotaan miten käy.. :) sain paljon kehuja mun ruokavaliosta millä menen eteenpäin; siis täysi kymppi.. :) hyvä, siihen olin tähdännytkin.. :) ja siis se hoitaja just puhu mulle tosta ketoosista...

Yhteistyössä