Hakutulokset

1. A

Haaveena vauva 2024

Nyt näytti myös ei niin herkkä testi plussaa, haaleena mutta plussana kuitenki. Tänään alkanut myös rusehtava vuoto, ei onneksi vatsakipuja. Toivotaan että on vaan harmitonta. Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona.
  2. A

****Plussanneiden raskausoireketju****

Mäkin voisin kirjoittaa kun itse etsin kovasti tietoa myöskin😂 meille tehtiin 5 päiväisen pakastealkion siirto. Pp2 alkoi tuntumaan vatsakipuja satunnaisesti päivittäin, pp3 erityisesti iltaisin ja pp4 tuli lievä kuvotuksen tunne mukaan. Ei oo yhtään rinnat arat tai muutenkaan erikoiset. Eli...
  3. A

Haaveena vauva 2024

Ja digitaaliseen pärähti että raskaana😍 nyt jännätään pysyykö kyydissä😍
  4. A

Haaveena vauva 2024

Mä oon tehnyt aina aamupissasta mutta aattelin kokeilla tota digiä nyt päivällä vielä ku aamupissasta tuli haamu😍 en oo kokeillutkaan testata päivällä tai illalla.
  5. A

Haaveena vauva 2024

Haamu bongattu😍 dpo10 ja pp5 alkion siirrosta😍 https://aijaa.com/JfB8Y3
  6. A

Haaveena vauva 2024

Eilen illalla alkoi menkkamaiset jomottelut ja jatkuu tänään. Myös lievää pahoinvointia. Tänään pp4 alkion siirrosta ja dpo9 Tein nyt sit testin ja ylläri että nega🙈 elättelen vielä silti toiveita. Kemiallinen näky mulla silloin dpo11. En taida huomenna testata ku tuskin maagisesti 24 tunnis...
  7. A

Haaveena vauva 2024

Tänään on selkeesti ollut alavatsalla nippailua ja paineentunnetta, alkionsiirrosta 2 päivää. Mutta tuoresiirrossa oli kanssa niin en vielä hurraile😅 siis mulla on joku päävika ja luin että ovulaatiotesti voi näyttää raskauden, no minähän pissin siihen tikkuun ja kaksi viivaa tulee😂 mutta ei...
  8. A

Haaveena vauva 2024

Mä oon ainakin todella pettynyt omaani. Yritystä takana 2.5 vuotta kohta ja oon 32 vuotias mutta eipä näy vauvaa🙈 mitään vikaa ei kummassakaan että ihme rakettitiedettä tuntuu tää lasten hankkiminen olevan😅
  9. A

Haaveena vauva 2024

Huonosti ja kuullostelen koko ajan et tuntuuko jotain oireita😂 no eipä oikeestaan tunnu. Pinnistelen ainaki siihen lauantaihin asti testaamatta. About tänään pitäisi pakastealkion tarrata kiinni viimeistään jos ottaa kiinni😶
  10. A

Haaveena vauva 2024

Näyttää viivan paikalta😊 jos alkaa punertumaan niin sit on tärpännyt😍
  11. A

Haaveena vauva 2024

En nyt äkkiä muista mikä valmiste se on, mutta joo oon lukenut samasta😊 tää gonapeptyl ei näy raskaustestissä.
  12. A

Haaveena vauva 2024

Tää ryhmä on niin paras ku ei oo just nyt ketään samassa tilanteessa kun itse on. Kiitos💕 kyllä aika sekoominen varmaan tulee jos testissä onki kaksi ihan pysyvää plussaa eikä oisikkaan kemiallinen😍
  13. A

Haaveena vauva 2024

Noniin täällä 5 päiväinen alkio menossa mukana ja hienosti oli alkanut kuulemma jakautumaan sulatuksen jälkeen😍 raskaustesti vasta 2.2 mitä vähän ihmettelen, koska sitte on jo dpo16 eli menkat on jo alkaneet😅 terolutit alkaa taas tänään ja mainitsinkin että mulla menkat puskee niiden läpi...
  14. A

Haaveena vauva 2024

Joo ensimmäinen oli tuoresiirto 3 päiväisellä alkiolla, huomenna siirretään 5 tai 6 päiväinen pakastealkio niin mahdollisuuden pitäis olla paremmat😍 toivotaan että kohdun tilanne on synkassa alkion iän kanssa😅 oon lueskellut että noin 6 päivän kuluttua alkaa sit jo olee raskautesti plussaa kun...
  15. A

Haaveena vauva 2024

Täällä vähän huonosti hyödynnetty tämä ovis🫣 dpo0 tallettelut. En ottanut paineita koska maanantaina tosiaan se alkion siirto😍
  16. A

Haaveena vauva 2024

Streptokokki A on se vakavin niistä tautumuodoista niin syö ehdottomasti antibiootti loppuun. Ja muista vaihtaa hammasharja kun oot syönyt antibioottia 3 vuorokautta ettet saa siitä uudelleen😊
  17. A

Haaveena vauva 2024

Mulla kanssa ilmeisesti dpo -1 kun tänään positiivinen testi että voi laittaa piinailijoihin. Maanantaina sitte alkion siirtoon😍
  18. A

Haaveena vauva 2024

Äh ei kuvan lisääminen onnistu. Tänään digillä ovistesti positiivinen. Normi liuskatestillä ei lähelläkään😶
  19. A

Haaveena vauva 2024

Täällä eletään jänniä aikoja, pelkäsin että ovis ois tänään, onneks testi nega mut selkeesti ovista kohti mennään😅 tänään ultraan pakastealkion siirtoo varten ja se siirto tehdään 6 päivää ovulaatiosta eli se ois osunu sunnuntaille eli eipä ois siirto toteutunut. Oletan että ovis on huomenna tai...
  20. A

Haaveena vauva 2024

Mä nyt vastaan tähän vaikka en varsinaisesti osaa auttaa. Mulla ei oo ikinä ollut tiputtelua vaan menkat alkaa aina "voimalla". Neljä päivää kuulostaa aika pitkältä tiputteluvuotoajaksi.

Yhteistyössä