Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos MerMer! Kyllä tuo odottaminen on niin rassaavaa, ei muuta kun pitkiä hermoja vaan sinne odotteluun. :LOL: :) Kinder_Kitty, ymmärrän hyvin noita sun ajatuksia. Ei tästä oo montaakaan päivää, kun juuri samaa kirjotin viestillä mun ystävälle, että pelottaa, että mitä mä sitten teen, jos...
  2. M

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Tervetuloa mukaan Särki! :) Ikävää, että teille on jouduttu tuo keskeytys tekemään, en osaa edes kuvitella miten raskasta on ollut. Toivotan onnea tähän uuteen yritykseen. Haluaisitko, että lisään sut mukaan listalle? :) Meillä oli taas tänään polikäynti ja ultrattiin tilannetta. Vasemmalla...
  3. M

Kiitos kaikki! :) Tilulilu, Juuri viime inssiä ennen kysyin gyneltä, että käytetäänkö niitä lugeja näissä insseissä ja lääkäri sanoi, että käytetään jos vuoto alkaa aikaisin ja silloin koki ettei oo tarvetta mulle. Ihan huvittavaa, että nyt sitten heti jäi noin lyhyeksi se luteaalivaihe. :LOL...
  4. M

3.4 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Mustikk4............28v......kp 8/26-29...............yk 17......,...........pu+pr+ins+l Keinuilija............31v......kp 14/33...................yk 16......................lz+ins Sonara...............36v......kp...
  5. M

Mieletöntä Hipeltäjä89! :love:Onnittelut! Se oli selvästi ihan kohtaloa että se sun lääkärikäynti peruuntu joka kerta, kun ei sun ollu tarvetta mennä sinne :LOL: Hienoa että joku tuollaisilla yrityskierroilla plussaa luomuna. Hyvä muistutus meille muille, ettei vielä parane heittää kirvestä...
  6. M

Ei tärpännyt meillä toisesta inseminaatiosta. :( Vuoto alkoi jo sunnuntaina ja viime kierron pituudeksi jäi vain 23 päivää. Huomenna alan pistämään puregonia ja maanantaina sitten ultraan taas. Tämä on mun käsittääkseni viimeinen inssi ja sitten jos ei tärppää niin siirrytään ivf-hoitoihin...
  7. M

29.3 . Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto Piinamiina..........34v......kp 27/28...................yk1.........................luomu Mustikk4............28v......kp 3/26-29...............yk 17......,..................pu Keinuilija............31v......kp...
  8. M

Ei tärpännyt meillä tästä toisesta inseminaatiosta. :cry: Vuoto alkoi jo eilen eli kierto jäi vain 23 päivän mittaiseksi. :eek: Yleensä mulla on ensimmäinen päivä niukkaa vuotoa, mutta nyt aukesi hanat samantein ja ihan kunnolla. Täytyy lääkärille sanoa. Tein eilen illalla ja tänään aamulla...
  9. M

Toukokuinen, se mikä nyt ainakin tulee mieleen, en nyt tiedä onko niin vinkki, mutta mä oon ainakin nyt yrittänyt muistuttaa itseäni siitä, että eläisi nyt yhden hoidon kerrallaan eikä murehtisi/miettisi vielä liian pitkälle niitä hoitoja. Aika tarkkana siellä saa kuunnella, koska ensimmäisellä...
  10. M

Ihanalta kuulostaa Kicumisun loma! Nauti meidänkin puolesta! :) Keinuilija, onpa jännää! :) Ja hauska, kun päästään jakaan kokemuksia näistä insseistä. Toki, toivotaan ettei kummallekaan tulisi enempää kokemuksia, kuin nämä. ;) Pääsetkö pistelemään pregnyliä sitten ennen inssiä, oliko jo...

Yhteistyössä