Hakutulokset

1. J

Älkää tehkö näin-ketju

Siis AUTS noille Mummon huulille ja kielelle. Ja itelle tuli just mieleen että älä koskaan anna lapsen juoda limpparipullostasi jos sillä on suussa jotain... Ja tätini on kertonu ettei IKINÄ kannata antaa lapselle ensin makkaraa syötäväksi ja sen jälkeen antaa sen kokeilla soittaa trumpetilla.
  2. J

Älkää tehkö näin-ketju

Mitä siinä tapahtuu :O
  3. J

Älkää tehkö näin-ketju

Tämän kommentin takia mun piti vuosien jälkeen kirjautua sisälle että pääsen tästä tykkäämään. Mä kuulun ihan takuulla samaan uskonlahkoon. Jotkut törkeet kuulema pesee vessojaki COCA-COLALLA. Voitteko kuvitella. Haaskausta.
  4. J

Älkää tehkö näin-ketju

Tätä on kokeiltava. Eli etikkaa on ostettava lisää ja tarkistettava soodatilanne. =)
  5. J

Onkos täällä enää ketään tuttuja???

En muista sua. Onko sulla joku vielä aiempi nikki. Mulla on kyllä varmaan jo dementiaki ku oon jo niin vanhaks tullu...
  6. J

Mä muuten mietinki joskus että mitähän Keittiönoidalle kuuluu.
  7. J

Eipä oo vissiin vuosiin tullu käytyä täällä, ainakaa vakituisemmin. Liekö täällä enää ketään tuttuja???
  8. J

Haluan koiravauvan, mikä rotu tää on?

Landseerihan tuo näytti olevan.
  9. J

kuinka monella saksanpaimenkoira lapsiperheessä

Meillä on. Kohta 6-vuotias uros. Tuli meille 2v sitten. Hyvin pärjätään. =)
  10. J

Paikkakunta gallup

Kiuruvesi piiiiiitkästä aikaa =)
  11. J

Onkos täällä nyt tuttuja

Siitä on niin paljo aikaa ku täällä oon ollu aktiivisena etten nyt muista sua. En tiiä sit tulisko sun vanha nikki mieleen.
  12. J

Kertokaa oireistanne ärtyneen paksunsuolen omaavat?

Mulla ainakaan ei viljat vaikuta muuten ku että leivän syönnillä pysyy parempana eli kun saa kuitua. Stressi selkeesti pahentaa ja tulee niitä kipu-ulostuskohtauksia. Aina ei välttämättä ole ihan ruikulilla mut tosi kivuliasta on. Ja välillä on hirmu pitkään ihan ok ja sitte jos on stressiä ja...
  13. J

Onkos täällä nyt tuttuja

Kun tää palsta on taas uudistunu ja täällä voipi kavereitaki lisäillä niin oiskos täällä nyt sitte niitä kavereita paikalla että voisin opetella lisäilemään jne... huhuuuu :whistle: Ja pitäs varmaan nyt enemmän täällä taas käydä ja tutustuu tähän uudistukseen.... Ku onhan mulla vauvaki että...
  14. J

Laittakaas kuvia omista koiraystävistänne!

Voi REPS siis mitä toi koira oikein tossa teki? Nukkuko muka tolleen vai saitko riehumiskuvan otettua?
  15. J

Vauvalta jäi pöyvälle pottua ja hirvenlihaa

Mä kun oon ollu taas niin kauan täältä pois niin en oo tienny hyytiksen vauvastakaan. Onnea!!
  16. J

Pieni lapsi ja koiranpentu, miten toimii?

Mun mielestä voit hankkia. Totta on että eläin opettaa lapselle ja päinvastoinkin. =) Yks koira tuli meille ku olin raskaana ja koiralla ja pojalla on ikäeroa 10 kk ja tosi hyvin tulee toimeen. Koira ei oo koskaan tehny pojalle mitään pahaa. Ei ole kaatanu ikinä tms. Sanosin melkein että lapsi...
  17. J

Kissaihmisille kysymystä

Joo no vuohifoorumi on tuttu paikka =) Ootko vakituinen siellä??? Eikä mua haittaa vaikka menee vähä OT =) muoks ja onkos nipsulla vuohia???
  18. J

Kissaihmisille kysymystä

No meillä siis ei ole ongelma tämäkään että vauva ja kissat nukkuu erillään. Mietin vaan että miten muut toimii ja siksi kyselin. Jotkut luopuu elikoista ja jotku sitte ei. Lueskelin tossa odotusaikana apulaa huvikseni ja siellä joku ekaa odottava yh oli luopumassa koirastaan kun ei ole...
  19. J

Kissaihmisille kysymystä

En oo kissapalstoilla kirjotellu ollenkaan. En oo silleen edes kissaihmisiä.... vaikka noita kissoja tossa nyt onkin =) Ai JuiceFaneja on muitaki, höh. No ei ne samoilla palstoilla oo pyöriny ku mä ku en oo törmäilly.
  20. J

Kissaihmisille kysymystä

Ehkä mä kattelen tilannetta mitä tapahtuu. Tälleen ku vauva nukkuu sitterissä niin siihen ei noista kissoista mee yksikään. Mut en sit tiiä tahtooko ne tunkea sänkyyn ihan liki. On kaks noista kissoista vasta puol vuotiaita niin voivat sitte alkaa leikkimään keskenäänki eivätkä tajuu vielä mitään...

Yhteistyössä