Hakutulokset

1. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Sekopuoliselle onnea! :) Varmaan tosi epätodellinen olo, kun sulla oli se leikkauskin juuri ja muutenkin lääkärissä ramppaamista, kyllä kivaan kohtaan siis tuli tuollanen onnen potku. :love: Toivottavasti vielä tavataan toisaalla ja paljon onnea matkaan. :) Evangelina, joulukuun puolivälissä...
  2. M

23.3 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Lallastiina..........34v......kp 16/29....................yk 6.........................luomu Mustikk4............28v......kp 20/26-29............yk 16......,..........lz+b+pr+ins Keinuilija............31v......kp...
  3. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

M|RA, jos halua hoitoihin lähtöön on, niin kannattaa kuitenkin mennä julkiselle puolelle käymään ja kuulemaan mitä siellä voitaisiin asian hyväks tehdä. Ainakin nämä inseminaatiot ja niissä käytettävät lääkkeet ei vielä perikatoon ole meitä vienyt. Julkisellahan maksetaan vain ne polimaksut joka...
  4. M

Oon yrittänyt miettiä, että miten voisin rohkaista teitä, jotka pohditte hoitoihin haukeutumista. Viimeiseen asti minäkin toivoin sitä luomuihmettä ja sitten sitä toivoi sen jälkeenkin, kun oltiin lääkärillä käyty. Vielä kun oli kuullut näistä, joilla oli tärpännyt sen jälkeen, kun lähete oli...
  5. M

Evangelina, se viimeinen piinaviikko onkin kyllä aika kauheeta jännittämistä. Tämä ensimmäinen menee vielä aika kepeästi, mutta toisella viikolla testipäivän lähestyessä tuntuu, että on ihan vaikeeta edes keskittyä mihinkään, kun vaan jännittää sitä tulosta. :LOL: Kiitos Iitukka81! :) Olis se...
  6. M

20.3 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Lallastiina..........34v......kp 13/29....................yk 6.........................luomu Mustikk4............28v......kp 17/26-29............yk 16......,..........lz+b+pr+ins Keinuilija............31v......kp...
  7. M

Hienoa kun sait plussan ovistestiin Ladygreen! :) Teroluteja en oo koskaan ottanut, niin en osaa yhtään sanoa mitään tuohon mitä mietit. Oot varmaan jo toki päättänytkin miten teit. Meille tehtiin toinen inssi tänään. Johtofollikkeleita oli tällä kertaa kaksi, 18mm ja 20mm. Lääkäri sanoi, että...
  8. M

Niinhän se onkin ärsyttävää Lallastiina, kun sitten alkaa miettimään, että mitähän mikäkin nippailu oli ja oliko normaalia. Inssi tehtiin tänään. Lääkäri sanoi, että miehen näyte oli huonompi mitä viimeksi, normaalin rajoissa kyllä silti. Johtofollikkelit oli kasvaneet lisää, toinen oli 18mm...
  9. M

Sekopuoliselle unohdin kommentoida viimeksi, että se toivo on kyllä kummallinen kaveri, kun aina jostain putkahtaa kylään. :LOL::D Mutta ihan vakavissaan, ilman sitä, ei kai kukaan meistä jaksaisi jatkaa eteenpäin. ;) Hyvä, että voit jo paremmin! :) Lallastiina oon itse miettinyt, että varmaan...
  10. M

15.3 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Lallastiina..........34v......kp 8/29....................yk 6.........................luomu Mustikk4............28v......kp 12/26-29............yk 16......,..........lz+b+pr+ins Keinuilija............31v......kp...
  11. M

Hyvä kun sanoit Keinuilija, korjasin sen oikein. :) Oli joo ihan selvää, lääkäri antoi sillon reseptin, kun tehtiin aukiolotutkimus ja sovittiin ensimmäinen inssi. Ootkos sä saanut jo jotain lääkettä siihen oviksen tueksi? Anteeksi, kun en muista. Oon kyllä lukenut, että joskus inseminaatio...
  12. M

12.3 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Lallastiina..........34v......kp 5/29....................yk 6.........................luomu Mustikk4............28v......kp 9/26-29............yk 16........,..........lz+b+pr+ins Keinuilija............31v......kp...
  13. M

Joo niin toivotaan Keinuilija! :love::) On kyllä tosiaan sumplimista noiden töiden kanssa, kun ei näitä käyntejä voi millään etukäteen tietää milloin on. Vähän tietty pystyy etukäteen aavisteleen milloin voisi olla, mutta varmasti kyllä ei. Oon netistä lueskellut, että monet jotka ei halua...
  14. M

Ladygreen, mun mies kävi yksityisellä antaan näytteen ennen jo kun hakeuduttiin hoitoihin. Siellä klinikalla missä mun mies kävi, oli ihan netissä oma spermalabran numero mistä sai soitettua ja varattua ajan. Sit sinne mennään antamaan se näyte ja postitse tuli sitten lääkärin lausunto näytteen...
  15. M

Toukokuinen, inseminaatiossa miehen siemenneste "pestään" eli käsitellään jolloin sen laatu vähän paranee. Sitten nainen menee siitä muutaman tunnin päästä jolloin se siemenneste laitetaan katetrilla suoraa kohtuun jolloin se on siellä ihan tyrkyllä. Monesti lääkkeellä sit tuetaan tätä eli...
  16. M

Moikka ja kiitos kaikille! Viimesin viikko on ollut henkisesti aika kamala, petyin uuden kierron alkua kyllä enemmän kun etukäteen ajattelin. :cry::( Olihan ne odotukset tietty korkeammalla, kuin aiemmin luomusti yrittäessä, vaikka kuinka tiesi ne onnistumisprosentit. Mietityttää myös, että...
  17. M

9.3 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Lallastiina..........34v......kp 2/29....................yk 6.........................luomu Mustikk4............28v......kp 6/26-29............yk 16........,............lz+pr+ins? Keinuilija............31v......kp...
  18. M

Mulle voi päivittää yk16. Vuoto alkoi viime torstaina päivää ennen testipäivää eli ei tärpännyt ensimmäisestä inseminaatiosta. Nyt on kp6 meneillään ja letrozolia oon ottanut kolmena iltana. Perjantaina ultrataan taas tilannetta ja katsotaan milloin toinen inssi tehtäisiin. Harmitti kyllä aika...
  19. M

Tuun vaan pikaseen kertomaan, että ei tärpännyt meillä tästä inssistä. Tänään aamulla alkoi vuoto. Huomenna soittelen polille seuraavaa follikkeli-ultra aikaa. Testailen huomenna nyt kuitenkin varmuuden vuoksi, kun tuolla noita halpoja liuskoja mulla on, kun pitää olla varma ennen kun niitä...
  20. M

1.3 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Keinuilija............31v......kp 11/33.................yk 15........................luomu Miu84................31v......kp 19/28............ya 11/2013.................luomu Lallastiina..........34v......kp...

Yhteistyössä