Hakutulokset

1. Ä

Mitä lelua et koskaan saanut lapsena?

tämä lapsuuden traumaattinen lelu haave on jäänyt mieleen; mä siis haluamalla halusin tuhkimo-barbin, kun sillä oli niin nätti mekko, ja ihanat kengätkin... :D nyt kun olen itse saanut tytön (muru 3kk:tta) arvatkaas mitä paketista löytyy jonain jouluna??? :rolleyes:
  2. Ä

Seksiä, ( Juu mitä se on :D) kun pieniä lapsia on?

meillä naperot 3kk:tta, 1½v, 5½.v; ja siis kyllä meillä useimmiten ainakin kerran viikkoon seksiä harrastetaan, tietty joskus väsymyksen takia jää väliin; mutta molemmat sitten kyllä ymmärtää jos ei vaan jaksa.. :) mutta sitten kuivan kauden jälkeen, taas saatetaan useammin peuhata.. :) ja...
  3. Ä

Paljasta lähibaarisi!!

aika lähellä muakin.. ;)
  4. Ä

Montako lasta, minkä ikäisiä ja vieläkö haaveissa lisää?

pistetääs meidän pesue; eli pojat 5½, 1½, ja typy 3kk:tta..:heart: ja siis lisää ois tarkoitus vielä lisääntyä, sitten joskus.. :) aika kiirettä nytkin, kun on kaksi vauvaa.. :)
  5. Ä

Lintsi ja pittusrajat laitteisiin.

niinno mä mietin kans ihan samaa, mut tajusin että sillon satoi ajoittain kaatamalla; ja useat oli suljettu.. :/ toinen miinus oli että vaunujen kanssa liikkuminen oli hankalaa; rappusia kaikkialla, ja joutui kiertämään jatkuvasti.. :/ (siis mukana myös oli pienemmät sisarukset) mutta siis...
  6. Ä

Lintsi ja pittusrajat laitteisiin.

me oltiin keväällä pojan kanssa 5.v. ja noin 110 cm (tai ehkä hivenen vähä yli).. mutta kuitenkin tuli huomattua että suurin osa "lastenlaitteistakin" vaati pituutta 120cm! tai sitten että vanhempi menee laitteeseen mukaan.. alle sen pituusrajan laitteita tais olla kolme.. :/ eli siis itse...
  7. Ä

<3 Huhtikuiset 2011 <3

syntyi; 1.4.2011, tyttö, 2440g 46cm, rv 37+5, kättäri,kolmas, äiti 24 vähän tuli sekavasti tiedot, mutta siinähän ne.. ;) kiitoksia uudesta pinosta.. :)
  8. Ä

~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

tammiska kyllä se jo mua itseäkin nauratti jo osastolla, sai aika kovaa kyytiä labratäti.. :D mut pelottavinta oli kun synnytyksen jälkeen osastolla otin torkut; sit mä heräsin ja oli ihan täysin pihalla, missä mä olen; ja vielä kaiken lisäks mulle oli ilmaantunut vauva viereen, kesti hiukan...
  9. Ä

tervehdys pitkästä aikaa!! :wave: tosisssaan ei ole tullut tänne kirjoiteltuakaan aikoihin.. :/ no siis mulla tosissaan oltiin sitä mieltä että syntyy rv 34, tai ajoissa.. MUTTA vastoin kaikkia odotuksia vauva viihtyi masussa rv 37+5!! oli todella raskas kolme viikko oltiin jatkuvassa hälytys...
  10. Ä

Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

tervehdys pitkästä aikaa!! :wave: tosisssaan ei ole tullut tänne kirjoiteltuakaan aikoihin.. :/ no siis mulla tosissaan oltiin sitä mieltä että syntyy rv 34, tai ajoissa.. MUTTA vastoin kaikkia odotuksia vauva viihtyi masussa rv 37+5!! oli todella raskas kolme viikko oltiin jatkuvassa hälytys...
  11. Ä

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

12. Ä

vielä yhtenä kappaleena, toistaiseksi; mutta viime yönä supisteli jo todella lupaavasti viiden minsan väliin (minuutin kestävästi) tunnin ajan.. :) ja aloin jo miettiä sairaalaan menoa isännän herätystä, mutta sitten rauhoittu (tosin sen jälkeen tuntunu paine voimakkaana häpyluussa), elikkä nyt...
  13. Ä

Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

vielä yhtenä kappaleena, toistaiseksi; mutta viime yönä supisteli jo todella lupaavasti viiden minsan väliin (minuutin kestävästi) tunnin ajan.. :) ja aloin jo miettiä sairaalaan menoa isännän herätystä, mutta sitten rauhoittu (tosin sen jälkeen tuntunu paine voimakkaana häpyluussa), elikkä nyt...
  14. Ä

15. Ä

tilanne on se että kiristää kehoa vaan pahemmin, tässä viime yön jälkeen; pissattaa ihan kauheasti, jotenkin ihan helkkarin hermostunut ollut yöstä alkaen (ihan kun joku seinä hullu eläin ravaan ees taas); ei pysty nukkumaan... jotain tapahtuu... odottelen vaan että alkais tapahtumaan kunnolla...
  16. Ä

kotiuduttu kolmen päivän sairaala vierailulta.. siis maanantaina supisteli jonkun verran, ja tiistai iltana isännän kehotuksesta lähdettiin sitten sairaalaan käymään; lääkäri totesi kolme senttiä auki, jäät tänne kateltavaks.. elikkä siis kortisonit molempiin kankkuihin keuhkoja kypsyttämään, ja...
  17. Ä

kotiuduttu kolmen päivän sairaala vierailulta.. siis maanantaina supisteli jonkun verran, ja tiistai iltana isännän kehotuksesta lähdettiin sitten sairaalaan käymään; lääkäri totesi kolme senttiä auki, jäät tänne kateltavaks.. elikkä siis kortisonit molempiin kankkuihin keuhkoja kypsyttämään, ja...
  18. Ä

19. Ä

' * ' * ' uniketju ' * ' * '

tämä ei ole hauskaa alkuunkaan, mutta jaan silti teidän kanssa.. :) mä näin toissa yönä ihan järkyttävää painajaista; mä oli josssain veneessä ja mun esikoinen putosi yli laidan ja mä en saanu siitä kiinni ollenkaan otettua ja se hukkui mun silmien edessää.. :( :( siis ja mulla nää loppu...
  20. Ä

Perhepäivähoitajaksi? Onko täällä ketään joka harkitsis moista?

mä olen kans pohtinut nyt asiaa pari päivää, kun tuli puheeks tuolla leikkipuistolla asia.. :) oon kans pyöritelly ja hyöritelly asiaa mielessä, ja puhunut miehen kanssa; ja pohtinut asiaa ties miten päin.. :) ja mun mielestä siis kuulostais ihan jopa kivalta että meidän perhe kasvais...

Yhteistyössä