Hakutulokset

1. blomma

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tervetuloa uusille kuumeilijoille :) Omat viivat ei lähtenyt tummentumaan, ja aamun digi sanoi ( parin tunnin pidättelyn jälkeen ) ettei raskaana. Niin mä vähän tuumasinkin, toki eläteltiin miehen kanssa toiveita:) Mies ehti jo miettiä kuinka ihanaa olisi jos olisinkin raskaana, eli ei mitään...
  2. blomma

Mä tulen mielelläni odotusketjuun jahka testit suvaitsee näyttää kunnolla :) Aamun testissä hailakka viivantapainen, samoin nyt aamupäivällä tehdyssä ( joo..saatoin ostaa neljä uutta testiä työmatkalla..) mutmut. En tiedä. Testaan vielä illemmalla ja meinaan käydä hakemassa digitestin...
  3. blomma

Rakastava äiti, ihanaa ! Onnea ! Apua..mä panikoin, sain selkeän toisen viivan testiin..mut voi olla että meni himpan yliajalle. Aamulla uusi testi, apuuva. Menkat ei oo vaan alkaneet ja alavatsalla on "möntti" olo ( painetta, ja ihan kuin joku painaisi..) niinkuin miehelle asian ilmaisin :D
  4. blomma

Voih Tanja :( onpa pepusta toi testitulos... Ei nää mene niinkuin pitäis.. Niin toivoin teille plussaa.
  5. blomma

Tervetuloa Nenni88, kuulostaa kurjalta mutta toivottavasti pääsette taas pian yrittämään. Voihan se hyvinkin olla pelottavaa miehestä jos hänestä paljastuu jotain"vikaa" jonka takia lastensaanti on haasteellisempaa. Mutta toivotaan että pääsette tosiaan taas yrittämään :) Tanja12, kuulostaa...
  6. blomma

Tervetuloa kiuski ja MerMer :) Tämä on kyllä kivan oloinen ketju, varsinkin kun katsoin Toukokuisten ryhmää... En ymmärrä kyllä napinaa tommosesta asiasta :/ ... Loistava idea perustaa oma odotusketju meille "lievästi" kuumeileville :) Harmi ettei Nyytikki teillä tärpännyt, kiva että olet...
  7. blomma

Plussatuulia kaikille :) jännää nähdä kellä tulee selkeät viivat testiin ensimmäisenä :) Kiitokset onnitteluista, kovin ollaan onnellisia ja kovin rakastuneita <3 Ihanhan tässä saa häitä ruveta miettimään :P ohhoh, niin kuin mä en halua olla raskaana omissa häissäni...nooo, ans kattoo :D
  8. blomma

Mies pyysi aamulla vaimokseen, voihan rakkaus
  9. blomma

Ellieamanda, aikas jännä tilanne, aika usein kyllä kroppa saattaa tasoittua hetken ehkäisyn jättämisen jälkeen, oiskohan sitä..tai sitten tosiaan raskauden alkua :) Mä näin selkeästi Nyytikin aamun testissä kaksi viivaa ! Toivotaan että vahvistuu jahka päivät etenee :) Rakastavan äidin oireet...
  10. blomma

Pakko tulla naureskelemaan tuota miestä... kysyi toissapäivänä taas että koska sitä vauvaa ruvetaan tekemään, sanoin että no heti ? :D Tänään taas juteltiin ja sanoin että semmonen syyskuun vauva ois kiva ( väsään synttäreitä esikolle ensi viikolle ) jotta vois yhdistellä synttäreitä ( en ehkä...
  11. blomma

Oijoi, Nyytikillä on jännät paikat :) Ja toivottavasti Paputoiveelle ilmestyisi vielä ne kaksi viivaa tässä kierrossa. Onpas oikeasti kiva jännätä että täällä voi kohta plussiakin ilmestyä testeihin <3 Oma napa menee nyt niin äärilaidasta toiseen ettei tosi. Lasten isän kanssa tökkii...
  12. blomma

Rakastava äiti, mä jaan tuon tissitunteen vaikka vasta kolme onkin omissa "tuhoa" tehneet. Olenkin päättänyt että sitten kun kaikki lapset on tehty ja jos vaan mahdollisuus löytyy niin saatan tehdä pienen Viron reissun :D Kiitti tsempeistä, oon ollut pari viikkoa niin väsynyt ja stressaantunut...
  13. blomma

Stressi valvottaa joten nyt on aikaa lueskella teidän kuulumisia. Nyytikille onnea talokaupoista :) Toivottavasti oireet tietäis hyvää rtestissä ! Loistava päätös rakastavan äidin mieheltä haluta vauva myös, jospa tärppi kävisi jo kohta :) Paputoiveelle tsemppiä testailuun ja hus menkoille :D...
  14. blomma

Onnea ericalle ! Nyt kun vain saataisiin kunnon plussa aalto tosiaan tänne :) Itsellä raskas päivä, vääntöä lasten isän kanssa lasten asioista :( Kävi kesken työpäivän suututtamaan niin että kädet tärräs... Ensi viikolla soittelen lastenvalvojalle niin jospa saataisiin selvyyttä asioihin :/...
  15. blomma

Nyytikki, toivottavasti oireet tietää hyvää :) erican eskarilaiselle tsemppiä :) Niin ne vaan kasvaa ihan luvattoman nopeaa... Itselläkin isompi tyttö aloitti nyt eskarin ja poika lähtee huomenna ensimmäiselle luokalle kouluun, itku on päässyt moneen otteeseen, poika pärjää kyllä, äidistä en...
  16. blomma

Nyytikille tsemppiä, toivottavasti piikit tuo tulosta :) Taitaa harvalle miehelle tulla ihan kunnollinen vauvakuume, joten voi olla että se naisen hirrrmunen vauvakuume hämmentää. Useimmat vaan ehkä kaipaa aikaa kypsytellä asiaa, ja siis muistan kyllä omassa vauvakuumeessani että se miehen...
  17. blomma

Kiitos tervetulotoivotuksista, pakkohan tätä orastavaa vimmaa on päästä johonkin purkamaan :D Ihanaa että on muitakin kuumeisia :) Mä olen 31v. ja mies täytti justiin 30v. Eli kyllähän periaatteessa vielä on hyvin vauvantekovuosia, mutta vähänhän se jänskättää.. Ja kun tuosta kolmannesta se...
  18. blomma

Lievästi kuumeilen itseni tänne ketjuun Pakko päästä johonkin purkamaan tätä tunnetta joka siis vauvakuumeeksi taas osoittautui Olen äiti kolmelle pienelle, -08 poika ja tytöt -09 ja -12. Ja vahva tunne siitä että syliin mahtuisi monta pientä lisää. Miehelleni en ole tästä tuoreesta...
  19. blomma

Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

Onko Turkulaisilla äideillä vielä intoa tapailla ? Täällä ois yksi joka kaipaisi seuraa, perheeseen kuuluu minun ( 27v. ) ja mieheni lisäksi poika 09/08 ja tyttö 11/09 ja kolmatta odotellaan helmikuulle 2012. Koiruuskin tuhisee mukana menossa :) Laittakaa viestiä sähköpostiin vesaeitajua ( at...
  20. blomma

? Tammikuun Toivot 2012 ?

Minut voipi poistella listalta roikkumasta, päätin pitää pientä palstailutaukoa kun alko pännimään koko vauvantekohomma. Nyt uudella kierroksella jo ovismeiningeissä. Jos vaikka helmikuista tai maaliskuista tai tai tai tai...pläh.

Yhteistyössä